Annons:
Etikettsorg
Läst 10298 ggr
Petrac
2010-09-15 20:44

Han har dumpat mig..

Hej alla. Jag och mitt ex har varit tillsammans i 1 å och 3 månader och Sedan 3 månader tillbaka har jag och min pojkvän (ex) bråkat osv.. Sedan har vi bestämt att nu löser vi det och bråkar inte mer. Det har funkat jättebra under dem gångerna tycker jag och vi gjorde allt möjligt ihop. Men i måndags släppte han bomben, han ville ta en paus, varför? Han tyckte vi bråkade för mycket. Jag sa att det fanns inte i min värld, så jag gav han 3 dagar att tänka över vad han ville. Då bestämde vi att vi skulle träffas idag, jag kom hem till han och vi kramades inte ens. Det första han sa var "jag står kvar vid att jag vill ha en paus" då sa jag bestämt "nej, du skulle ha bestämt dig till idag ju" då sa han okej, men då får det vara slut. Efter det brast jag i gråt, och allt blev svart, jag grät, han var sur.. och så höll det på i en timme. Sen åkte jag hem, och då gick jag in på facebook. Där har han redan tagit bort bilderna på oss och ändrat relationstatus, då ringer jag honom och frågar om han ens älskar mig mer, han säger då att skulle jag säga att jag älskar dig så skulle jag ljugit.. Efter det sa han också du kommer märkta att om 2-3 månader är detta det bästa för oss. Tiden för oss ihopa om vi verkligen ska vara tillsammans. Sedan var jag ledsen och bölade igen och han klickade mig. Nu mår jag skit! Jag vill bara ha honom tillbaka i min famn, känner mig helt tom och hjälplös utan honom. Vissa säger att jag ska skriva till honom, vissa säger att jag ska inte skriva för då börjar han kanske bry sig igen. Jag önskar att man kunde dra tillbaka tiden. Snälla hjälp mig.. Gråter

Annons:
viktoria91
2010-09-15 20:58
#1

Aldrig kul att göra slut=( Beklagar! Angående ändra status på facebook var också det första jag gjorde när jag kom hem när det tog slut mellan mig och pojkvännen.

Maria
2010-09-15 20:58
#2

Det låter onekligen som han har bestämt sig.

Jag tror att det sämsta du kan göra i denna situationen är att vara för efterhängsen. Då kommer han säkert att "backa" ännu mer.

Försök att ligga lågt och se vad tiden utvisar.

Inte lätt förstås och jag förstår att du mår skit…Gråter

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2010-09-15 22:04
#3

Jag håller med bumbleboo

Fridaaaa
2010-09-16 00:16
#4

Usch vad tråkigt :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[helenal]
2010-09-16 01:31
#5

vad tråkigt. Men verklar tyvärr som han bestämt sig. Låter klycshigt men tiden läker alla sår…

Jag har varit med om jobbiga uppbrott men nu känns det bra och man kommer över det. Var med dina vänner gör saker som får dig o må bra.

radera hans nummer och spela kall mot honom som om du inte bryr dig ett skit du också. Kan han kan du.

coffee-girl
2010-09-16 13:19
#6

Ja, han har nog bestämt sig. Och du bad honom faktiskt bestämma sig. Det är en klyscha att säga att då får du acceptera det han bestämde sig för, men tyvärr måste du det just nu, hur ont det än gör. Som andra redan har sagt, så har du inget annat val än att hålla dig ifrån honom, och vänta och se.

Spontant känns det som om det ligger nåt i att du kanske ser om två tre månader att det var bäst att göra slut… Men jag vet hur ont det kan göra när det tar slut! Gråter

Kram!

Annons:
asvensso
2010-09-16 17:45
#7

Jattetrist och ont gor det!

Han har onekligen bestamt sig. Trots allt bra att han ar arlig och konsekvent, Om man ska forsoka att tanka positivt sa ar det bra att han inte drar ut pa det om det inte kanns ratt for honom utan slapper dig fri att mota karleken pa nytt ocksa. Det ar manga som ar radda for att vara ensamma och stannar i relationer av slentrian. annu varre att fa hora efter 12 ars aktenskap att ens make slutade alska en for en massa ar sedan. Det hande en vaninna till mig.

Han har ratt i att det ar svart att tanka klart nar hjartat bloder och att du kommer att ha mer perspektiv om nagra manader. Han verkar i alla fall bry sig om dig och respektera dig och det ska du ta till dig. Att han vill klippa och inte traffas pa ett tag ar da forstaeligt - han vill inte inge dig falska forhoppningar och leka med dina kanslor. Darmed inte sagt att det nagon gang i framtiden kan det bli ni tva. Men nu verkar kapitlet avslutat for denna gang.

SLennartsson
2010-09-17 12:59
#8

Usch vad tråkigt! Förstår verkligen hur du mår, det är hemskt.
Var med om samma sak fär något år sedan.

Mitt råd är: Hör inte av dig. Visa att du klarar dig själv, att du är stark. Visa honom inte att du mår dåligt. Bit ihop, jag vet att det är svårt, men det är det bästa. Om han saknar dig hör han av sig. Han kommer tänka efter ännu mer (enligt min erfarenhet) om du skiter i honom och visar att du är stark.
Mitt ex gjorde slut och jag var helt förkrossad. Första gången tjatade jag nästan mig till att få tillbaka honom. Han var sur och irreterad på mig hela tiden. Han gjorde slut ytterligare någon dag efter det. Efter den gången hörde jag inte av mig alls. Efter någon vecka var det han som ringde och lipade och ville ha tillbaka mig. Men då hade jag redan insett att han var en skit och jag ville inte ha honom mer.

Så var stark och tro på dig själv. Du klarar detta!

*kram*

Kalendula
2010-09-17 14:00
#9

Det är aldrig för sent att lösa problem och kriser om båda vill om man har ett öppet hjärta och sinne. Man kan göra varandra medvetna om att, om man någongång vill lösa problemet så är dörren natuligtvis öppen för diskussion. Men tills dess tycker jag inte det är någon idé att vare sig skriva, ringa eller sms:a.

Kram

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

siberlina
2010-09-18 00:38
#10

tillåt  dig  skälv att   må  dåligt   några  månader   och sen  kan du se   om du  vill ha  tillbaka   honom, försök att göra  saker   som du mår  bra  av,,,va rädd om   dig

Denna kommentar har tagits bort.
Kalli
2017-09-01 14:42
#12

#11: Så du skriver i en 7 år gammal tråd för att göra reklam för din blogg?

hannautanh
2019-01-28 17:55
#13

Hur gick det, kom du över killen? är insatt nu ju och vill veta hur det slutar

Annons:
Honestyisdead
2019-01-28 18:43
#14

#13 det är 9 år sedan ts var inloggad

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: