Annons:
Etikettoff-topic
Läst 10806 ggr
Jooline
5/31/11, 6:24 PM

Present till pojkvän?

Skulle verkligen behöva lite tips på något litet, men personligt som jag skulle kunna ge min pojkvän på hans födelsedag. Han fyller år nu på lördag och jag helst vill jag göra det jag ger honom själv, men givetvis kan jag också köpa något till honom.

Någon som har något tips? Har gjort chokladpraliner till en föredetta pojkvän, men känner inte att jag kan göra det igen eftersom min nuvarande pojkvän vet om att han fick det, känns inte så roligt om jag ger dem samma sak liksom..

Så skulle verkligen behöva ett par tips, någon som har något? ^^

Annons:
Mandusius
5/31/11, 6:28 PM
#1

Tycker du om att pärla med rörpärlor? 
Jag pärlade pacman och spökena till min pojkvän och det gick hem då min pojkvän är spelnörd:P
en du kanse kan göra ett armband/halsband?

Köpa en bok?

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

[_annaH]
5/31/11, 6:28 PM
#2

Jag gjorde en fotobok med bilder på mig o min pojkvän :) Tyckte han om!

Jooline
5/31/11, 6:30 PM
#3

Det är en kul idé, vet dock inte om jag är så bra på det ;) och var hittar man sådant isånnafall?
en bok fick han för inte så längesen av mig, sprang då på en bok på rea som jag visste att han velat ha länge..

Honestyisdead
5/31/11, 6:30 PM
#4

Jag tycker att ett snyggt armband från tex guldfynd är perfekt. Gärna ett som man kan gravera in en liten text i.

Jooline
5/31/11, 6:31 PM
#5

#2 Ja, det vore jätteroligt, men har bara tre bilder på oss, heh, blir inte riktigt en fotobok med de kanske ^^

Mandusius
5/31/11, 6:35 PM
#6

panduro, slöjd detaljer, tror kalmar har Panduro i a f ^^'

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Annons:
Jooline
5/31/11, 6:37 PM
#7

#4 ja, det kanske vore något, men han har redan flera armband som han alltid använder, så vet ändå inte om det vore jätteuppskattat ändå.. Men annars är de verkligen en bra present ju!

#6 Tack! ^^

Honestyisdead
5/31/11, 6:40 PM
#8

#7 Okey, ja har han flera st så är det ju inte lika kul.
Hur ligger det till med halsband? Man kan hitta riktigt fina silverbrickor som man också kan gravera in något i.

På panduro kan du också köpa fina saker till att göra ett personligt födelsedagskort :)

Jooline
5/31/11, 6:51 PM
#9

Halsband har han faktiskt inget, men vet inte riktigt om jag har råd med ett äkta silver just nu..
Det är ju alltid roligt, kanske kan skriva något gulligt också, men känns som om det är för lite? :)

Honestyisdead
5/31/11, 7:07 PM
#10

#9 Du skulle kunna spana inne på paanduro, fråga om tips från personalen på vad du kan göra.

Något jag har gjort är måla en mugg :P

Jooline
5/31/11, 7:12 PM
#11

#10 det ska jag göra! Tack för tipset, hoppas jag hittar någonting där inne ^^

Honestyisdead
5/31/11, 7:17 PM
#12

#11 Berätta gärna vad du hittar på sen :)

ettlitetalias
5/31/11, 7:39 PM
#13

Hemmagjorda presentkort!!

Har jag gjort och det är väldigt uppskattat!
Exempel på saker som fanns i häftet är att jag ska laga middag åt honom, bjuda honom på bio någon kväll, att jag tar hand om disken i en hel vecka och liknande saker :)

Annons:
[Forest]
5/31/11, 10:21 PM
#14

Har du ett snyggt kort på Er tillsammans? Isf kan man göra en förstoring o sen göra eller köpa ram. finns ju mycket snyggt o köpa o göra själv :)

Jooline
6/17/11, 7:17 PM
#15

Slutade med att jag gjorde en söt ask med en bild på oss, och i den hade jag lagt lite chockladpraliner som jag gjort själv. Var nog ingen höjdare, för han dumpade mig senare på kvällen.. ;)

Denna kommentar har tagits bort.
[Mairah]
6/17/11, 8:45 PM
#17

# 15 Menar du att han gjorde slut med dig? Förvånad

fruktgumman
6/17/11, 8:50 PM
#18

Ni kan ju inte haft ett så stabilt förhållande då.  Det kan ju knappast vara pga presenten han gjorde slut

[nidlo1]
6/17/11, 9:19 PM
#19

#15 Jag tror inte heller att han gjorde slut på grund av presenten. Om det nu skulle vara så, klarar du dig nog bättre utan honom… Ingen att ha i så fall.

Honestyisdead
6/17/11, 9:22 PM
#20

Jooline Oj! Det var verkligen tråkigt att läsa!
Jag hoppas du mår ok!

Annons:
Jooline
6/27/11, 5:06 PM
#21

Givetvis var det inte pågrund av presenten ;) det blev som det blev men det känns ganska bra ändå (:

Tack för tipsen iallafall hörrni!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
PennyScarlett
10/11/13, 7:02 PM
#24

Åååh vad jag ÖNSKAR att jag kunde berätta om vad jag håller på med till min pojkvän! Bästa grejen någonsin! Det är så att i och med vem han är och så så har jag börjat göra en….

HA!! Trodde du va?? ;D 

(ursäkta mig men min pojkvän brukar gå in och läsa vad jag skriver på iFokus och han går bara och hoppas på att jag ska försäga mig…så kunde inte låta bli) ^^ 

Men gör en scrapbook till honom? :D Sånt är väldigt personligt och mysigt!

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: