Annons:
Etikettskola
Läst 2021 ggr
Djuralex
2012-03-14 20:58

Prata med honom?

Hej! Idag så hade jag håltimme så jag stod under ett träd och njöt av solen och då kom en kille och gick runt mig och log och var lite flörtig och sen gick han tillbaka till sin kompis som går i min teater-grupp och sen när jag gick förbi dom så sa han hej! Jag vet inte ens vad han heter. Ska jag fråga min teater kompis vad han heter? Och hur ska jag göra för att få kontakten med honom?

Annons:
Falurven
2012-03-14 21:06
#1

Om det är något du är intresserad av att veta så tycker jag absolut att du kan fråga din teaterkompis! Det förlorar du inget på :) Snarare tvärtom!
Kan hända att han nämner det för honom, men det är antagligen bara bra för då kanske han vågar ta kontakt med dig lika gärna.

Mvh Nathalie

Djuralex
2012-03-15 13:15
#2

Hej! Ja jag ska fråga min teater-kompis om vad han heter ikväll. Men om han inte kontaktar mig eller jag honom vad ska vi göra då

[trewq]
2012-03-15 17:04
#3

Djuralex, hej!

Kanske kan du våga fråga killen på en gång efter hans namn? Annars är det ju en bra sak att veta lite i förväg.
Men om ingen tar kontakt så kommer ni ingen vart. Bättre med bara en lätt första kontakt och våga den än att sitta och hoppas på att något händer.

:P

Honestyisdead
2012-03-15 18:13
#4

#2 Vill man att något ska hända är det bäst att ta tag i det själv :)

Djuralex
2012-03-15 19:10
#5

Ok! Teater kompisen gick tidigare idag så jag hann inte fråga men jag ska fråga imorgon och då tror jag att hon kommer att säga till honom att jag frågade så då fattar han nog att jag är intresserad

Upp till toppen
Annons: