Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4238 ggr
Honestyisdead
9/17/12, 6:44 PM

Bästa veckodagen och sämsta?

Vilken veckodag anser du vara den bästa i veckorna och vilken är den sämsta?
Eller du kanske tycker att alla är lika bra/dåliga?

Annons:
Millahh
9/17/12, 6:56 PM
#1

Onsdagar är sämst tycker jag och fredagar är bäst enligt mig :) Vad tycker du? :)

Jojaton
9/17/12, 7:13 PM
#2

lördagar är bäst, måndagar är sämst.

Johanna - Instagram

[Devya]
9/17/12, 7:14 PM
#3

Onsdagar är på sätt och vis bäst - halvvägs till veckoslutet! Varför jag inte väljer fredagar? Det går så jäkla fort efter det….. Inte så mycket logik i det här resonemanget antar jag. :)

Honestyisdead
9/17/12, 7:15 PM
#4

Måndagar känns ofta lite tråkiga, vet  inte varför. Fredagar och lördagar är bäst, för då får jag spendera tid med killen och sova med honom. Det ska jag ju i och för sig göra imorgon också, och då kommer jag gilla tisdagar ;)

Torsdagar är ganska OK dom med, för då är det nästan helg :)

Maria
9/17/12, 7:18 PM
#5

Onsdagar har jag alltid tyckt vara den trista dagen men sedan jag valde att vara ledig på onsdagar så känns det som en paus mitt i veckanFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Jess89
9/17/12, 7:57 PM
#6

Jag tycker att bästa dagen är fredagar. Ganska länge har söndagar varit den värsta och jobbigaste dagen.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
viktoria91
9/17/12, 8:08 PM
#7

Inga speciella dagar utom dem jag är lediga.Flört

drika
9/17/12, 8:36 PM
#8

Söndag värsta delat med måndag. Bästa torsdag och fredagar:D!

Hälsningar

Fredrika

JonnaH
9/17/12, 8:44 PM
#9

Torsdag kväll är bäst för då är hela helgen oförbrukad

Söndag kväll är värst för att helgen är slut. Men egentligen redan på söndag morgonen börjar jag få ångest så hela söndagen känns förstörd fast jag är ledig.

JustMySelf
9/17/12, 9:00 PM
#10

Lördag är bäst, måndag sämst Tungan ute

[WickedAlly]
9/17/12, 9:52 PM
#11

Måndagar bäst och torsdagar sämst.

Maria
9/17/12, 9:53 PM
#12

Enda fördelen med måndag är att det är en hel vecka till nästa måndagFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
9/17/12, 10:02 PM
#13

#12 Haha Tungan ute

Annons:
[vaniljen]
9/17/12, 10:44 PM
#14

Fredagar är helt klart bäst, en speciell mysig känsla att ha helgen framför sig och jobbveckan bakom sig. :)

Söndagar är värst, ångest inför veckan, den kommande trista och jobbiga arbets/skolveckan är framför en, och måndag är inte heller någon favoritdag.

Sarah
9/18/12, 12:45 AM
#15

Ingen dag har fördel, allt beror på dagens planer :) den här veckan ser jag fram emot många dagar :) Tisdag har jag mitt halvtidsseminarie och sen får jag löneförhöjning. Onsdag påbörjar jag en liten tredagarssemester hemma som jag tyckte att jag behövde, torsdag kommer killen hit, fredag är det dressyrclinic och söndag dressyrlektion. Mycket bra vecka.

Liss
9/18/12, 4:14 AM
#16

Jag har inga bra eller dåliga dagar i veckan, på det sättet. Alla dagar kan vara bra beroende på vad som är inplanerat. Idag fick jag en jätte bra måndag tack vare sällskapet och händelserna. Det var en jätte tråkig söndag, för att jag var rastlös och inget hände.
De enda dagarna jag absolut inte gillar är när min pojkvän åker hem, vare sig det är en söndag eller onsdag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

PogoPedagog
9/18/12, 10:02 AM
#17

Jag har alltid gillat onsdagar, jag tror jag gillar ordet ONSDAG. Det är vackert! Jag gillar siffran fem också, så onsdagen den 5:e borde vara min favoritdag. Tisdagar däremot! Man är alltid trött på tisdagar och ordet är hårt och spetsigt på något sätt.

pringles
9/18/12, 11:08 AM
#18

Alla dagar är lika tråkiga när jag jobbar och lika roliga när jag är ledig.  Jag jobbar skift och jämna veckor är alla dagar bra, ojämna är dom dåliga

ChristineL
9/18/12, 12:00 PM
#19

Jag har alltid ogillat torsdagar. Dom dagarna har alltid varit alldeles för långa för mig. Men från förra veckan kommer det vara min lediga dag så nu kanske dom blir bättre. Många snackar om att måndagar är så jobbiga men så har aldrig jag känt. Bästa dagen däremot vet jag inte… Lördagar kanske då man får sova länge tillsammans med sambon och dricka kaffe på sängen <3

isafisa
9/18/12, 12:46 PM
#20

Tisdagar gillar jag inte alls, lördagar är bäst :)

Annons:
nadilda
9/18/12, 4:25 PM
#21

Lördagar är bäst för då är jag ledig och så rider jagSkrattande Innan ogillade jag söndagar, för då var helgen snart slut. Men jag har jobbat med det och nu gillar jag dom, för hur dumt är det inte igjentligen att förstöra halva sin helg på att deppa för att den snart är slut?

Tror jag gillar tisdagar minst, tack och lov är det ju en hel vecka tills nästa ;)

rebz
9/18/12, 5:16 PM
#22

Tycker minst om måndagar och tisdagar. Just för att det är då veckan börjar och man är oftast väldigt trött de dagarna. Gillar torsdagar och fredagar mest för då har man hunnit komma igång och ser fram emot helg :)

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se

Fridaaaa
9/18/12, 5:19 PM
#23

Fredagar & lördagar tycker jag är bäst :D
Söndagar & måndagar är sämst tycker jag :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
9/19/12, 12:44 PM
#24

lördagar är bäst - sovmorgon och man får göra vad man vill
måndagar är sääääämst - långt kvar tills man får sovmorgon plus en massa tråkiga och hemska dagar i skolan framför sig.

pinku
9/22/12, 5:25 AM
#25

Har inte längre någon uppfattning om veckodagarna, och vet sällan vilken det är.

Men förr när jag jobbade/pluggade mån-fre, tyckte jag onsdagarna var riktigt hemska! Medan torsdagarna var den helt klart bästa dagarna :)

Upp till toppen
Annons: