Annons:
Etikettsex
Läst 17141 ggr
Greigh
2013-03-10 21:36

Fetischer

Finns det någon här som har en väldigt udda fetischism? Alltså något som tänder till extra mycket nere i brasan?

Själv är jag väldigt förtjust i Kvinnor som är äldre än mig och Kvinnor med större former och naturligt stora byst.
Jag gillar även att bli dominerad, älskar att leka och på något konstigt vänster gillar jag även BDSM med lack, läder och latex.

Berätta gärna lite om din fetishism :)

Annons:
m4rkus93
2013-03-10 21:49
#1

gillar oxå en flicka som e dominant och att få leka med dildos och liknande i henne… men allt det e väl vanligt tror jag ^^

viktoria91
2013-03-10 21:52
#2

BDSM, rape, och stryp.😃

taggigarosen
2013-03-10 22:00
#3

missionären

Greigh
2013-03-10 22:05
#4

Kan tillägga att jag gillar enormt långt och tjockt hår (på huvudet) att fluffa in mig i också :P

taggigarosen
2013-03-10 22:08
#5

Jag gillar könshår. Det räknas nog som udda numera.

m4rkus93
2013-03-10 22:09
#6

jag gillar inte könshår… det till hör nog oxå det vanliga nu mera vet inte varför jag inte gillar hår där :S men hon får göra som hon vill :D

Annons:
Gur4m1
2013-03-10 22:23
#7

Allt jag tänkte var "är inte det där rätt normalt idag" när jag läste TS :D

Jag blir helt till mig av en riktigt sexig dialekt/röst. Det kan göra mig heeeelt galen. Vet inte riktigt om det kan räknas som fetish. Men om det räkna sosm fesith att en kille gillar tjejer med former inklämt i latex så känner jag att min röstfetish bör räknas ;D

Fetish är ju oftast att man tänder på en specifik sak- T.ex en fot, eller ett specifikt klädesplagg eller så. T.ex att specifikt tända på könshår så könshåret i sig gör att du går igång, skit samma i människan.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

-Cissi-
2013-03-10 22:29
#8

Att bli biten 😛 mm som jag inte känner mej bekväm med att berätta här.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Greigh
2013-03-10 22:31
#9

#7
Haha, jag sitter och väntar på någon som är modig nog att berätta om sin lite mer grövre läggning, t.ex urin/avföring-fetishism. Jag tycker sådant är riktigt kul att läsa om, speciellt upplevelser :)

Jag tycker om att pissa på min sambo i duschen. Hon uppskattar tyvärr inte det lika mycket som jag gör, så jag gör det mest för att reta henne XD

Röster och dialekter kan visst räknas som en fetishism. Speciellt om det gör en riktigt kåt. Så välkommen in i gänget ^^.

Gur4m1
2013-03-10 22:34
#10

Såg en tråd om bajs-sex på flashback en gång. Jag blev inte så lockad kan jag väl erkänna men det var onekligen intressant läsning för skribenten var så öppen och ärlig med sitt berättande 😈

Tror nog en sån här tråd skulle behöva anonymitet för att bli så pass ärlig, misstänker jag.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Greigh
2013-03-10 22:41
#11

#10
På flashback kan man läsa om det ena och det andra XD

Satan i gatan, kan inte gå in och ändra på inlägget!

mikkan01
2013-03-10 22:48
#12

Hahaha, kissar du på din flickvän?! DET var udda!
Jag tror nog inte jag gillar något som är så udda faktiskt, om jag ska vara tråkig 😃

~mikkan

Greigh
2013-03-10 22:54
#13

#12
Jadå, måste leka brandman ibland ju :D

Alla är vi olika, så länge du trivs med det du gör så är det ju alltid bra :)

Annons:
PiganX
2013-03-10 23:13
#14

Har ingen udda fetisch faktiskt, har funderat på det där men kommer verkligen inte på nåt udda. Gillar att både dominera och bli dominerad, men det är ju inte direkt nåt nytt haha 😛

#9 Jag hade då inte blivit glad om nån pissat på mig, ens om det var i duschen, inte ens som "skämt". Hade nog fått mig att känna mig väldigt.. "pissad på", eller vad man ska säga? Haha! Gör du det utan hennes tillåtelse? :s

Greigh
2013-03-10 23:19
#15

#9
Jag och min sambo har en väldigt udda relation och vi har en väldigt grov humor där gränser inte existerar för fem öre, vi kan skämta om allt mellan himmel och jord, bokstavligt talat.

Jag har gjort mitt pissande till en rolig lek, och visst jag njuter av det rent sexuellt samtidigt som att jag tycker det är retande kul. Hade hon varit strängt emot det så hade hon aldrig tillåtit mig att göra det, och hon blir ju inte upprörd så jag misstänker att hon också tycker det är roligt innerst inne, för hon skrattar ju åt situationen ibland ^^.

[limitedZ]
2013-03-10 23:33
#16

BDSM, lack, läder och så. Även dominans då som kan höra till. Kanske har att göra med att jag allmänt är gothtjej? haha. Jag vet inte.

Sweelin
2013-03-11 00:20
#17

Haha jag tror jag kan bli lite extra vaken på talanger faktiskt 😃

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Greigh
2013-03-11 00:27
#18

#17
Utveckla gärna vad du menar med det :)

Sweelin
2013-03-11 00:42
#19

#18 Om någon är bra på något så blir jag lite extra intresserad så att säga 😉 Tex, på att sjunga, spela gitarr, jonglera eller vad som helst!

Tror dock inte det räknas som fetisch 🤔

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Greigh
2013-03-11 00:48
#20

#19
Då är du ju fascinerad av något. Inte samma sak som fetischism :P
Fetischism är något som gör dig sexuellt attraherad. Fast du kanske blir upphetsad och kåt av att se någon jonglera med bollar? :D

Annons:
Tomteslakt
2013-03-11 06:47
#21

BDSM, lack, läder, smisk och spanking (rejäl), bondage (alltså att binda sin partner), fysisk och psykisk dominans m.m… BDSM är ju ett paraplybegrepp, så att säga BDSM som fetisch blir lite svårt, det är dock klassat som en sexuelläggning.

Dock är min stooora turnon epokfetischsimen, dvs både at klä sig i och se andra i historiska kläder. Folk som kan bära upp historiska kläder såsom uniformer, klänningar m.m. av historiskt mått är grymt läckert.
Bland uniformer är det främst kavalleriuniformer från sent 1700tal till 1900 som gäller, och tyska/preussiska uniformer fram till 1945. Däribland SS-uniformerna, Werhmacht, hussaruniformer m.m…
Men annars är tyngdpunkten på medeltideen, helst 1300-1400talet.
Och självklart då också tornerspelsrustningar, helst andra halvan 1300talet, med plåtdelar, blingbling och handgjorda utrustningar :)

Greigh
2013-03-11 08:15
#22

#21
Känner igen det där med uniformer, det är riktigt hett.
Jag är även väldigt förtjust i Cyberpunk och Steampunk-uniformer

Afturelding
2013-03-11 08:26
#23

Var ska jag börja… Jag har på tok för många fetischer. Ett urval:
Skägg, korsetter, lackskor, uniformer, historiska kläder (epokfetischism, viktorianskt och 50-tal), body art och långt hår.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Greigh
2013-03-11 08:29
#24

#23
Hade på känn att du skulle slänga ett öga i denna tråden. Välkommen :D

Afturelding
2013-03-11 08:35
#25

#24 Haha, tack! Jag är ganska aktiv inom just fetischism eftersom att jag tycker att det är så tråkigt att det fortfarande ses som konstigt. Det är inte så länge sen man kom på att det inte var en psykisk störning dock.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Greigh
2013-03-11 08:38
#26

#25
Jo, sorgligt nog. Det är ju en form av intresse och alla är vi olika lagda.
Allting som var udda, konstigt och bisarrt räknades ju som sjukdom. Det är inte konstigt att folk är rädda för att vara sig själva :P

ChristineL
2013-03-11 09:23
#27

Har skummat igenom tråden och tycker inte nån av er kommer med särskillt udda fetischer, utan väldigt vanliga.

Annons:
Honestyisdead
2013-03-11 09:24
#28

Håller med ChristineL. Ändrar trådnamnet till Fetischer istället :)

Afturelding
2013-03-11 09:27
#29

#27 Ja, absolut, de flesta som nämnts i tråden hamnar bland de vanligaste. Men de flesta fetischer ses som vanliga nu för tiden tycker jag (av oss som har dem, inte bland "vanligt" folk kanske). Med några undantag, såklart. Det är väll specifikationen inom den fetischen man har som gör den udda numera kan jag tycka.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Greigh
2013-03-11 09:40
#30

#27
Meningen var ju att locka hit människor med udda fetischer. Men eftersom att jag inte tänkte på att göra tråden anonym-tillgänglig, så tror jag de flesta håller sig på avstånd, tyvärr.

Finns det någon som helst möjlighet att någon administratör kan gå in i tråden och ändra detta?

Honestyisdead
2013-03-11 09:45
#31

Nej det går inte att endast göra en tråd anonymvänlig.

regskylt
2013-03-11 10:04
#32

Jag är bdsm-utövare :) har fetishfest för allt möjligt, en stark fetish är för genitala piercing. En annan är rep. Jag älskar Bondage och att binda någon eller bli bunden är riktigt trevligt. Tycker även om att göra sexuella aktivitet när folk tittar på. Listan kan göras lång :P

m4rkus93
2013-03-11 10:07
#33

#32 gör listan längre då :P tycker det är kul att läsa vad folk tänder på och vad det finns att tända på där ute i stora världen :)

Greigh
2013-03-11 10:08
#34

#32
Så att delta i porrfilmer/ porrteater / swingers/porr-klubbar hade varit det absolut unika för dig? :D

Annons:
regskylt
2013-03-11 10:17
#35

#33 eftersom att detta är en öppen sajt så vill jag inte skriva ut för myck #34 nja inte filmer och sånt. Klubbar har jag besökt och har tänk fortsätta besöka.

m4rkus93
2013-03-11 10:19
#36

#35 okej jag försår dig och respekterar ditt val :)

Gur4m1
2013-03-11 10:32
#37

Såg ni Fråga Olle igår kväll? Då tänkte jag på den här tråden.

Finns vekrligen något för alla. Jag tycker att man kan kalla det udda, som i att det ÄR annorlunda men inte udda som i "Är du dum i huvvet eller?". Dvs att någon med en fetish är "skum", då blir det respektlöst och känns genast ganska inskränkt.   Samtidigt vill jag inte känna mig påhoppad som tråkig för att man inte har en fetish/extremt ovanlig sådan.
Med respekt menar jag ett hänsynsfullt språkbruk, där det är onödigt att hoppa på den ena eller andra sidan.

Jag tyckte det såg mysigt ut när en dominatrix? hade klätt in programmledaren i lack och skulle smiska henne med en "ridpiska". Men det var mer det visuella än någon större längtan att klämma in min knubbiga kropp och låta någon piska min michelinliknande uppenbarelse.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Greigh
2013-03-11 10:44
#38

#37
Tittar aldrig på TV, så jag visste inte det.
Men hursomhelst riktar sig denna tråden till annorlunda läggningar och inte "dum i huvudet"-attityden :P

Har du ingen form av annorlunda längtan överhuvudtaget? Inte ens fantasi? För även fantasi kan räknas till fetischism :)

Gur4m1
2013-03-11 10:59
#39

Oj, men fantasi. Du vet atten av de vanligaste men mest skämmiga/dolda fantasierna bland Kvinnor är bland annat att bli våldtagen? /Totalt påtvingad/Dominerad.

Det har ju ingen som helst anknytning till vekrligheten, Kvinnor osm VILL bli våldtagna blir ju inte det i ordets rätta bemärkelse. Hela idén med våldtäkt är ju att det görs mot ens vilja och man utsätts för ett allvarligt trauma.

Men ja jag gillar tanken på att bli dominerad. Men nej, inget om kiss, skit, djur eller småbarn.

Oh….jag skulle gärna ha sex med en drake. De räkna sinte riktigt osm djur eftersom de är mytologiska :> Aight? :>

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

MrsPugsley
2013-03-11 13:22
#40

Hm känner igen en hel del som andra i tråden gillar (vet inte om jag ska vara lättad eller besviken att jag inte är så udda då..). Sen är ju offentliga platser rätt spännande. Sex hemma hos svärföräldrarna är också en turn-on!

#39 Hulp! Drakar är ju gigantiska! Once you go dragon you never go back? :D

m4rkus93
2013-03-11 15:18
#41

platser där man vet att man kan bli på kommen :)

Annons:
Greigh
2013-03-11 15:26
#42

#40
Offentliga platser är finfint ^^
Jag och min flickvän gör det så fort det blir vår/sommar. Uppe på klippor, i skogen, på skolgårdar, i biosalonger och även på en buss har det förekommit. Det är riktigt spännande!

Julii96
2013-03-11 18:53
#43

Då är väl jag väldiht udda med min svettfetisch :p tattos är också trevligt att se men just det där om någon nyss tränat fy tusan vilken turn on! Haha

Det är värt att vara äkta även fast folk kommer hata dig

http://soldies.blogg.se

Greigh
2013-03-11 19:10
#44

#43
Min flickvän älskar också svett. Inte till en  överdrift dock, då det inte får stinka surt och gammal svettig ost. Men t.ex har jag inte duschat på tre dagar, så tycker hon om att lukta på mig :P

Gur4m1
2013-03-11 22:34
#45

Jag kan märkligt nog FÖRSTÅ BDSM osv men just exhibitionism är helt alien för mig. Gudarna ska veta att jag försökt. Killar har försökt ha sex me dmig på bussa,r lekplatser och skogen och allt jag kan säga är att jag fått myrbett på rumpan och blivit skrämd av kor och fått märkliga blickar från busschaufförer som jag SKÄMTS över >_<

Vad är det som är en sån turn on? Är det som han i Fråga olle sa-pojkännen, han tänd inte direkt på att ha sex inför andra så som tjejen men han sa en grej- "jag gillar att visa upp min tjej, visa att hon är min, att hon är med mig" :D

Kan även förstå "risken" att bli upptäckt är spännande men oftast är det ju så att folk faktiskt SER en/HÖR en och…vad känner ni som har ofentligt sex då? Skämmigt, pinsamt? Kåtslag? Inte för att sx är farligt men tänk om barn ser er? :) Eller överfallsrisken. Mins även ett par som snackade om sånt här sex under 90-talet då det var mer "wow….finns det sånna människor" och detta par hade sex på dansgolv på diskotek och liknande. Då sa en av snubbarna att "jag skulle bara gå fram, slå ner dig och börja knulla din tjej". (vilket hon nog inte skulle uppskatta- eller ja, vem vet).

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Tomteslakt
2013-03-12 05:58
#46

Steampunk som sagt är grymt trevligt. 1800 talets mode och kläder är riktigt tjusigt. Håller själv på att skapa mig en hussaruniform (Svensk) från origianl :) och från skratch..
Offentligt och publikt sex, mums :D. Även att se på. Och att dela med sig av sin partner är också en rätt stor turn on.

Men något av det mest tändande är faktiskt ett riktigt skarpt intellekt och någon med stort kulturintresse, där kan jag verkligen gå igång på en person.

Eller om vi nu ska hålla oss till en del av mina fritidsintressen, tjejer som deltar i heavy-fighting (dvs med plåt, sköldar, svärd och andra vapen, fullkontaktsfighting), där talar vi om en turn-on. Varför just så vet jag ej..
Men det gäller även en riiiiktigt snyggt gjord 1300-1400tals utrustning, gärna med blingbling och välsytt :)..

Tomteslakt
2013-03-12 06:30
#47

Det är tyvärr en ganska vanlig inställning bland "vaniljare" (dvs mainstream-svenssons, ja jag vet att det kan uppfattas som påhopp) att fetischer eller annan bdsm liknande utövning är något sjukt och konstigt. Ta bara boken 50 nyanser av honom som ett exempel, där framställs hans bdsm-läggning och dominanta beteende som ett resultat av trasslig barndom, vilket alltså kan botas eller bli fri ifrån.
Man kan också ta ett lysande exempel från SVT:s morgonsoffa för ett par dagar sedan då en expert yttrar sig kring en gripen serievåldtäktsman, och i samma andetag och mening påstår att fetischister är farliga och bör behandlas eller låsas in.
Så nej tyvärr, fetischer är tyvärr inget du kan prata öppet om idag heller.

Roamer
2013-03-12 09:59
#48

Håller med #47 i detta. Vissa saker talar man inte om då folk bär på förutfattade meningar om vem som gör vad. En av de saker i mitt liv jag är mest stolt över är min jacka jag fick när jag gjorde min första soloflygning, men eftersom det är en grön bomberjacka och då den ska beprydas enligt tradition med en flagga från det land man är ifrån, så kan jag inte ha den offentligt då detta förknippas med rasism. 

Samma sak är det med BDSM, och visserligen finns det de som faktiskt är sjuka som gömmer sig bakom en Dom-titel för att få sadistiskt skada människor på allvar, men det är långt ifrån alla, och tyvärr ser inte de flesta detta utan drar egna slutsatser baserat på deras uppfattningar av verkligheten. Detta är ju sant för de flesta fetischer och läggningar som faller utanför Svenssonramen för det folk inte förstår ska bekämpas med förtryck. Därför är det inte en mina man går på mer än en gång (eller ja, de flesta iaf).

Annons:
Greigh
2013-03-12 10:54
#49

#45
Jag tycker den nervösa och pirriga känslan i offentlig sex är jätte spännande. Jag tycker om att bända på gränser och jag är väldigt spontan av mig, så jag kan ju lova att jag bjudit en och annan människa på riktiga "WTF?"-upplevelser ;)

#47
Flashback är t.ex ett forum (som man till mångendel inte skall tro på fullt ut) där fetischister har en och annan sak att berätta om. Nu finns det ju som sagt många lögnhalsare och trollare på Flashback, men utifrån det man faktiskt har läst så finns det bland mängden farliga människor också förstås. Men man kan ju inte slänga alla fetischister över en och samma klippa. Människor är på olika vis farliga, och skulle man vara nojig över det i resten av sitt liv, så har man trots allt inget att leva för :P

Gur4m1
2013-03-12 11:53
#50

Alltås detproblem ni talar om är ju inte just enbart fetishsmen. Detta är ett problem för alla som inte tillhör normen. Jag tillhör själv en sådan grupp, där de flesta inte vet fakta och man låter hellre bli att berätta än att folk ska dra märkliga lsutsatser från de få kända fallen. En muslim dödar någon, ALLA muslimer är plötsligt mördare. En homosexuell våldtog en heterosexuell man, ALLA bögar är farliga våldtäktsmän. Med små grupperingar blir ju generaliseringarna än grövre anser jag :S Menar…alla vet ju hur bögar är och beter sig? Right? :> För en ytterst liten grupp homosexuella män synliggörs i media, hela tiden som "tjejens bästa vän-hen".

Tomteslakt: Jag tycker att ha sex inför folk som är "redo" för det är mer tänkbart. Det är mer grejen att ha sex inför folk---där man faktiskt inte vet hur de ska reagera, agressivt? ta bilder osv- lägga upp på nätet osv.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Roamer
2013-03-12 12:06
#51

Jo så är det ju och folk dömer människor för detaljer hellre än helheter. Därför är det ju få som berättar om sina fetischer, även inom en relation vilket är trist. Denna inställning gör ju att många går och lider av sina böjelser då de inte kan leva ut dem i fruktan för vad som *kan* uppstå i dynerna av att berätta. 

Vad som slår mig som lite märkligt är att de Kvinnor som faktiskt har blivit våldtagna (med fysiskt våld eller känslan av att blivit det) är väldigt benägna att be om hårdare tag, och ofta blir helt vilda av upphetsning när jag nämnt dominans och bondage eller rapeplay i övergivna fabriker. Om det är så att de behöver bearbeta bort det eller om det är för något annat har jag inte lyckats förstå, men i min värld så skulle jag inte vilja återuppleva något som jag tyckte var obehagligt. Fast det kanske suddar bort hemskheterna om det upplevs med någon man tycker är trygg, stabil och som man känner inte skulle skada på riktigt.

Hur som, min fetisch är nog att göra något för den partner jag har som hon verkligen gillar, om det är smärta, oralt eller offentligt är egalt för mig så länge hon njuter och får en kick av det. Finns inget som är så upphetsande som en kvinna som verkligen vågar njuta av ögonblicket utan skam och tankar på morgondagen.

Gur4m1
2013-03-12 13:09
#52

#51 att på en dle sätt återkostruktera saker men själv vara i kontroll över förloppet är inte märkligt eller ovanligt :) Sen har Kvinnor, även utan den erfarneheten ofta en sådan läggning. Precis som man anser att många sexsäljare har blivit utsatta för någon typ av övergrepp tidigare. Så din analys känns mycket trolig.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Greigh
2013-03-12 14:34
#53

#51
Angående att medvetet återuppleva våldtäkter och psykisk terror  existerar faktiskt som en erkännande terapi. Den psykologiska skräckfilmen "The Bunny Game" av regissören Adam Rehmeier från 2010, är en experimentell filmatisering som enbart gjordes i ett terapeutiskt syfte. Filmen handlar om skådespelerskan's förflutna och hon gick med på att utsätta sig för tortyren igen, utan några som helst special-effekter i bakgrunden.

Det är absolut inte vanligt, men det existerar :)

Känner igen mig mycket väl i din fetisch. Jag njuter enormt mycket av att se partnern njuta, så visst ställer man upp i både det ena och det andra :)

Drawer
2013-03-12 14:42
#54

Jag har en fetisch som jag tror anses vara en av de mer udda. Ska man sätta en stämpel så är jag en FFA, Female fat admirer. Det innebär helt enkelt att jag tänder på större personer. Men med det sagt så vill jag också säga att det är i fantasin, jag lever med en vältränad kille som jag absolut också tänder på. Helt klart.

De få jag berättat det här för anser väl att det är udda, men samtidigt är de väl medvetna om att det finns killar med samma "preferenser". BBW:s och sådant är ju ganska välkänt. Jag tänder inte på könet alls i de här fallen, det spelar inte någon större roll om det är en kille eller tjej.

På senare tid har SSBBW och SSBHM kommit in på "marknaden" och där sätter jag stopp. SS = super sized. Jag är inte en av dem som vill att de ska vara hur stora som helst. Jag tycker att det vid en viss gräns går från sexigt till äckligt, det blir ju rent utav hälsofarligt.

Ännu en grej folk reagerar på är att jag inte alls vill se porr med dessa personer. Jag tänder inte på att se dem ha sex. Ok kanske lite, men inte alls lika mycket som om hon/han bara står och visar upp sin kropp och ex. provar gamla kläder som inte passar längre osv. 

Men sån är jag i alla fall :) Konstig eller ej :)

(BBW - Big beautiful women
BHM - Big handsome men)

isafisa
2013-03-12 14:51
#55

Jag ska försöka va så öppen jag vågar, anonymitet hade ju varit att föredra ;) 

Men jag tänder på allt som har med dominans att göra egentligen. Dominans från mannens sida då. Att bli tvingad att göra saker, pissad på, slagen osv. Eller helt enkelt bara bli upptryckt mot en vägg och bli upphånglad helt plötsligt, allt som får mig att känna att jag inte har så mycket val helt enkelt :P Och att tänja på gränserna ibland skadar ju inte :)

Annons:
Greigh
2013-03-12 14:52
#56

#54
Intressant läsning, då har man lärt sig något nytt idag. Har faktiskt aldrig hört talas om FFA tidigare :D

Själv är jag som jag nämnde i första inlägget en som tänder till på BBW. Det finns förstås gränser, så SSBBW är absolut ingenting för mig, men jag gillar större Kvinnor :)

På tal om FFA. Att behovet av sexuell lustar inte existerar på samma sätt, är det en del av det hela? För jag tycker själv om att se större personer visa upp sig i bl.a uniformer och lack, latex osv och det behöver inte innebära i ett sexuellt syfte. Tycker bara det är vackert :)

Drawer
2013-03-12 15:00
#57

#56
Ja vi är nog en ganska liten skara tjejer. Har hört om några men dom är bra på att hålla sig hemliga :) Att man tänder på överviktiga människor är väl inte direkt något man vill att alla ska veta om :) Det känns inte riktigt socialt accepterat :P

Hur menar du med det sista?

[MiniPim]
2013-03-12 16:34
#58

Kissa på din sambo …? 

Jag tycker det låter fruktansvärt äckligt och fattar att hon inte uppskattar det..

Honestyisdead
2013-03-12 16:58
#59

#58 Då är det ju tur att det inte är dig någon kissar på.
Att du tycker det är äckligt kan jag tänka mig är ganska ointressant för de som utövar detta. DOM tycker inte det är äckligt.

[MiniPim]
2013-03-12 17:00
#60

#59 Ja det är en sjukt stor tur.

JAG tycker det är äckligt och jag får tycka det, du får tycka det är det fräschaste som finns om du själv vill. Alla får ha sin egna åsikt. Och spela roll om det är ointressant!

Afturelding
2013-03-12 17:02
#61

#60 Denna tråd bör ju dock vara öppensinnad, och ditt uttalade var inte speciellt respektfullt. Att säga att en handling är äcklig när man vet att det finns personer som utövar detta i samma tråd/rum tycker jag faktiskt är ganska respektlöst. Du får såklart ha dina åsikter, men sådana uttalanden kan göra att andra drar sig för att vara öppna med sina intressen :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MiniPim]
2013-03-12 17:03
#62

#61 Ursäkta mig för det lät så respektlöst. Men kissa är inget man gör PÅ varandra. Det tycker inte jag, men ni får tycka det. :)

Annons:
Afturelding
2013-03-12 17:06
#63

#62 Nej, det tycker inte jag heller, men jag skulle nog inte säga att det är äckligt, eftersom att det är så objektivt. Skulle någon göra det på mig så skulle jag definitivt ogillat det, men jag tycker inte att det är äckligt när andra gör det på andra, eftersom att de gillar det. Och det är väll den öppensinnade mentaliteten jag skulle vilja ha i den här tråden. Om du förstår vad jag menar?

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Honestyisdead
2013-03-12 17:20
#64

#62 Fel. Kissa på varandra är inget DU gör på andra eller låter folk göra på dig. Andra gör det uppenbarligen.

[MiniPim]
2013-03-12 17:26
#65

#63 Ja jag förstår.

gulzebra
2013-03-12 17:39
#66

Vad gör en 12-åring i en tråd som äcklar samma 12-åring? Ämnet är ju just fetischer och kan gälla allt från kiss till ballongdjur. Jag vet inte om jag bara är dum nu men 12 låter onekligen galet ungt i sammanhanget oavsett.

För övrigt kissar man på varann efter bland annat en dejt med brännmaneter då kiss är sterilt och lindrar, helt utan någon fetischs inblandning. Så hemskt var det med det liksom.

Och med det lämnar jag er ifred - jag sitter och läser tråden men jag tänker då rakt inte skriva öppet om mig själv 😞

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[MiniPim]
2013-03-12 17:42
#67

#66 Men förlåt för jag skrev här då! 
Och dessutom så är väll detta öppet för alla? Eller har jag fel? MEN URSÄKTA MIG SÅ MYCKET.

gulzebra
2013-03-12 18:02
#68

#67: Jag har inte sagt att du inte får skriva, men en 12-åring som sitter och ondgör sig över folks fetischer, alltså… Jag vet inte hur jag ska få ner det i ord faktiskt. Någon annan kanske hänger med i hur jag menar och kan formulera sig bättre än jag?

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Honestyisdead
2013-03-12 18:05
#69

#67 Visst är det öppet för alla, men man måste tänka på hur man uttrycker sig. Det är allt jag ber om.

Nu känns det som vi är klara med inlägg angående detta.

Annons:
[MiniPim]
2013-03-12 18:13
#70

#68 Låter så tycker jag..

Men ja, ska inte skriva här mer.

gulzebra
2013-03-12 18:14
#71

#70: Well, så var det inte menat.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Toxics
2013-03-12 18:33
#72

Jag skulle inte säga att jag har massor med fetischer överhuvudtaget. Iallfall inte som jag skulle öppet skriva om här. Känns lite obehagligt.

men en sak jag bli riktigt faschinerad av är att en del saker som en del kan ses som upphetsande och otroligt sexigt kan andra känna total avsmak för och bli äcklade av.
Inget illa menat, som sagt. Faschinerande!

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Greigh
2013-03-12 19:36
#73

MiniPim, om det var detta du syftade på i andra sajten så låt det inte gå ut över det tack. Det är två helt olika sajter och jag skriver absolut inte sådana här intima och avslöjande saker där.

[MiniPim]
2013-03-12 19:39
#74

#73 Självklart inte! Går inte efter sånt. :)

bellabu
2013-03-12 19:52
#75

Jag älskar när killen kommer och sperma och sprut.

blir riktigt k*t av att se sprut på porr. och bara älskar när killen kommer och han får mer än gärna komma var som på mig 😛

rosvia
2014-07-04 00:33
#76

Gammal tråd men skit i det! Jag har en väldigt udda fetisch, - nämligen motorer, bilar, lastbilar och skotrar - dock specifika. Har berättat det för en person som reagerade med att han tyckte att det var väldigt ovanligt men på något sätt fränt haha! Jag kan alltså bokstavligen gå igång på exempelvis en peterbuilt som sladdar lite eller en bil med många hk. Även lastbilschaufförer, mekaniker och sånt. Älskar exempelvis att vara i garage och känna den där speciella doften, så ja. DET skulle jag kalla en lite mer udda fetisch ;)

Annons:
Josephiine90
2014-07-31 12:56
#77

är väl inte udda fetisher men här är det väl också dominans från båda parterna, spanking, stryp och jag älskar att vara fastbunden med ögonbindel.  Sen älskar min partner när jag har rött läppstift och bryter på ryska. Då får han rejäl bånge på nolltid! Jag går även igång på att se min karl städa eller arbeta, bli svettig.  Hmmmm, måste nog lämna datorn nu, bara tanken på allt detta.. ojoj ;)

[AnimeV4]
2014-08-01 15:11
#78

Svettlukten min partner har gör mig galen (hör nog till saliromani), sedan så tänder jag något otroligt på att ha många blåmärken eller sår på kroppen, jag kan ju tillägga att jag är masochist. Det är de två främsta 😊

Upp till toppen
Annons: