Annons:
Etikettsex
Läst 1214 ggr
Josephiine90
7/31/14, 1:31 PM

Extremt lätt för att komma...

Jag brukar diskutera detta med mina tjejkompisar och dom blir så extremt chockad när jag berättar hur det ligger till, så jag måste dela med mig till er också och höra era tankar/erfarenheter/åsikter.

Innan jag träffade min nuvarande partner så hade jag inte alls något sexliv, hade haft sex 3 gånger innan och det dröjde sen 6 år innan jag hade sex igen. Hade aldrig kommit vaginalt förrän jag träffade "M". 

I början med "M" kom jag typ aldrig, kanske 3 av 10 gånger vi hade sex, men nu den senaste tiden så kommer jag EXTREMT lätt.  Nu kommer jag flera gånger under sexakten VARENDA gång. Som igår, då kom jag 5 gånger under ca 40 minuter, i olika ställningar, både missionär, stående doggy och när jag red av honom. och det värsta är nog faktiskt att jag sprutar varenda gång! det blir blött och vi måste byta lakan nästan varje dag  (är inte alltid vi gör det i sängen) vilket i längden faktiskt blir jobbigt.  Har däremot får nästan aldrig komma men det beror på medicin han äter, så har vi tur kommer han också. Så för mig blir det psykiskt påfrestande att jag får komma flera gånger när han inte får, trots att han så gärna vill. Dock tänder han på när jag kommer och sprutar, men jag brukar ofta säga "nej inte igen" för jag kan inte hålla tillbaka heller. Det är ju ett tecken på att han gör ett bra jobb. Men jag vill inte ha det så, att bara jag kommer.. Nån som har samma problem?

Annons:
[Yllhilda]
7/31/14, 9:29 PM
#1

Har ni provat med att du jobbar på honom(suga, runka mm), och sen när han börjar närma sig så kör ni som vanligt?

Josephiine90
7/31/14, 9:34 PM
#2

Oja, suger och runkar jämt, men det är hans medicin som ställer till det för honom, han har svårt att komma av den. En biverkning. Men om jag suger och han känner att han är på G så byter vi ställning snabbt och kör stående doggy, det är skönast för båda :)

[Yllhilda]
7/31/14, 10:30 PM
#3

Det var ju bra ändå. 🙂 

Jag kan tänka att det är jobbigt att vara den som oftast kommer, men orgasmen behöver inte nödvändigtvis vara målet för din kille. Jag kunde aldrig komma med mitt ex, men jag tyckte det var skönt och intimiteten var det viktigaste. 🙂

Upp till toppen
Annons: