Annons:
Etikettallmänt
Läst 2255 ggr
[Missya]
8/13/14, 1:51 PM

När ska vi egentligen ses??

Han ville vara kk. Han ville ses snart igen. Han skrev förra veckan att vi skulle kunna ses denna. Berättade vilka dagar jag kunde. Skickade ett sms för ett par timmar sen, om hur sugen jag var på att ses. Ingen respons från han ännu. Skulle inte förvåna mig ifall det inte blir nåt nu denna vecka iaf.

Jag vill ju inte verka tjatig. Vet ej hur jag ska göra? Strunta i honom helt, hoppas att han snart hör av sig själv etc.

Annons:
Honestyisdead
8/13/14, 1:56 PM
#1

Nu ligger bollen hos honom. Du har sagt att du vill.

Tjeja
8/13/14, 2:07 PM
#2

Hitta någon annan/mer så länge. Han verkar inte lika sugen på dig uppenbarligen. Det är hans tur att höra av sig i vilket fall som helst!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Gurky
8/13/14, 2:20 PM
#3

Ja det låter uppenbarligen som en väldigt kass KK.

[Missya]
8/13/14, 2:50 PM
#4

Är jävligt besviken nu i vart fall. Skulle det nu vara så att han ändrat sig och inte längre är intresserad så är det väl inte mycket begärt att han då istället säger det… 

Men man är ju van vid att killar oavsett vad man har för relation till dem, bara slutar höra av sig och man själv står kvar som en fåne….

obstitant
8/13/14, 2:52 PM
#5

Tyvärr verkar en del KK glömma vad det andra K:et betyder och vara kassa kompisar.

Tjeja
8/13/14, 3:04 PM
#6

#5 jo det är väl oftast så att det andra K inte står egentligen för kompis som i kamratskap utan snarare för "frihet  från ansvar" och glömmer helt bort att man bör vara schyst ändå. 🤦‍♂️😟

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
[Missya]
8/18/14, 12:04 PM
#7

Lägger ner det. Han har inte hört av sig.  Han kan ju iaf inte tro att jag är speciellt intresserad utav att träffa honom igen om han nu skulle av någon anledning höra av sig långt efter…..

Tjeja
8/18/14, 11:46 PM
#8

Rätt tänkt och bra att du lägger ner! Inget att ödsla energi på heller, riktiga kärleksrelationer kräver tillräckligt och  kk är ju till för att slippa sådant bök och jobbiga känslor.

Det finns andra och bättre killar att va kk med! :)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Missya]
8/22/14, 11:37 AM
#9

Tror fan att han hörde av sig igår kväll. Han frågade om vi kunde ses i helgen. Jag skrev tillbaka efter ett par timmar att jag inte kunde för jag skulle jobba…..

[luneri]
8/22/14, 10:43 PM
#10

Låter som en kille som jag började dejta, fast det var inget KK, inte från min sida iaf. vi bestämde att träffas, han hörde inte av sig, inte alls på en hel vecka. Jag gav upp honom och sedan började han höra av sig. När han ställde in nästa träff samma dag så fick jag nog och sen dess hör han av sig hela tiden…. 

Tror att killar som knappt hör av sig inte direkt är intresserade, eller så är man reserv hos dem. Vilket fall som helst så tycker jag det är respektlöst att bete sig så mot någon och man får avgöra om det är acceptabelt att bli behandlad så. Efter en tid insåg jag vad jag fick stå ut med eftersom jag envist trodde att han var "bra". Jag tycker inte någon ska behöva bli behandlad på det viset. Vad bra att du svarade att du inte kunde ses. Finns bättre killar där ute att engagera sig i istället :)

Tjeja
8/22/14, 10:49 PM
#11

Bra att du avvisade honom!!! lägg inte energi på någon som bara vill vara kk när han behöver och vill och ingen annan nappar. Det måste ju finnas mer gemensamt intresse än så.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

_Fisken
8/26/14, 5:56 PM
#12

Från din sida låter han inte som en KK? Lite småkär? Såna där krångliga förhållanden(?) sliter på nerverna om du inte får rätt gensvar. Lägg ner projektet.

Sarah
8/26/14, 6:12 PM
#13

Håller med övriga, lägg ner projektet, han är inte intresserad.

Annons:
Sk007
8/31/14, 10:01 AM
#14

Vill bara påpeka att det inte bara är killar som slutar att höra av sig, tjejer är precis likadana. Oavsett om man dejtar mer seriöst eller är kk så verkar folk i allmänhet tycka att när dom inte är intresserad längre så behöver dom inte säga det, utan dom bara slutar att höra av sig och räknar med att man fattar vinken. Så hör jag inte av någon jag dejtar eller ligger med på en vecka så antar jag att dom inte ör intresserad, hör dom av sig igen ändå så väntar jag en vecka innan jag svarar.

Upp till toppen
Annons: