Annons:
Etikettsex
Läst 2789 ggr
Underbarn
10/19/14, 9:48 PM

Tjejer: Gillar du att få oralsex

Tycker du om att TA EMOT oralsex? Det vill säga bli slickad.

Annons:
[Yllhilda]
10/20/14, 3:07 PM
#1

Nej. Har aldrig gillat det. Med tanke på hur mycket som pratas om det trodde jag det skulle vara ganska självklart att det skulle vara skönt, men ack nej.

Miniland
10/20/14, 3:18 PM
#2

Nej. Tycker inte det är skönt. Även om det skulle vara skönt vill jag inte ha någons ansikte mellan benen. Usch.

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

VT4ever
10/20/14, 5:23 PM
#3

Jag tycker det är jätteskönt :)

[Devya]
10/20/14, 5:38 PM
#4

Nej, det har inte varit någon höjdare. Jag förstår inte varför vissa är så förtjusta i det.

Chimay
10/20/14, 5:46 PM
#5

De är inte min favorit men med rätt person, som vet va dom gör och lyssnar på de saker som man säger till dom så är de väldigt skönt

[rumelle]
10/20/14, 7:12 PM
#6

Min man vet vad han sysslar med så det är minst sagt välkommet. ;P

Annons:
pringles
10/20/14, 7:16 PM
#7

Varför ska bara tjejer svara?

macarona
10/20/14, 7:34 PM
#8

nä, känns ofräscht att kladda med munnen i nåns kön🤮

Lia
10/20/14, 7:42 PM
#9

#7 För att det nog inte är så många killar som kan svara på om de gillar att bli slickade vaginalt eller ej :P

citytjejen
10/20/14, 7:47 PM
#10

Jag gillar´t! Om den som utför det vet vad den gör och man själv vet vad man gillar, då finns bra förutsättningr!

/Christina

pringles
10/20/14, 8:05 PM
#11

#9 men  killar kan väl svara på om de gillar oralsex eller ej. Man behöver inte nämna "vaginalt" då blir frågan mer riktad till alla, oavsett kön.

fruktgumman
10/20/14, 8:10 PM
#12

Ja det gillar jag, med rätt person. Har aldrig haft det med nån annan än rätt person i och för sig.

[Yllhilda]
10/20/14, 8:10 PM
#13

#11 Skapa en sån tråd då. 🙂

Annons:
Lia
10/20/14, 8:14 PM
#14

#11 Jo, det var ganska tydligt till vilka detta var riktat. Men som #13 sa, skapa en egen tråd ^^

Wellcraft
10/20/14, 8:17 PM
#15

Ja, egentligen. Men de flesta killar är riktigt, och då menar jag riktigt, dåliga på det och vet knappt vad en klitoris är. Iaf de killar som gått ner på mig, och det är en del haha.

Min nuvarande pojkvän var sämst på det, men blev bättre varteftersom. Jag fick bli lite arg och bestämd.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[Devya]
10/21/14, 9:48 AM
#16

Tja, om man själv inte vet vad man tycker om och killen vet inte vad han sysslar med, hur ska det då gå? ;)

[Hayabusa]
10/21/14, 10:34 AM
#17

Ursäkta att jag som man klampar in i denna tråd.

 En sak som är lätt att förbise är; "övning ger färdighet" dvs ska man bli bra på något så måste man träna på det. Mig veterligen finns det ingen kurs typ; "Bli bra i sängen" utan man får försöka lära sig på egen hand så gott det går. Visst finns det böcker, film osv men teori och praktik är två skilda saker. Inte så enkelt alltid.

Med andra ord - ha överseende med varandra och kommunikation är alltid bra.

obstitant
10/21/14, 12:23 PM
#18

#9 Inte så många, men det finns en del transmän som skulle kunna svara på den frågan.

Underbarn
10/21/14, 2:14 PM
#19

För jag är inte intresserad av att veta hur många killar som gillar att bli avsugna för mig veterligen känner jag inte en enda kille som inte vill bli avstigen. Men 50/50 tjejer som gillar och inte gillar att bli slickad. :)

Underbarn
10/21/14, 2:17 PM
#20

Och jag håller med att övning ger färdighet. Kan inte direkt påstå att jag var bra första gångerna jag gav oralsex. Det är få killar som vet vad dom gör när de går ner på en tycker jag. Och det förstår jag för det kan inte vara lätt när det verkar vara ett fåtal tjejer som talar om till killen hur hon vill ha det… :)

Annons:
[JenniN]
10/21/14, 5:05 PM
#21

Jag tycker att det är ganska roligt att så många har svarat att de inte tycker att det är skönt, 
För det bryter äntligen trenden som går att "minsann alla tjejer vill ha tungor där nere".

Miniland
10/21/14, 5:18 PM
#22

Håller med dig #21 
När jag berättar att jag inte gillar att få oralsex får jag alltid höra tjat om att det är något som jag visst ska gilla. Trodde tjejkompisar skulle förstå, men icke.

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

[Eleya]
10/23/14, 12:40 PM
#23

Det beror helt på situationen och lusten, ibland är det galet skönt, sen händer det att jag absolut inte vill. Ibland vill man bara köra klassiskt, andra gånger mer utmanande, ibland bara oralt och det händer att jag bara ger.. Inget tvång att få oralt varje gång, det är ingen checklista man ska bocka av varje gång.

Afturelding
10/24/14, 8:33 AM
#24

Ja, men jag tycker att det är skönt på ett annat sätt än vad annat sex är. Det är mer "mysigt" än orgasmframkallande.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: