Annons:
Etikettotrohet
Läst 1847 ggr
äppelsnäcka
2014-12-19 23:25

osäker... Vet inte vad jag ska göra.

Hej. Jag och mitt ex  var tillsammans i 6 månader. Jag älskar henne helt sjukt mycket! Men för 2 veckor sedan ringde hon och ville ses. Så jag åkte dit. Jag mötes av en välklädd flickvän som skulle ut på krogen med sina vänner. Hon sa att hon inte mår bra av vårat förhållande och att hon ville göra slut. Nu  bara några dagar senare ringde hon igen. Hon berättade att anledningen till att hon gjorde slut var för att hon hade börjat träffa en annan. Men att hon ångrade sig jätte mycket. Tydligen så är det slut med det nya ragget. Och nu vill hon ge oss en chans till. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller hur jag ska tänka. En del av mig vill bara få hålla henne i mina armar igen. Medans en annan del undrar hur jag någonsin ska kunna lite på henne igen. Hon har ändå varit otrogen. 

Hoppas inte på några direkta super svar. Utan ville mest skriva av mig kanske.
vi båda är 24.

Annons:
[TanatosNyx]
2014-12-19 23:36
#1

Glöm henne, du är ingen trasa hon kan kasta hit och dit när det passar henne.

[Devya]
2014-12-20 07:43
#2

Bäst att gå vidare. Det är ju tydligt att hon inte respekterar dig. Du förtjänar bättre.

[Outlawly]
2014-12-20 08:21
#3

Är du villig att ge henne en chans till så gör det. Men säg att du kommer ha svårt att lita på henne. Och om det fortfarande inte känns bra så får du faktiskt göra slut. Det var ändå inget schysst sätt att behandla dig på! Jag tror du är värd bättre.

ChristineL
2014-12-20 09:11
#4

jag skulle aldrig gå tillbaka till någon som varit otrogen mot mig.

[Yllhilda]
2014-12-20 10:07
#5

Om hon först säger att hon inte mår bra av att vara med dig, hur förklarar hon  att hon kommer tillbaka direkt när det tar slut med den andre?

mytolino
2014-12-20 13:23
#6

Säg bajbaj. Hon förtjänar inte dig om hon bara ska springa och träffa nya hela tiden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: