Annons:
Etikettsorg
Läst 1779 ggr
taylor__lambert
2015-01-26 06:51

5 år, saknaden försvinner aldrig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, man har varit vaken hela natten nu då. Kul, har inte kunnat sova har inte känt mig trött för fem öre.

Det är precis som Måndagen den 26:e Januari 2010. Den natten kunde jag inte heller sova, inte heller nätterna efter det.

Måndagen den 26:e Januari 2010, det är fem hela jävla satans år sedan du dog min älskade bror, vart fan tog all tid vägen? Knappt 19 år och död, nä fan världen kan dra åt helvete! All den lilla tid vi hade tillsammans, det kunde ha varit mer, DET BORDE HA VARIT MER!

Man ska inte förlora sin käraste broder när man bara är 14 år, det är inte rätt, inte på det här sättet, nej, om personen nu MÅSTE DÖ så sjukdom eller illa skadad, ett sista farväl var vad man velat ha, men ack, inte fick man ta ett ordentligt farväl.

Jag saknar dig så enormt mycket, 5 år har passerat, jag hade kunnat följt efter för tre år sedan om inte du hade gett mig min finaste änglahund Micke. Vi tror starkt att han är en gåva ifrån dig och jag är väldigt tacksam!

Ska dra mig bort till kyrkogården idag. Jag ska tända ett ljus, ett ljus som ska brinna hela dagen till ett minne av dig. Du var en fin bror som var på väg att leda mig rätt, men inte det hann du göra, du kanske hade planer för mig, att leda mig framåt i världen, att leda mig dit jag vill.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Cahira
2015-01-26 07:21
#1

*massor med styrkekramar*

Jag har också en änglabror men jag hann aldrig lära känna honom.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

taylor__lambert
2015-01-26 07:47
#2

#1 tack :)
trist att du inte fick känna din bror :/ *kram*

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

IceTee
2015-01-26 08:43
#3

Fortsätt vara stark, han hade velat det! (Jag kan inte göra hjärtan på telefonen, så du får räkna det här som ett istället)

Medarbetare på Skor iFokus

taylor__lambert
2015-01-26 15:16
#4

#3 tack ❤️

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

ChristineL
2015-01-26 18:32
#5

Jag beklagar verkligen! Men han kommer alltid finnas hos dig ❤️

Upp till toppen
Annons: