Annons:
Etikettförhållande
Läst 1553 ggr
Valkyrija
2015-04-01 19:48

Min pojkväns tjejkompisar

Jag har ett STORT problem som jag inte vet hur jag ska ta mig ur.. Jag klarar inte av att min pojkvän umgås med andra tjejer. Blir verkligen sårad och ärligt talat förkrossad. Jag VILL INTE känna såhär såklart men vet inte vad fasen jag ska göra för det gör så ont. Jag vill nu inte ha kommentarer som "klart han ska få umgås med tjejer" osv för ja.. Det vet jag men jag vill ha tips på hur jag ska handskas med detta för att sluta känna som jag gör.. Vad kan jag göra? :(

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
ChristineL
2015-04-01 19:53
#1

Vad grundas detta i? Tidigare besvikelser? Har du anledning till svartsjukan? Träffar du också de här tjejerna, umgås ni tillsammans?

Cragan
2015-04-01 20:01
#2

tyvärr finns det inget lätt sätt med att göra sig av med det gröna monstret.
som du tyvärr onekligen verkar vara biten av, saker som funkar för en behöver inte funka för nästa. där i ligger utmaningen att hitta ett sätt som fungerar för sig själv.

Valkyrija
2015-04-01 20:32
#3

Jag har blivit mobbad av ett gäng tjejer och efter det så sa jag åt mig själv att aldrig umgås med tjejer igen vilket ledde till att jag nästan började ogilla tjejer mer… Jag får lov att träffa min pojkväns tjejkompisar om jag vill, han skulle aldrig hindra mig från att göra det men jag vill verkligen inte för att jag är typ övertygad om att de inte kommer tycka om mig. Har själv inga vänner alls pga att jag isolerat mig totalt under flera år pga depression… Är också livrädd för att han ska inse att han tycker mer om någon utav de tjejerna och lämna mig. Kan inte skaka av mig känslan och mår verkligen jättedåligt utav det. Vill ju självklart att han ska kunna umgås med sina tjejkompisar men jag mår så otroligt dåligt..

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Scorpio97
2015-04-01 20:50
#4

Du kanske behöver ta hjälp av en kurator/psykolog?


//Jessie

ChristineL
2015-04-01 20:52
#5

Är inne på samma som #4, du måste reparera dig själv. Fokusera på bara dig själv och ingen annan.

Sarah
2015-04-01 21:25
#6

Håller med om att du behöver hjälp av ngt proffs.

Annons:
Valkyrija
2015-04-01 23:48
#7

Tack så mycket! Går hos psykolog för min depression och min pojkvän ska med nästa vecka. Ska nog ta upp detta då så han får säga hur han ser på det också. Tror det hade varit bra :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: