Annons:
Etikettallmänt
Läst 1167 ggr
Samida
2015-04-19 12:23

Jaha?

Vad tänker du om killen direkt frågar ifall man har kille nu, för att man säger att man inte är ensam hemma ?

Han frågade om när han kunde komma och jag skrev att han får komma ganska sent isf för jag är inte ensam hemma då.

Blev iaf lite paff att han tänkte direkt på att jag nu har en kille och inte att jag hade mina barn hemma.

Annons:
Maria
2015-04-19 12:25
#1

Är det en vän till dig eller din pojkvän?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2015-04-19 12:26
#2

Beror helt på situationen.

Milly82
2015-04-19 12:31
#3

Det är väl inte konstigt om personen tror att man skaffat en partner om man säger att man inte är ensam hemma. Men det beror väl på vem som frågar? Om det är en vän så borde den väl redan veta om man blivit sambo. Jag förstår nog inte frågan riktigt?

Samida
2015-04-19 12:37
#4

Det är bara en kille som jag träffar ibland för en trevlig stund om man säger så.

Maria
2015-04-19 14:12
#5

Eftersom du träffar honom sporadiskt för "trevliga stunder" så kanske han tar för givet att du har fler killar för samma ändamål.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Samida
2015-04-19 14:39
#6

#5 Jo, det vet jag om att han tar för givet. Men han hade inte frågat just så om han trodde jag hade någon hemma för det ändåmålet.

Då hade han frågat mer rätt ut om det!

Annons:
Maria
2015-04-19 14:44
#7

#6 OK. Du känner ju honom bäst men då borde du väl inte tycka att hans fråga var så konstig eller?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Samida
2015-04-19 14:58
#8

#7 Nja, var väl mer som att det lät som han trodde jag hade skaffat poljkvän nu. Blev då så paff att han kom på den tanken bara så där….

Maria
2015-04-19 14:59
#9

#8 Du får väl fråga varför han undrade.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Milly82
2015-04-19 15:00
#10

Det var väl inte fel av honom att fråga? Om ni bara ses sporadiskt så kan han ju inte veta om du kanske blivit kär i någon sen sist?

Samida
2015-04-19 15:04
#11

#10 Det är väl sant! Fast jag hade nog sagt det då till honom när han först frågade om att ses.

Fast och andra sidan så finns det ju de tjejer (och killar) som fortsätter att träffas vid sidan av….

[Devya]
2015-04-20 06:49
#12

#11 Hur ska han kunna veta om ni inte har något seriöst på gång själva?

Jag tycker inte det verkar konstigt alls att han undrar om du hade någon annan där hemma.  Med tanke på att ni har "trevliga stunder" nu som då ger kanske inte de bästa signalerna om vad du kan vara för sorts person om man säger så.

Av min egen erfarenhet så tänker vissa killar inte särskilt högt om tjejer som har trevliga stunder nu som då. Just på grund av det har jag fått avsluta en sådan relation (vi hade dock aldrig sex men gosade och så då vi båda kände oss ensamma) eftersom jag tyckte inte om den bilden han fick av mig.  Spelade ingen roll att jag sa rakt ut till honom att jag inte ville ha något seriöst och att jag var väldigt ärlig med honom vad jag kände och ville, han tycktes ändå vilja tro det värsta om mig.

Upp till toppen
Annons: