Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1391 ggr
[Missmini]
10/7/15, 7:16 PM

Tystnad

Har skrivit många inlägg förut. Vill nog bara skriva av mig lite… Jag och min sambo har det inte så bra nu. Har märkt att jag knappt orkar prata med honom längre. Jag stänger inne alla känslorna och är bara tyst. Vill inte prata, vill inte kramas, vill inte pussas. Jag orkar inte ens prata med honom om den här "svackan" och allt just nu, jag bara stänger mig och är tyst istället.

Annons:
Maria
10/7/15, 7:36 PM
#1

Vad säger han om det då?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Missmini]
10/7/15, 8:11 PM
#2

Han säger inte så mycket. Han vill väl prata men jag har ingen ork nu.

Aleya
10/7/15, 8:14 PM
#3

Det du beskriver brukar vara tecken för mig att det är dags att bryta och gå vidare

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Missmini]
10/7/15, 8:24 PM
#4

#3 jag känner mig så arg på honom, för minsta lilla sak. Känner inte att de ska bli kul när vi har en ledig dag tillsammans.. I helgen ska vi dock åka bort o bo på hotell.. Får se hur de känns efter. Men känner just nu att jag lika gärna kunnat vara hemma.

P3pz
10/7/15, 8:50 PM
#5

#4
Låter lite som om du antingen måste ta itu med dina/era problem fort.. eller att lämna. 
Det är ju inte riktigt rätt mot någon om ni ska gå och vara olyckliga tillsammans, i längden kommer det ju inte hålla.

"There is life after abuse. This is mine"

Aleya
10/7/15, 9:09 PM
#6

#4 varför arg? Vad har han gjort? Du bör absolut lämna. Lär inte bli bättre

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
[Devya]
10/8/15, 5:21 AM
#7

Nu vet jag inte vad som har hänt här tidigare då människor råder dig att lämna honom bara sådär huxflux. Låter ologiskt i mina öron just nu att man ska bara lämna sin partner då man är i en svacka?

Jag skulle säga, utan att ha någon bakgrundsinformation, att du uppsöker hjälp då du kan.

[Missmini]
10/8/15, 3:04 PM
#8

Tex så har jag pratat med honom att jag inte gillar att han kollar porr osv (sett att han även söker specifikt efter saker/tjejer). Han sa att han nästan aldrig gör det, men att han ska sluta ifall jag inte vill att han kollar. Men han fortsätter kolla! Typ varje dag också! Varför säger han då att han ska sluta?!

[Ruffsetuss]
10/8/15, 10:07 PM
#9

Herregud om du inte mår bra tillsammans med honom och han ljuger , varför stannar du kvar ? Du kan inte förändra honom , så gå eller stanna kvar o fortsätt att må dåligt . Det kommer inte bli något annorlunda hur mycket du än ber honom sluta titta på porr . Det här är ju inget du vill läsa förstår jag , men tyvärr så är det nog den hårda verkligheten , jag har varit med ett tag så ……. Var rädd om dig 😊

Upp till toppen
Annons: