Annons:
Etikettallmänt
Läst 2041 ggr
[Honesta Amore]
2015-11-27 22:59

Vad är detta för KK förhållande??

Okej hittade en gammal skolan kamrat på nätet. När vi gick i skolan så bråkade vi ganska mycket eller ja  varje dag. Men jag är nyfiken å en person kan ju ändras så jag skriver ett mail å får svar så vi mailar fram å tillbaka. Sedan träffas vi å det blir fyrverkerier å vi kunde inte hålla händerna borta. Jag gick ju in i detta å tänkte att detta skulle vara en ren KK relation men men. Nu har han börjat säga saker som jag vet inte vad du gör med mig, han råkade kalla sig för min pojkvän och skickar gulliga sms. Okej jag vet inte vad detta är eller hur jag ska fråga honom vad han vill att det ska vara. Han säger att det är okej att jag träffar men när jag gör det blir han sur men han vill inte säga att det inte är okej.  Och när vi sover så ligger vi in trasslade i varandra, det är god natt pussar å kramar. Å samma sak på morgonen. Är jag bara dum som tror att detta är mer än bara KK? För jag har haft KK förhållanden å inget var som detta.

Annons:
Scorpio97
2015-11-27 23:10
#1

Om han kallar sig din pojkvän och blir sur om du är med andra, skulle jag tro att han ser er relation som något mer än bara KKs. Men jag kan förstås inte svara säkert, det är bara han som kan säga hur han ser ert förhållande. Därför är det viktigt att du pratar med honom om det här, så att ni kan komma fram till vart ni står, hur ert förhållande ser ut och hur det ska utvecklas. Men jag vet tyvärr inte hur du ska ta upp ämnet.


//Jessie

KitoBonito
2015-11-28 10:55
#2

Jag tror han vill vara ett par, eller så är han bara väldigt svartsjuk. Gullig historia i övrigt. :)

Pytteliten
2015-11-28 11:05
#3

Det låter som om han vill mer i mina öron också.

I kärleksromaner är det ju ett favorittema att de tu först bråkar och inte tål varandra, för att sedan bli älskande och leva lyckliga i alla sina dagar ❤️.

Den stora frågan är väl vad du vill? Glöm inte det!

obstitant
2015-11-28 12:33
#4

Håller med #3, den absolut första frågan du ställer dig borde vara vad DU vill att det ska vara. Sen kan du fundera över om han vill samma sak, och om inte, hur du ska hantera det.

obstitant
2015-11-28 12:35
#5

Dubbelt

[Honesta Amore]
2015-11-28 16:50
#6

Jag vet inte vad jag vill men det är för att jag inte vet vad han vill, man måste ju passa ryggen lite. Men ska snacka med honom när han kommer hit, hur jag ska få detta på tal är ju en bra fråga…

Annons:
LitenElsa
2015-11-28 17:56
#7

Jag tycker att du först ska ta reda på vad du vill innan du pratar med honom. Det kommer att vara mycket lättare för honom att öppna sig om du först gör det. Om ni båda fegar - passar ryggen, som du skriver - så kommer det garanterat att bli konstigt mellan er. Du måste våga för att lyckas i kärlek.

obstitant
2015-11-28 19:30
#8

#6 Om du inte vill ha ett mer etablerat förhållande med honom handlar det ju mest om att vara tydlig med det utifallatt han har andra känslor, inte så stor risk för dig att bli sårad.

Men om du i själva verket hellre skulle vilja ha ett förhållande och inte en KK-relation blir det ju viktigare att veta vad han vill. Om han vill samma sak - fine! (Men ett observandum på att han agerar svartsjukt men inte kan stå för sina känslor.) Vill han inte det, ja, då måste du ju fundera över om du verkligen ska fortsätta relationen som den ser ut nu. Det kan bli väldigt smärtsamt i  längden.

Upp till toppen
Annons: