Annons:
Etikettförhållande
Läst 2652 ggr
[1990]2
2/3/16, 2:15 AM

Lycklig!

Det är tråkigt när man har problem i sitt förhållande, eller om man är olyckligt kär, trött på singellivet osv. Mycket av trådarna här handlar om det, därför tyckte jag det vore kul att göra en tråd som är lite mer cheesy och lyckligt betingad, om man kan säga så.

Det som gör mig lycklig: Att killen jag var tillsammans med i 5 år och jag äntligen bestämde oss för att göra slut! För det gjorde mig fri från en sån destruktiv misär; en vardag fylld med kränkningar och kyla. Jag hade lyckats göra mig själv till en sådan liten person och trodde jag hade gjort mig förtjänt av det. Nu vet jag hur äkta kärlek ska se ut. Jag är upp till öronen förälskad i min kille, en helt underbar person som jag känt i över 10 år. Vi hade redan sån etablerad respekt för varandra så det var jättehärligt att kunna inleda något djupare. Så ja, det är väl det som gör mig lycklig. 😃

Vad gör dig lycklig?

Annons:
Vanja
2/3/16, 10:16 AM
#1

Min familj, många andra saker också. Men mest av allt. Mina föräldrar och mina syskon.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

IceTee
2/3/16, 10:31 AM
#2

Min roman (även om jag kört fast) Kaffe latte Att min partner accepterar att jag går in för saker till 100 och lever i min egen bubbla ibland Att min bästis vill ge min musik en chans, trots att hon vanligtvis inte gillar growl och scream

Medarbetare på Skor iFokus

oh-la
2/3/16, 10:42 AM
#3

Att jag och min man i år har så mycket att fira. 10 år tillsammans i juni och ett år som gifta i juli. Men kanske mest att vi igår fick en liten glimt av vårt lilla underverk, vår lilla bebis som förhoppningsvis kommer i september.

Honestyisdead
2/3/16, 11:27 AM
#4

Det som gör mig lycklig just nu är att jag äntligen vant mig vid att bo ensam och TRIVAS med det. Tog bara 1 1/2 år ;)

KitoBonito
2/3/16, 5:50 PM
#5

Min kille gör mig lycklig och hoppas på hundra lyckliga och kärleksfulla år till med honom

Lia
2/3/16, 7:44 PM
#6

Jag och pojkvännen sen 5 år tillbaka är helt överens om framtidsplanerna. Vi har köpt en stor säng ihop. Jag har en liten solstråle till hund som gör även de mest dystra dagarna fungerande. Mamma och jag fungerar fantastiskt ihop. Jag vaknar fortfarande varje morgon. Ja och det tar säkert inte slut där.

Annons:
Honestyisdead
2/3/16, 8:36 PM
#7

Idag är jag glad över hur välstädat jag har både inne och på balkongen och terassen. Tur min mot hjälpte till! Var hårt att skrubba bort algerna från terassen.

Nu är jag lycklig ☺

[Forest]
2/5/16, 9:05 AM
#8

Min familj som är min bästa käraste man o mina fina barn. Våra djur 4 glada solstrålar ( 3 hundar och 1 katt)

Urhasten
2/5/16, 7:57 PM
#9

Min Husse gör mig såklart lycklig, men vad hade jag gjort utan mina fantastiska hästvänner?

Jag och Orchidéa

Jag och Orcado

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

[Sabina]
2/6/16, 12:19 AM
#10

Det finns många saker som gör mig lycklig; mina snälla, duktiga och harmoniska  barn som jag nästan aldrig har en konflikt med, som älskar mig och tycker jag är en söt och snäll mamma,

Mina katter som alltid ger mig tröst när jag behöver det som bäst,

Alla mina tända ljus som gör det vackert och mysigt omkring mig

Att jag kommer på mig själv med att inte tänka på min mamma hela tiden och vara ledsen över hennes död

Min fina relation med min syster som alltid finns i bakgrunden som ett stöd

Och mycket mer, både i det stora och det lilla 🙂

Upp till toppen
Annons: