Annons:
Etikettifokus
Läst 1141 ggr
catcult
2016-07-07 02:35

Anonymfunktion?

Jag tycker att den här sajten bör ha en anonymfunktion eftersom vissa inlägg kan vara väldigt känsliga. Har man har ett ifokus-konto som är relativt öppet är det väldigt lätt att ta reda på vem som skrivit frågan.

Förstår att det medför extra jobb för medarbetarna att hålla koll på alla anonyma eftersom några inte sköter sig, men jag kan inte vara ensam med att ha frågor och funderingar som jag behöver hjälp med, men inte kan eftersom jag inte vill att det jag skriver spåras till mig.

Snälla Sajtvärd, kan du/ni inte aktivera anonymfunktionen igen? Jag behöver råd och stöd och har ingenstans att vända mig. 🌺

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
Sabinan
2016-07-07 02:39
#1

Det finns de som skriver på kvinna iFokus, där kan man vara anonym, förutsatt att du har en fråga inom närliggande område förstås 🙂

Sajtvärd för Balkongodling & Akvarell
"Big Journeys Begin With Small Steps"

catcult
2016-07-07 03:44
#2

#1 Tack för tipset, men man kan inte vara anonym där längre, tyvärr. 😕

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Hells Angel
2016-07-07 05:02
#3

Gör ytterligare ett konto som du använder för just den frågan? Sen raderar du det?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Aleya
2016-07-07 06:39
#4

Här har folk missbrukat att vara anonym så pass ofta att den inte finns. Sen kan du inte skriva anonymt för att du inte har Insider.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
2016-07-07 08:44
#5

#2 Jo man kan vara anonym inne på kvinna. Men du har inte Insider och det måste man ha för att kunna använda funktionen. 

Här är det borttaget eftersom det missbrukades hela tiden.

catcult
2016-07-07 13:29
#6

Okej, tack för svaren.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
Upp till toppen
Annons: