Annons:
Etikettdejting
Läst 3716 ggr
Frökensvår
8/30/16, 1:47 PM

Är han inte intresserad tror ni?

Jag har träffat en kille några gånger men bara kommit dit sent på natten och sovit där. Han har ändå sagt saker som: "känn dig som hemma" och "du får göra vad du vill här" på morgonen. Han är jättemysig och kan säga: "vi måste ses igen i veckan" eller "kom tillbaka hit efter jobbet". Han tjata att han ville ut och ta en öl en kväll medan jag ville direkt till honom. Han har aldrig laddat upp bilder på snapchat förut enligt säkra källor men sen han la till mig har han lagt upp tre stycken. En på han och en tjej och en annan på latteart (vi båda jobbar som baristor) efter att jag lagt upp en på en misslyckad kaffe. Han har även nämnt att han inte håller på med någon annan. Till problemet. Vi har inte setts på över en vecka nu. Förra gången jag fråga sa han att han behövde vila för han skulle upp 6 morgonen därpå (vilket stämde men ändå) och senast skulle jag på fest där han bor men han sa att han skulle på födelsedagsfest i ett annat område (villet iförsig också stämde) men han föreslår inte att vi kan ses en annan dag? Det han gör är att han kan printa en video jag lagt upp och skicka till mig och skriva hur rolig den är. Eller printa en bild på mig och skick och göra smileysar i form av lågor eller hjärtögon. Sen kan vi skriva en liten konversation. Men han frågar inte längre om jag vill ses? Ändå inloggad på messenger HELA tiden. He's not that into me eller vad tror ni? Han är tio år äldre och 30 år jag har svårt att tro att man orkar spel svår då. Juste jag prata om en kille med vid ett tillfälle och han sa lite sotis "dejtar du honom med?". Vi dejtar inte ens för vi går inte direkt på bio eller så. Och då vill man väl ses Får nog helt enkelt ge upp han

Annons:
moninka
8/30/16, 1:53 PM
#1

Fråga honom rätt ut bara så får du ju svar

Frökensvår
8/30/16, 1:59 PM
#2

Man kan väl inte komma ifrån såna där svar. Ja självklart är det enklare och smidigare men också lättare sagt än gjort. Dessutom kan det skrämma honom. Vi har ju inte träffats så länge direkt.

moninka
8/30/16, 2:07 PM
#3

Om du är intresserad av honom så kan ju du föreslå att ni ses och hittar på nåt istället för att vänta på att han ska föreslå träff.

Frökensvår
8/30/16, 2:14 PM
#4

Ja jo jag vet det men jag skrev ju också att jag tagit initiativet senaste två gångerna? Och undrar varför han inte kan men ändå kontaktar mig efter?

moninka
8/30/16, 2:20 PM
#5

Jag tycker du ska fråga "Vill du ses någon dag"…. om han svarar JA så säg. "du får bestämma en dag som passar dig"

Då är det ju ingen risk att du föreslår en dag när han är upptagen igen.

Frökensvår
8/30/16, 2:34 PM
#6

Jo men en intresserad kille skulle väl föreslå en dag själv? Han vill säkert bara ligga när han själv känner för det och så enkelt är det

Annons:
jessR
8/30/16, 2:37 PM
#7

I mina öron låter det som he´s just not that in to you. Han verkar varit förut men av någon anledning har de känslorna svalnat. Jag ska inte ge dig några råd då jag är urusel på förhållanden :) du avgör ju själv om du vill kämpa lite eller om han inte är värd besväret. 

ps. Åldern betyder inte att han inte spelar längre, tror inte det har med åldern att göra :)

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Majaa12
8/30/16, 2:58 PM
#8

Det verkar ju inte som att han inte har några känslor alls för dig längre, då hade han nog inte skrivit med dig alls?

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Frökensvår
8/30/16, 3:12 PM
#9

Det är det som är konstigt. Han tar sig tid att visa att han gillar bilder på mig och att han tycker saker jag lägger upp är kul. Han skriver ofta: "hahahha" i våra konversationer och verkar inte spela svår. Han har skickat meddelande två gånger senaste veckan MEN inte tagit initiativ till att ses. Vi umgicks förra lördagen till måndagen till och från. Han var alltså den som hörde av sig först EFTER detta men inte för att ses. De gångerna vi har setts har han alltid sagt att han ska på middag eller saker innan så att han kommer sent typ 11 eller att jag måste komma sent. Jag vet inte om det är för han är nervös han verkar lite blyg och båda vi bor dessutom med fler i lägenheten. Men han säger även att han helst vill ses då han inte jobbar dagen efter och måste gå tidigt. Men antagligen är det bara ligga han är ute efter

Honestyisdead
8/30/16, 3:15 PM
#10

#2 Klart du inte kommer ifrån sådana svar eftersom det är enda lösningen. Vill du veta vad han känner och tänker är det honom du måste fråga. INGEN här kan mer än gissa vilt och vad hjälper det dig när du fortfarande inte vet?

Får du känslan av att frågan skulle skrämma en 30 årig man kan han inte gett ett bra intryck.

OlgaMaria
8/30/16, 3:20 PM
#11

Vad är du ute efter med honom? För det borde ju vara svårt för honom att veta vad du är ute efter också. Han borde ju lätt kunna tänka att det kanske mest är sex du vill ha med tanke på att ni mest sovit över? Kan tänka mig att en 30-årig kille skulle kunna känna att det hela känns lite obekvämt med tanke på att du är 20.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Frökensvår
8/30/16, 3:36 PM
#12

#11 Ja det tror han säkert kom jag på nu. Han ville ta en öl när jag kom dit och kanske umgås lite men efter den bad jag om att gå hem till honom men han ville kanske vara kvar. Gången efter (nu sista gången) hade jag också bråttom hem efter han följt med ut och ätit med mig och mina fulla kompisar medan han tjata om att gå in på en bar först. Även då hade jag bråttom att dricka upp för att gå hem till honom. Jag har inte sagt att jag inte håller på med andra killar heller utan nästan tvärtom. Så det har jag inte ens tänkt på men det kanskd han tror. Sen försöker han ta kontakt nykter på dagen genom att visa att han gillar en bild på mig varpå jag svarar "haha så bakis" och han svarar "hahha jag med" och sen "vakna precis" och jag svarar ingenting utan låter konversationen dö ut. Eller så är det precis så han också vill ha det annars hade han nog frågat om jag ville hitta på något under dagtid. Jag är 21 och han 31 men det är väl inte så stor skillnad okej om han vad 40 så obekvämt vet jag inte om han tycker det är

OlgaMaria
8/30/16, 3:44 PM
#13

Nja, om det är så han också vill ha det så hade han ju sett till att ni träffats vid det här laget. Nu har han undvikit det och alla initiativ till att inte ses i sängen verkar ha kommit från honom. Så om du märker brist på intresse så har det nog att göra med att han inte vill ha en KK som är tio år yngre, festar och antagligen träffar andra.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
Frökensvår
8/30/16, 4:04 PM
#14

Varför skickar han då bilder på mig med eldsvådor under och hjärtgubbar istället för att skriva om jag vill hitta på något dagtid tänker jag? Varför har han bara viljat setts setts på kvällen? Varför skulle han vilja nått annat än det jag är ju fortfarande tio år yngre och festar och han har sagt "i already knew you were crazy" vid ett tillfälle och skrattat. Ja så mycket frågor. Men kanske var det därför han sa nej när jag fråga om jag kunde komma för några dagar sen efter jag varit ute med mina vänner och han sa att det var bättre om vi sågs i helgen. Fast bara det att helgen har ju nu passerat och han hörde inte av sig och skulle visserligen fira sin kompis men ändå.

OlgaMaria
8/30/16, 4:11 PM
#15

Man kan ju ha sex på dagen också, hehe. Nämen att snacka med någon via meddelande är ju också ett sätt att lära känna varandra på. Om du är intresserad av honom kanske du skulle skriva lite mer med honom, och inte föreslå att ses, för risken är ju att han tror att du vill ha sex om du föreslår att ni ska ses.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Frökensvår
8/31/16, 1:49 AM
#16

Han hörde av sig nu för några timmar sedan. Så jag fråga om han ville spela biljard imorgon och det ville han, så lite intresse har han nog ändå. Och så sa han att jag var så rolig och en legend så nu kan jag sova gott hehe

Frökensvår
8/31/16, 4:34 AM
#17

Vill dock inte ha ett förhållande så det kanske jag ska säga haha. Gärna ses och vara exklusiva men ändå inget tvång och vara fri till vad man vill. Men det lär han bara tycka är skönt!

[Devya]
8/31/16, 7:15 AM
#18

#17 Men..du motsäger dig själv litegrann där. Du vill inte ha ett förhållande men du vill ses och vara exklusiva? Att vara exklusiva betyder att inte se andra personer samt att ni båda är lite mer seriösa med varandra, eller hur?

Kan det dock inte vara så att han bara gillar dig som en vän? I mina öron så låter det som om det kan vara båda vägarna, att han är intresserad av att flirta lite och kanske få lite mer eller att han bara tycker att du är en kul tjej som han vill vara vän med.

Jag personligen skulle kanske inte läsa för mycket in i allt han skriver och säger för det kunde lika bra vara menat åt en vän.

Frökensvår
8/31/16, 7:27 AM
#19

Säkert! Hoppas det. Men man ligger väl inte och kysser en vän i nacken och doftar och håller om hela natten och säger att man dejtar och inte ligger med andra. Men ja ser han mig som en vän dvs kk så blir det väldigt lättsamt och bra och okomplicerat!

Frökensvår
8/31/16, 7:29 AM
#20

Sen ville han ligga cirka tio gånger på ett dygn sist jag var där. Men det kan man kanske vilja med de man gillar som vänner/kk med förstås!

Annons:
[Devya]
8/31/16, 7:35 AM
#21

#19 & 20 Ah, okej. Jag missade att ni hade sex, trodde du bara sov över och inget mer än så. Wow, jag är naiv! 

Om han vil ha dig som en vän/kk så kan du kanske glömma att ni ska vara exklusiva. Men snacka med honom om det här? Det skulle jag gjort om jag vore dig för då slipper man att fundera och läsa in för mycket. Ni är vuxna människor och kan väl lika bra snacka lite utan att det behöver bli dödsallvarligt, eller? :)

Frökensvår
8/31/16, 8:25 AM
#22

Nej. Jag vill ha honom som vän/kk. Vad han vill vet jag inte. Han vill ju umgås utanför hans hem med vilket inte är så bra tecken men kan också betyda att han ser mig som en vän med förmåner. Är rädd att såra honom eller förstöra vad vi har så får nog knipa och bara låta det vara

[Devya]
8/31/16, 8:31 AM
#23

#22 Tråkigt att höra att ett par vuxna människor inte kan kommunicera med varandra. Jag tror sen att ni kan lika bra förstöra förhållandet genom att inte snacka också. Det finns risker med båda vägarna faktiskt. I längden fungerar det här tillvägagångssättet ganska sällan, även om det kanske finns undantag. Vid något skede måste man snacka innan någon blir sårad men sådant får man ta i sin egen takt. Just nu kanske det inte är läge för er att snacka för du verkar lite väl obekväm med tanken på det.

Honestyisdead
8/31/16, 11:02 AM
#24

Jag blir verkligen förvirrad av den här tråden. Först verkar du vilja att han ska vilja ha dig, sedan skriver du att det är du som inte visat vad du vill och nu vill du inte ha förhållande men ändå vara exklusiv. Du stretar åt alla håll.

Du är 20 år men sitter och gissar och tror en massa om vad han känner och tycker. Det är farligt. Ta reda på fakta om du nu verkligen bryr dig. Anta inte saker. Du är gammal nog för att prata om hur du villen relation ska se ut.

Frökensvår
9/1/16, 8:00 PM
#25

Båda var ute på varsit håll igår kväll. Han fråga om jag och mina vänner ville komma dit men jag tacka nej för vi skulle upp tidigt imorgon. Då blev han småirriterad och skrev: men ni ska ut på krogen? Svarade bara "haha ja" sen dog det ut. Jag har helt enkelt svårt att veta varför han hör av sig. Vill han hjälpa hans vänner med tjejer, vill han ligga eller är han faktiskt intresserad. Ja kommunikation behövs jag vet

[Vårnatt]
9/1/16, 9:06 PM
#26

#17 du det att hela grejen med att vara exklusiv är att man inte är "fri" att göra vad man vill? vad vill du egentligen? kom på det först, sen tycker du borde prata med honom så snart som möjligt :)

Frökensvår
9/4/16, 7:57 AM
#27

Jo det var korkat sagt av mig haha. Jag vet inte jag sov där inatt och han vill vara nära hela tiden och kyssas och massera osv även fast folk är där. Imorse ville han att jag skulle vänta på han tills han kom hem från jobbet och sa "vi hörs senare idag". Man hörs väl inte varje dag med en kk? Förra veckan sa jag att han borde ha kortare hår och nu har han klippt sig och fråga om jag inte märkte. Han pratar ju engelska men hade google translatat ett inlägg på min Facebook fick jag sneaky reda på. Jag gillar honom och vill vara med honom men jag vet ju faktiskt inte vad han vill för han har ju inte sagt något om det.

Annons:
Agafia
9/4/16, 8:03 AM
#28

Ärligt talat ….. Vilket trams …..

[Devya]
9/4/16, 8:52 AM
#29

#27 Så vad är det du vill egentligen?

Jag står fast vid att ni måste faktiskt använda ord för att kommunicera med varandra. Annars blir det lite som lågstadietiden ju.  Var inte rädd för att prata, det hör till människans natur att prata med varandra ju! Kan inget annat än småskratta lite åt det här. Det här är ju bara komiskt. :)

Honestyisdead
9/4/16, 10:03 AM
#30

#27 Jovisst kan man ja kontakt med en kk var dag.

Du ger ett väldigt förvirrat intryck. Känns som du borde ta reda på vad du vill.

Frökensvår
9/4/16, 11:08 AM
#31

Haha ja jag har förvirrat mig själv SÅ mycket nu vet inte alls vad jag vill längre, är mest intresserad av vad han vill och det betyder väl att jag vill vad det nu är jag vill. Jag har svårt att lita på andra eller hoppas på saker och tycker såna här situationer verkar så vanliga att killen är så snäll och får tjejen att tro att han är intresserad vilket han inte alls var. Eller tvärtom.

[H1Z1]
9/4/16, 6:58 PM
#32

Låter som att du ger honom mixade signaler.. är ju du som förvirrar honom, såklart man blir mindre intresserad om man gör så mot en person :S

Frökensvår
9/5/16, 7:29 AM
#33

Gör jag verkligen inte. Men vill inte visa att jag har känslor/säga att jag gillar honom förens och om jag kan vara rätt säker på att han gör det. Men eftersom vi hörs rätt ofta och jag är väldigt "klängig" tillbaka och jag åker till honom efter krogen fast han inte ens varit med ut så borde han ju förstå.

Honestyisdead
9/5/16, 7:46 AM
#34

#33 Det visar inte mer än att du är kåt. Du måste inse att man måste berätta saker för att folk ska förstå. Man kan inte säga "han borde förstå". Du har ju i den här tråden visat att du inte gett intryck av att vara intresserad av mer än sex.

Annons:
Aleya
9/5/16, 8:03 AM
#35

#33 du är minst lika förvirrande som han. Och att sitta och hålla på känslor är bara idiotiskt och förstör för dig. Ska du fortsätta med den tekniken resten av livet så kommer inget funka. För människor är INTE tankeläsare. Du kanske borde reda upp dina förvirrande känslor innan du säger vad du tycker till han. Och hålla dig borta från han medan du funderar. För sim det verkar nu beter du dig som en liten 14 åring som verkligen tror att kommunikation är att tro att en kille ska kunna läsa alla tankar och förstå varenda liten vink man ger. Så skärp dig och kom på vad DU vill och säg det till han.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Frökensvår
9/5/16, 8:48 AM
#36

Snarare tänker jag ta reda på vad han vill innan jag blottar mina egna känslor. Kan man undvika att bli sårad ska man väl ta den vägen utan att man är feg eller känslokall.

Frökensvår
9/5/16, 8:50 AM
#37

Jag är kär i honom och jag vill vara med honom och ingen annan. Jag vet vad jag vill innerst inne även om jag hoppas att dessa känslor ska försvinna. Jag är bara livrädd att han bara ser mig som en kompis. Eller iallafall ingen han kan tänka sig ha ett förhållande med.

Aleya
9/5/16, 9:48 AM
#38

#36 men då frågar man. Jag förstår inte vad som är så svårt med det? Då får du ju veta. Man kan inte trippa på nålar hela livet och vara rädd för vad andra tycker om en, det är bara en dålig taktik. Och snälla, börja skriv ven du svarar. Det blir annars som en enda gröt för folk, för jag vet inte om det du skrev var menat till mig. För nu ser det mest ut som att du pratar med dig själv.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

OlgaMaria
9/5/16, 11:33 AM
#39

#37 Tidigare i tråden har du sagt att du vill ha honom endast som vän/kk och att du hoppas att han inte vill mer än så. Nu säger du att du vill ha en relation med honom och att du vill att han ska vilja ha bara dig. Det verkar som du är väldigt osäker och rädd att bli sårad. Du beter dig otroligt omoget och förvirrat. Om du vill ha en trygg exklusiv relation i framtiden där ni kan lita på varandra så är en bra grej att börja med att själv bete dig så. Man får vad man ger förr eller senare. Och vad är så hemskt med att bli avvisad? Berätta för killen vad du vill och fråga vad han vill. Det värsta som kan hända är att man blir avvisad, men vad som är ännu värre än det är att du investerar av dig själv i en massa killar som det ändå inte blir något med. Du är ju redan "livrädd" för att han ska se dig bara som en kompis, så du HAR redan investerat otroligt mycket av dig själv i honom. Du kan låtsas som att du inte har gjort det, men det har du. Nu är det dags att detta antingen leder dit du vill, eller att du avbryter det. För varför ska du vara kk med någon som du är "livrädd" att han inte ska ha känslor för dig? Då sårar du bara dig själv. Lägg ner alla spel och var bara öppen och genuin med honom. Vill han inte ha dig är det bästa du kan göra att gå vidare. Eller så ger du er båda en chans att påbörja en seriös relation. I dagsläget lär han vara övertygad om att du bara är in it for the fun och att du inte är det minsta seriös. Om han ska våga välja dig måste också han få veta att du inte bara leker med honom.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Frökensvår
9/5/16, 1:46 PM
#40

Ja jag är väldigt osäker. Men nu skrev han precis "hej" och "jag ville bara säga hur underbar du var i helgen" och jag skrev att hoppas du har tid för mig i veckan och han skrev "självklart har jag det" osv. Bra tecken att han tog kontakt men vet ju fortfarande inte om det bara är ligga han är ute efter men ska samla mod och prata med han nästa gång vi ses för ja jag beter mig som en barnrumpa haha

Frökensvår
9/5/16, 9:29 PM
#41

Vad tror ni??

Annons:
Honestyisdead
9/5/16, 9:33 PM
#42

Att det är en bra plan att prata med honom.

Aleya
9/5/16, 9:34 PM
#43

#41 jag tror alla har redan sagt vad dom tror och kan inte ge så mycket mer råd. För hela denna tråden är som ett virrvarr från din sida. Och större delen av alla har sagt att DU ska säga vad DU tycker till han. Så gör det och få det överstökat så vet du vad han vill på köpet.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Sarah
9/6/16, 10:54 AM
#44

Vad spelar det för roll att blotta sina känslor? Är de inte besvarade så har man besparat sig själv massa funderingar hit och dit och det sparar energi att veta. Är de besvarade så är alla glada och nöjda. Att hålla på och spela spel är bara fånigt och förvirrande för alla iblandade.

immobilized
9/6/16, 11:04 AM
#45

Jag blir sjukt förvirrad här…

Tycker du ska vara ärlig mot dig själv och honom gällande vad du vill och inte vill. Som tidigare personer skrivit - ingen är tankeläsare. Man måste vara tydlig med vad man vill och känner.

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Frökensvår
9/6/16, 3:27 PM
#46

Nu gjorde jag något väldigt dumt. Han skrev till mig nu igen bara för att prata och berätta att han fått nytt jobb osv och jag måste komma dit och äta. Han har fått mer skift nu även på helger och jag skrev då att då kommer jag få se dig mindre. Han svarade "självklart inte" och skämta att jag inte kan leva utan han längre, eller inte kommer kunna efter nästa gång vi setts" och massa glada gubbar. Hursomhelst frågade jag om han ville följa med ut imorgon men han sa att han jobba tidigt dagen efter men att jag kunde komma dit och sova sedan och han skulle värma upp sängen. Jag sa PÅ SKÄMT att "ja men då kommer jag med en annan kille jag träffar där eftersom du inte kommer ;)" skrev direkt att jag skojade efter. Fick inget svar. Skrev då att det inte var kul alls och han skrev "definitivt inte". Sen skrev jag att jag ångrar mig jättemycket och fick till svar "Men gå du ut imorgon och träffa killen så mår du bättre". Sen har han inte svarat mer. Det var bara tänkt som lite "teasing" för han inte skulle komma som jag hoppades på men blev helt fel.

Aleya
9/6/16, 3:31 PM
#47

#46 Grattis. Du är mer feg än vad jag tänkte. Jag fattar inte vad det är för konstigt jäkla spel du försöker spela. Har du inte lärt dig av dina tidigare misstag?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Frökensvår
9/6/16, 3:40 PM
#48

Jag menade inte att göra han upprörd nu. Jag menade skämtsamt att jag träffar nån annan om inte han kommer och gjorde flörtgubbar och skrev ju också att jag skämtade och bara ville dit för att träffa honom. Tyckte inte det var jättefarligt skrivet att jag ville retas lite men tydligen

Annons:
Sarah
9/6/16, 3:53 PM
#49

Sjukt onödigt av dig, riktigt töntigt och låg nivå. Att hålla på att försöka göra folk svartsjuka är nog ett av de bästa recepten för en ickefungerande relation. Hade en kille skickat ngt sådant till mig när vi precis börjat träffas hade jag insett att vi inte passade ihop och jag hade börjat tappa intresse. Han är 30 och du visade honom precis att du är väldigt mycket yngre än honom.

Aleya
9/6/16, 3:57 PM
#50

#48 jag tycker du seriöst ska söka hjälp för ditt beteende. För minns att du hade en liknande situation med en kille, och gjorde lika. Så skuta upp med dina barnsliga lekar. Ingen blir glad av dom i slutändan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
9/6/16, 4:29 PM
#51

Inte konstigt att han inte svarar mer. Han skrev klart och tydligt att han inte ska ut för att han jobbar tidigt dagen efter. Så är det när man jobbar förstår du. 

Hur du ens kunde tro att din kommentar på något sätt skulle få honom mer intresserad av dig förstår jag verkligen inte. Att skriva att man skämtar efter tar inte bort det faktum att du faktiskt skrev det.

[Devya]
9/6/16, 4:33 PM
#52

#48 Hur skulle du själv känt om killen skrev något sådant till dig? 

Nu visar du ju dina rätta färger för honom och han tycks inte uppskatta sådant spel. Du ska inte skoja om sådant där, det är att leka med andras känslor och därmed otroligt respektlöst. 

Om jag vore honom så skulle jag blivit väldigt förbannad och avslutat alltihopa och hålla mig borta från den som tycker att sådant är något att skämta om. Jag tror han liksom uppfattade att du spelade ett spel bara för att få honom svartsjuk och sådant kan vara otroligt avtändande.

Maria
9/6/16, 5:07 PM
#53

Detta var en konstig tråd.

Kan  ni inte prata med varandra på riktigt eller? Måste det gå via SMS?

Det kan ju bli hur mycket fel som helst när man bra skriver fram och tillbaka och jag förstår denne kille att han måste ha tröttnat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

OlgaMaria
9/6/16, 5:28 PM
#54

Det enda sättet att möjligen rädda upp situationen nu är att förklara att du verkligen tycker om honom och varför du sa som du gjorde - att du är sjukt osäker och omogen och hur du tänkte när du skrev som du gjorde. Jag vet inte riktigt vad du tänkte? Kanske att han skulle bli lite avundsjuk och säga något som skulle ge dig bekräftelse? Sen - måste du gå ut så ofta? Känns bara som att det kanske inte är så bra för dig och definitivt inte för den här relationen ifall du vill rädda den.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

angest
9/6/16, 7:47 PM
#55

Du är nog inte redo för att binda dig och ha ett fast förhållande. Du verkar alldeles för velig och ändrar dig från ena dagen till nästa om hur du vill ha det. Hoppas killen hittar nån stabilare tjej.

Annons:
Agafia
9/6/16, 9:13 PM
#56

Driver du med oss ? Du får ursäkta men vilket dravel ….. Omoget trams

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: