Annons:
Etikettdejting
Läst 3716 ggr
Frökensvår
8/30/16, 1:47 PM

Är han inte intresserad tror ni?

Jag har träffat en kille några gånger men bara kommit dit sent på natten och sovit där. Han har ändå sagt saker som: "känn dig som hemma" och "du får göra vad du vill här" på morgonen. Han är jättemysig och kan säga: "vi måste ses igen i veckan" eller "kom tillbaka hit efter jobbet". Han tjata att han ville ut och ta en öl en kväll medan jag ville direkt till honom. Han har aldrig laddat upp bilder på snapchat förut enligt säkra källor men sen han la till mig har han lagt upp tre stycken. En på han och en tjej och en annan på latteart (vi båda jobbar som baristor) efter att jag lagt upp en på en misslyckad kaffe. Han har även nämnt att han inte håller på med någon annan. Till problemet. Vi har inte setts på över en vecka nu. Förra gången jag fråga sa han att han behövde vila för han skulle upp 6 morgonen därpå (vilket stämde men ändå) och senast skulle jag på fest där han bor men han sa att han skulle på födelsedagsfest i ett annat område (villet iförsig också stämde) men han föreslår inte att vi kan ses en annan dag? Det han gör är att han kan printa en video jag lagt upp och skicka till mig och skriva hur rolig den är. Eller printa en bild på mig och skick och göra smileysar i form av lågor eller hjärtögon. Sen kan vi skriva en liten konversation. Men han frågar inte längre om jag vill ses? Ändå inloggad på messenger HELA tiden. He's not that into me eller vad tror ni? Han är tio år äldre och 30 år jag har svårt att tro att man orkar spel svår då. Juste jag prata om en kille med vid ett tillfälle och han sa lite sotis "dejtar du honom med?". Vi dejtar inte ens för vi går inte direkt på bio eller så. Och då vill man väl ses Får nog helt enkelt ge upp han

Annons:
moninka
8/30/16, 1:53 PM
#1

Fråga honom rätt ut bara så får du ju svar

Frökensvår
8/30/16, 1:59 PM
#2