Annons:
Etikettsvartsjuka
Läst 1545 ggr
kalsakanin
9/8/16, 8:28 PM

Svartsjuka killar...

Jag kallar dom här killarna Simon och David så att ni hänger med  och jag kommer heta Alice. Men det är inte deras riktiga namn😉

Hej jag är 13 år och har 2 killkompisar, och jag är kär i Simon och tycker om honom jätte mycket.  Och jag tror han gillar mig också ❤️Men problemet är varje gång jag närmar mig honom så blir David som jag är vän med blir så svartsjuk😕 Han  kan till exempel börja prata om att han inte får prata med mig eller titta på mig, och det är MITT val inte hans😡 Och när jag  är med  David så blir Simon arg och säger att dom ska ha en brottnings match eller något?  Och till slut i dag så spelade jag och Simon  4 i rad, och  då kom David in och sa :

David:JAG VILL SPELA MED ALICE!

Simon:Nej! jag spelar nu med henne! Gå till ditt nörd gäng istället😮

David:Jaha så du vill bråka din IDIOT!

Simon: *reser sig* och slår honom på kinden

Och sedan ställer jag mig emellan dom och försöker sära på dom😕Och dom fortsätter och till slut får jag säga på skarpen

Alice: SLUTA BRÅKA DET ÄR NOG!

Och dom båda slutar☺️ dom går åt skilda vägar och säger kommer du Alice? På EXAKT samma gång. Och jag vet inte vad jag skulle göra så jag gick med Simon bara snabbt. Och David kollar på mig surt.

Och sedan hade vi lektion och  jag var sur och ledsen hela dagen😢

Vad ska jag göra, vad ska jag göra?😕Snälla hjälp mig, jag vill inte förlora någon av dom💔

Annons:
[SuperNaturalBeing]
9/8/16, 9:31 PM
#1

Låter ju lite som att båda killarna tycker om dig och blir svartsjuka när du väljer den ene över den andre. Men om det nu är så att du tycker om Simon så får David snällt ta och acceptera detta. Däremot måste Simon också acceptera din vänskap med David om du nu vill vara vän med honom också, vilket det ju verkar som att du vill. Med andra ord: Båda killarna måste acceptera att de inte har ensamrätt på dig och står de inte ut med detta så kan det tyvärr bli så att nån av dem inte vill vara din vän längre. Tyvärr finns det inget du kan göra åt det om det blir så. Det enda du kan göra är att vara ärlig mot dem och säga att du gärna vill fortsätta umgås med dem båda och att du blir sårad av att de bråkar så. Resten är upp till dem.

kalsakanin
9/10/16, 10:08 AM
#2

Tack, jag ska försöka prata med dom båda. Jag hoppas det funkar.Jag vill värkligen inte förlora någon av dom❤️

Upp till toppen
Annons: