Annons:
Etikettpsykologi
Läst 2514 ggr
Herman13
2016-10-17 17:41

Jag tänder på

Jag är en rätt vanlig kille på många sätt, men har en liten grej som jag sticker ut med. Skäms nästan att skriva detta här, hur anonymt det nu än är, men det är så att jag tänder på när en tjej går barfota. Både inomhus och utomhus, och tänder även på om hon har på sig skor utan strumpor, vilka skor som helst, från sandaler till mer stängda skor. Har läst om fotfetish, men har aldrig tänt på att slicka på fötter och allt vad det innebär. Har haft detta så länge jag kan minnas egentligen, till och med som liten kände jag en dragningskraft till detta, innan jag ens börjat skolan, fast visste ju inte riktigt varför då. Har inte berättat detta för någon, eller jag berättade det för en flickvän jag hade en gång, som inte tyckte det var så farligt, och gärna gick utan strumpor. Jag är bara lite rädd att detta är något som är konstigt med mig. Vad beror sånt här på? Vad är det för "fel" jag har eftersom jag tänder på fötter? Det är liksom inget jag kan tänka bort helt. Det är absolut inte så att detta är allt jag tänker på i en relation, finns ju så mycket annat som är så mycket viktigare. Men känner mig alltid så "fel" eftersom jag inte är som normala killar som är mer intresserade av andra kroppsdelar så att säga.

Annons:
Honestyisdead
2016-10-17 17:44
#1

Det är inget fel på dig. Alla tänder på olika saker och fötter är inte ovanligt.

[Hayabusa]
2016-10-17 17:45
#2

#0 Inget fel på dig, det är inte ovanlig med så kallad fotfetischism (vilket jag tror att det skulle sorteras in under). Känns ju ganska harmlöst också, om du frågar mig. Människor reagerar olika på olika saker, svårare än så är det inte. Varför det är så? Tja, säg det.

[AnimeV4]
2016-10-17 17:51
#3

Många tänder på fötter! Du kanske skulle trivas på Darkside.se? Annars får du gärna skicka ett PM till mig. Tänder inte på fötter, men mycket annat.

Linn Is The New
2016-10-17 17:56
#4

Att tända på fötter är väldigt vanligt! Absolut inget du ska skämmas för, alla tänder på olika saker. Jag har en förmåga att tända på ryggar och händer 🙂!

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

vendelay
2016-10-17 20:10
#5

Jag håller med de andra. det är absolut inget fel på dig. Det är INTE konstigt att tända på fötter! Jag kan dock förstå att det kan kännas konstigt när andra killar kanske pratar om rumpor och bröst (antar att det var det du menade) men för det första betyder ju inte det att dina tankar är fel och för det andra vet du ju inte om de verkligen tänder på rumpor - de kanske bara inte vågar riskera att någon får veta att de också tänder på fötter 🙂 Jag tycker att du ska försöka lära dig att inte skämmas för det. Du behöver såklart inte berätta om det för alla du träffar men jag tycker att det är en viktig sak att våga prata om i förhållanden.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Herman13
2016-10-18 15:55
#6

Tack så mycket för svar :) Kanske har gått och varit nojig i onödan. Just nu har jag inget förhållande, men har varit lite orolig för hur det skulle gå i framtiden

Annons:
vendelay
2016-10-18 15:58
#7

#6 Jag har svårt att tro att det är någonting att oroa sig över, det "värsta" som jag ser är rimligt att hända skulle vara att den framtida partnern inte gillar att visa sina fötter, men alla tänder ju på olika saker så jag tror inte att det är någon fara i framtiden 🙂

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: