Annons:
Etikettförhållande
Läst 1963 ggr
[Lukasgraham]
2/23/17, 11:42 PM

Vad menar ni killar?

Vad menar ni killar egentligen när ni säger till någon att ni gillar en väldigt mycket? Sen en till fråga, om ni gillar någon och ni vill hitta på en aktivitet med den personen och ni har en eller flera polare som frågar om de kan få följa med på aktiviteten men ni tackar nej till dem för ni vill spendera tiden ensam med den personen, är det bara vänskapligt menat eller är det något mer?

Annons:
vendelay
2/23/17, 11:44 PM
#1

Är kvinna men svarar ändå för alla killar:

alla menar olika och enda sättet att veta vad just -han- menar är att fråga.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

mangemani4
2/24/17, 12:38 AM
#2

jag är en sådan som kör  med öppna och raka kort, inge tvekan eller velande, säger jag att jag gillar en person så menar jag att jag gillar personen och inget mer. hade jag varit kär i personen så hade jag sagt det istället för gilla. jag vet att extremt många velar och vågar inte ta det där steget och säga att de är kära(gäller både killar och tjejer) och alla är inte så raka som jag är, så det är extremt svårt(om inte omöjligt) att veta vad just den och den personen egentligen menar, så det går liksom inte att svara på den frågan. lättast är(eller enda chansen att få veta med andra ord) om DU frågar vad personen egentligen menar.

angående fråga 2, samma här, omöjligt att svara på. han eller hon kanske helt enkelt inte har någon lust att ha med flera än 1 på den aktiviteten och han eller hon valde just dig. han eller hon kanske vill spendera mer tid med dig för att han eller hon vill lära känna just dig bättre, med mera, behöver inte betyda något, men kan betyda något.

kör med öppna kort, var rak och fråga. det är ingen som tar skada utav det, so what om du frågar och han eller hon säger att det inte var som du trodde, inget att känna pinsamhet över.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

_Fisken
2/25/17, 7:22 PM
#3

Att säga "gillar dig mycket" är nog ganska nära "börjar bli kär i dig"….

Det där med att tacka nej till att kompisar beror på att personen ifråga vill ha max fokus på den han ska ut med. Inget som stör lixom…

Cochon
2/28/17, 11:19 AM
#4

Det är helt klart ett tecken på intresse, men jag kan inte svara på vad hans intresse är. Han kan säga så för att fjäska, för att han vill ha sex med dig en gång och sen gå vidare och försöka få omkull nästa tjej han får upp ögonen för. Men det är lika stor chans att han faktiskt menar det han säger och att han börjar få starka känslor för dig.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

ivanhoe81
2/28/17, 5:47 PM
#5

jag är kille och säger jag att jag gillar en tjej så är jag kär, jag säger inte att jag är kär i henne det blir alltid senare i förhållandet då jag vågar öppna upp mig lite mer

tiger tok
3/1/17, 6:35 AM
#6

Beror på vilken kille och hur han säger det.

Annons:
Gurky
3/1/17, 11:28 AM
#7

Oavsett vad du får för svar från oss kan vi aldrig veta vad han tänker eller hur han är. Du borde rimligtvis känna honom bättre än vad vi gör. Det enda sättet att veta säkert är att fråga honom.  Personligen så är jag rak och ärlig, kan nog lätt bli missförstånd eller att ena parten blir sårad annars.

[Lukasgraham]
3/2/17, 11:00 PM
#8

Nu vet jag. Det var kärleksrelaterade känslor från hans sida.

[Lukasgraham]
3/2/17, 11:01 PM
#9

Tog tag i mitt liv och frågade till slut.

Zepp
3/3/17, 6:17 PM
#10

Jaaag har svaret.. jo iomed att jag är kille.. nåja faktisk mest gubbe nu för tiden;

Iallafall så när jag säger att jag gillar någon väldigt mycket så betyder det just detta.. iallafall i det ögonblicket!

Men, det finns lixom inga garantier för att den utsagan som ioförsej kan komma från hjärtat varar en längre tid.. eller för resten av livet!

Utan den känslan kan snabbt gå över.. sådan är vi killar/människor!

Sååå.. du får lixom studera killen vidare.. huruvida han har andra egenskaper som du skulle kunna uppskatta någon längre tid.. förutom att han just för stunden är kär i dig.. det sista går ofta rätt snabbt över, när verkligheten kommer in!

Det finns kriterier för det senare.. har han utbildning, kan han behålla ett jobb, vaknar han mitt i natten när barn gråter, kan han byta blöjor, kan han måla om ett radhus/villa, kan han byta hjul på bilarna när så krävs?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Fridaaaa
3/3/17, 7:22 PM
#11

Fråga personen som skriver/säger det- Går omöjligt att svara på vad varje enskild person menar.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: