Annons:
Etikettsex
Läst 782 ggr
Juwel34
2017-04-18 00:00

One night stand men ändå inte

Vi festar tillsammans och hånglar, han har velat att jag ska sova hos honom ett par gånger men har aldrig kunnat eftersom jag haft kompisar som ska sova hos mig. Men jag tänker om vi har sex och vi är hos honom, ska jag då bara dra på morgonen som man gör med ett one night stand? Jag vill ju liksom fortsätta att ha sex med honom, men samtidigt vill jag inte precis vakna upp och käka frukost med honom. Vill inte skicka ut fel signaler. Hur har ni gjort?

Annons:
Herveaux
2017-04-18 00:16
#1

Jag har haft en KK-relation där vi endast träffades för att ha sex, när behoven var tillfredsställda så skiljdes vi åt igen, och med en annan KK så umgicks vi från kväll till lunchtid dagen  efter, båda varianterna funkade fint.
Tycker inte det finns några regler, rak kommunikation löser det mesta.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Sarah
2017-04-18 00:30
#2

Det finns väl ingen regel som säger att man ska dra på morgonen bara för att man har ett ons? Vissa går direkt, andra smyger ut, vissa äter frukost ihop, eller hänger ett tag. Hur man beter sig beror väl på om man vill ses igen och är det ska vara trevligt isf. Att bara smyga iväg visar ju ganska tydligt att man inte vill ses igen som exempel.

Upp till toppen
Annons: