Annons:
Etikettallmänt
Läst 1267 ggr
LolloSjö
7/11/17, 6:37 PM

Bara sex och inget annat

Jag och killen är så kallade särbos. Ofrivilligt från min sida men han verkar ganska nöjd. Just nu är det väl omöjligt att bo ihop då han pluggar i en stad och jag i en annan.

Saken är den att när vi väl ses så vill han bara ha sex. Och sedan ska han alltid iväg för att göra något med kompisar etc. Vi ses var fjortonde dag och jag kan väl förstå honom på ett sätt att han tycker vi borde passa på att ha sex då innan vi är ifrån varann två veckor igen. Jag skulle bara vilja hitta på något nån gång, gå ut och käka eller vad som helst. Men han är kåt när vi ses sen blir han stressad och har inte tid att prata eller göra nåt mer.

Börjar känna mig lite utnyttjad. Han förstår inte alls det när jag talar om det för honom. För sex var fjortonde dag är ju inte ofta. Nej det tycker kanske inte jag heller är ofta men eftersom det enda vi gör är att ha sex så känner jag mig ändå utnyttjad.

På loven är han alltid upptagen med att plugga/kompisar osv så han vill inte att vi bor hos varann då heller. Han vill bara fortsätta ses varannan lördag som vanligt för att ha sex. Jag frågade om jag bara är KK för honom och han svarade nej flickvän och att han älskar mig.

Annons:
Fridaaaa
7/11/17, 6:39 PM
#1

Låter som ett märkligt beteende enligt mig.
Hade pratat med honom. Och hade han inte berättrat det hade jag gjort slut. Hade inte accepterat den behandlingen

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Calcifer
7/11/17, 6:45 PM
#2

Det låter på din beskrivning som att det viktigaste för honom är sex.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[dynamitella]
7/11/17, 6:48 PM
#3

Utgå från dina känslor. Förklara att du behöver mer än bara två ligg i månaden för att kalla det ett förhållande.

Axl
7/11/17, 7:07 PM
#4

För helvete. Vakna tjejen. Han vill bara knulla dig. För om man är äkta och älskar någon beter man sig Inte så. Sparka honom på pungen. Skärp dig tjejen. Du bara används som en gratis hora. Han vill inte umgås med dig. Faaan

Dimocarpus
7/11/17, 7:26 PM
#5

He's just not that into you. Så är det. Hade han varit kär så hade han velat umgås med dig, punkt. Gör det inte så svårt för dig, du förtjänar bättre. Någon som också prioriterar dig, inte tvärtom.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

LolloSjö
7/11/17, 7:27 PM
#6

Jag får väl prata med honom. Igen. För jag har ju redan sagt att jag inte vill leva så här. Jag vill göra saker tillsammans med den jag älskar. Han tycker att vi hinner det sedan när vi flyttar ihop om kanske 3 år. Då har vi hela livet på oss tycker han. Men jag tycker det gått för långt när han blev sur för att jag hade mens. Eller sur för att jag inte sagt till i förväg att jag hade mens den dag han skulle komma. Han tyckte att han åkte i onödan då. Jag vill ju inte ha sex när jag blöder som mest.

Annons:
Honestyisdead
7/11/17, 7:58 PM
#7

#6 Men kära nån. Han vill bara ha sex.

Du vill ha mer.  Du SKA HA MER!

En partner som älskar dig vill ha dig. DIG. Inte vara knullet.

Sarah
7/11/17, 10:34 PM
#8

Vad är det du älskar så mycket med honom? Fantasin om att han ska vilja umgås med dig i framtiden? Han är inte intresserad av dig, så hitta någon som är det istället.

Kalli
7/11/17, 11:06 PM
#9

Sarah uttrycker det bra, vad är det egentligen du älskar med honom? Har ni kontakt mellan dessa sexträffar? Det är väldigt svårt att tro att om man verkligen älskar någon så räcker det med att spendera tid tillsammans om 3 år.

[Devya]
7/12/17, 6:16 AM
#10

Så du måste vänta 3 år på att få se hur ni fungerar då ni väl kan umgås med varandra? Vilken bs! Nej snälla du, gör dig av med skräpet som du har lyckats dragit på dig. Han är ju helt fruktansvärt respektlös mot dig och dina behov. Han visar ingen hänsyn till dins känslor. Är det verkligen en person som du vill vara tillsammans med? Någon som får dig att känna dig utnyttjad?

Tiktak697
7/12/17, 8:41 AM
#11

Oj gumman de låter tyvärr inte bra :( när man är förälskad eller älskar honom kan man bli ack så blind men håller med andra. Han har dig endast förs sxet. Min älskade träffar mig heldre och tar några samtal en kopp Kafe romantiska promenader över sex. Han har en otroligt hög sex lust de har jag med. Men vi föredrar tiden samtalen komuntikationen förmför sex man skall bonda. Tvärt om det är sexet man hinner med sen när man bor ihop då spyr man så mycket man kan ha. Inte riktigt men ungefär ett överdrivet exempel . Efter 3 år är nog inte ett alternativ tror jag att du ska vänta så länge för att verkligen se vem han är och Bonda är försent och inte jätte bra tänk att inse oj detta var ingen jag kunde bo och leva ett helt liv med. Tycker han redan visar på någon som inte är bra för dig du förtjänar bättre. Klart du ska få mer inte bara litte tupp juck och sen dra. Mys efter gör något efter och dyl men han visar inget intresse av de sow hes not that good Sen en sak till aldrig skulle min man göra så att bli arg över att jag har mens, i början av relationen när vi täffsdes sa jag men jag har mens då sa han jaha och vad ska de betyda. Jag vill träffa dig inte bara för sex dig vill jag ha inte sexet sex är bara ett + När någon älskar dig på riktigt vill den spendera all sin tid med dig och ha med dig vart den än går . Han tog med mig till mingel fäster vart han en gick jag ville inte alltid förja med han blev ledsen han tyckte om att ha mig vid sin sida. Du tjejen förtjänar så mycket mer Så gumman du förtjänar bättre hitta en riktig kille ingen pojkspoling

Mvh Tiktak

Greta G
7/12/17, 9:40 AM
#12

Jag tror du egentligen vet att han inte är en pojkvän utan en KK som dessutom ljuger för dig. Dumpa honom omgående är mitt råd.

LolloSjö
7/12/17, 12:45 PM
#13

Jo vi har SMS-kontakt när vi inte ses och han är bra på att uttrycka sig i skrift. Han skriver väldigt fint och att han älskar mig och saknar mig. Och då bygger jag upp en del förväntningar och förhoppningar om hur bra det kommer bli när vi ses. Och då blir besvikelsen så stor när det blir en snabbis och sen hejdå igen :(

Annons:
Greta G
7/12/17, 2:38 PM
#14

Det är precis så en player beter sig. Skriver massor i sms men sen är det egentligen bara tomma ord…. du förtjänar och vill ju egentligen ha något helt annat av vad jag förstår.

pyromanen
7/12/17, 9:50 PM
#15

Berätta för honom hur det känns för dig, berätta vad du saknar, vad du skulle vilja istället eller vad du skulle vilja också. Nu är nu ich det är ny det ska fungera om det ska fortsätta (inte om 3 år eller förmodligen alldrig eftersom varför skulle han vilja mysa/umgås osv om 3 år när han inte vill det nu?

Sjuttan
7/13/17, 10:19 AM
#16

Den killen skulle jag spola direkt! Han visar ju ingen uppskattning av dig som person! oförskämt! Instämmer med #4!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Upp till toppen
Annons: