Annons:
Etikettdejting
Läst 1072 ggr
Beautyqueen
7/17/17, 10:05 PM

Hur vet man att någon gillar en?

Det är så att det finns en kille jag verkligen börjat gilla. Vi har inte känt varandra under så lång tid men har fattat tycke för honom så att säga. Ibland känns det som att han är intresserad medan han ibland inte alls verkar vara det. Vad skulle ni säga är typiska tecken på att en kille har intresse och gillar en?

Annons:
Honestyisdead
7/17/17, 10:18 PM
#1

Det finns inga typiska tecken vill jag påstå. Vill man veta får man fråga.

Beautyqueen
7/17/17, 11:48 PM
#2

#1 Jag frågade honom en gång lite diskret vad han tänkte och då sade han att han hoppas att jag är ärlig med honom. Han sade att han hoppas att jag inte håller på med någon annan för han vill inte få falska förhoppningar om oss. Men det var inte så tydligt om han gillar mig.

SuperLimm
7/18/17, 7:44 AM
#3

#2 Du får väl helt enkelt fråga rakt ut om han gillar dig.

Mvh Linn

alicetrött
7/18/17, 9:03 AM
#4

#2 Eftersom han sa att han hoppas att du inte "håller på" med någon annan borde han ju känna något för dig. Annars kvittar det väl för honom vad du gör med andra?

Beautyqueen
7/18/17, 9:08 AM
#5

#3 Det känns lite läskigt att fråga också så rakt ut. Vill inte framstå som desperat eller någonting sånt. #4 Jag tänker också att han borde känna någonting när han sade så. Men har mest blivit osäker för att han senaste dagarna varit ganska off och knappt pratat med mig alls. Han är visssrligen på semester med hans polare men han har varit lite för frånvarande.

SuperLimm
7/18/17, 11:43 AM
#6

Du får väl skriva till han att du gillar honom och fråga vad han vill i framtiden. Att du är osäker på vad han känner och hur han ser på framtiden.

Mvh Linn

Annons:
Beautyqueen
7/18/17, 12:07 PM
#7

#6 Det låter ju vettigt liksom men vet inte om det är för tidigt att fråga det kanske..

SuperLimm
7/18/17, 1:41 PM
#8

#7 Går ju alltid att fråga vad han tänker sig i framtiden, om han är intresserad av ett seriöst förhållande eller inte. Så du vet nu innan du fäster dig för mycket liksom.

Mvh Linn

Beautyqueen
7/18/17, 5:19 PM
#9

#8 Det har jag frågat rent generellt och det har han sagt att hans mål är finna den rätta. Och han antydde att den personen kunde vara jag men sade inte det rakt ut.

Darkylucy
7/18/17, 11:23 PM
#10

Jag är ute och gnäggar

the darkynessLyssnar på musik

Sarafiaklara
7/19/17, 2:08 AM
#11

På vilket sätt umgås ni idag? Kan du inte fråga om han vill gå på en dejt (något som uppenbart är en dejt och inte bara ett kompishäng)? Jag tycker inte det verkar desperat att bjuda ut nån på bio eller middag så länge det görs på ett trevligt vis.

Beautyqueen
7/19/17, 2:15 AM
#12

#11 Just nu är han iväg på en resa men jag tänker att fråga honom om att ses när han kommer tilllbaka. Tänker att kan fråga ifall han vill hitta på någonting bara så får jag se om han vill det. Vill han det så har han nog något intresse.

Sarafiaklara
7/19/17, 2:22 AM
#13

#12 Låter som en bra idé! Jag skickar lite pepp så att du tar dig mod och gör det sen ;)

Annons:
Beautyqueen
7/19/17, 2:26 AM
#14

#13 Han avslutar i alla fall varje sms han skickar med ett hjärta så det måste betyda någonting. Får ta mig mod och göra det. Jag får börja förstå att vi lever år 2017 och att tjejen också kan ta intiativ, inte bara killen.

Sarafiaklara
7/19/17, 2:34 AM
#15

#14 Precis! Innan jag blev ihop med min sambo hade jag blivit så trött på vad jag upplevde som ett socialt spel där man ska undvika att vara den första som visar intresse (särskilt som tjej). Så jag körde bara och var tydlig med att jag ville träffas och att jag var intresserad av honom och det funkade riktigt bra. Och med köra på menar jag såklart inte att jag kom till vår andra dejt i bröllopsklänning och deklarerade min evig kärlek.

Beautyqueen
7/19/17, 8:28 AM
#16

#15 Det kan ju faktiskt bli så att man förlorar killen ifall man ine visar intresse. Det är ju inte bara upp till killarna att visa oss intresse. Har även fått höra av personer tidigare att jag är svår att läsa av, att det är svårt att se vad jag egentligen tycker och känner. Jag tycker själv att jag är tydlig men det har inte andra tyckt. Haha, nej, att komma i bröllopsklänning vore lite överdrivet:)

Darkylucy
7/19/17, 11:28 AM
#17

bara man är sej skälv och bara ser dom man träffar som en vän så brukar det bli nåt om man gillar varan i slutändan viktigt att göra saker man gillar i hopp och så bara typ hänga gorma med dom på ett snällt sätt så brukar det funka 😎

the darkynessLyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: