Annons:
Etikettsex
Läst 1745 ggr
ecino
2017-07-28 12:15

Dåligt sexliv

Sexet är inte bra och vi har endast sex en gång i veckan. När vi väl har sex så är det alltid samma sexställning och eventuellt lite smek innan den åker in. Har sagt till om detta att jag vill ha det inprincip överallt i huset har försökt ståendes men det gick inge bra. Han har börjat ta på mig lite mer men det känns ändå inte rätt, ibland undrar jag vad han håller på med och vet inte vad jag ska göra. Har försökt varit tydlig med hur han ska göra.

Jag har tagit upp det flera gånger och nu på senaste känns det bara som han har sex för min skull. Smekningarna hade få som är) känns inte som att de är för att han är upphetsad.

Enda gången han vill ha sex är på lördags/söndagsmorgnar när vi inte har något för oss och inte för tidigt på morgonen. Innan läggdags fungerar inte för  då blir han pigg. Innan duschen fungerar men då måste jag komma på det innan 21 för annars blir det stressigt.

Även när jag försöker och smeker överallt på honom över kroppen längst könet känner jag att jag inte får något tillbaka. Enda gången han har slickat mig var för snart två år sedan och då var jag så full att jag knappt minns det. Har frågat om han vill göra det igen han säger bara jaja någon gång. Jag har sugit av/runkat honom flera gånger.

När jag tar upp det säger han bara attrahera inte gör något själv vilket han menar att han inte tycker att det är skönt att jag tar hans penis innan den är stor. Hur ska jag annars få den stor?

Jag vet inte vad jag ska göra längre funderar helt ärligt på att lämna honom då jag känner att sexlivet är skit och jag vill inte ha det så, men han verkar inte hålla med.

I övrigt så har vi det bra. Vi reser, hittar på saker, planerar framtiden, planerar att skaffa barn och så vidare. Men ja hur ska man kunna få barn om man inte har sex? Har nämt ibland så känns vi mer som väldigt goda vänner då vi inte fungerar sexuellt.

Har någon något tips eller idé? Ville mest bara skriva av mig.

Annons:
Lizelda
2017-07-28 12:37
#1

För många så är sex en väldigt viktig del i förhållandet medan andra klarar sig bra utan det. Jag hade inte klarat mig utan det då jag har en väldigt hög sexdrift men det hänger nog mycket ihop med att jag aldrig haft sex innan vi blev tillsammans och inte heller hade någon som helst lust innan så det kom som en käftsmäll och jag gick all in i att vara en överkåt tonåring medan han redan hunnit komma förbi det 😂

Hur gamla är ni? Hur länge har ni varit tillsammans? Blir han kåt annars? Typ kollar på porr eller runkar i duschen eller har han väldigt låg sexdrift på alla plan? Nej, man ska inte tvinga honom att ha sex och vill han inte så vill han inte och då är det så men om det är så att han kräver mer för att bli upphetsad så kan man göra något åt det.

Köp en leksak? Sexigare underkläder? Min sambo är nöjd med några gånger i veckan medan jag gärna kan ha det flera gånger om dagen så när jag tycker att det gått lite för lång tid och mina inbjudningar inte gett något så brukar jag stå i kort kjol utan trosor under och en buttplug och laga mat när han kommer hem.

Vad gillar han? Några hemliga kinks? Sex utomhus är en stor hit här men även att göra det i hela huset, som du skrev att du vill, är ju väldigt trevligt och fast vi inte har några spejsade ställningar så blir det kul ändå, för att vi gör det på olika ställen och även där man kan bli upptäckt så man får lite adrenalin också.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[SuperNaturalBeing]
2017-07-28 13:24
#2

Att människor har olika sexdrift är inte onormalt. Vissa klarar sig inte utan sex och andra tycker inte sex är någon big deal.  Så det enda du kan göra i nuläget är att ha en öppen diskussion med din partner. Fråga om det kanske är något som stör honom och som gör att han inte vill ha sex, eller om sex helt enkelt inte är något han är så intresserad av.  Går det inte att lösa så att ni blir mer sexuellt kompatibla då har du två val:

 1.  Lämna och hitta någon annan som har samma sexuella behov som du själv.

2.  Acceptera att läget är som det är och fokusera på andra saker i ert förhållande än sex.

Sansad.
2017-08-06 09:29
#3

Sexuella behov och vanor skiljer sig verkligen åt. Ändå hajar jag till för "Sex endast en gång i veckan". Jag hade ett långt förhållande där vi hade sex typ en eller två gånger i månaden.  Och ja, det kändes som att det var rätt sällan. Men på något vis var vi väl samspelta.
Det handlade inte om att vi inte ville, eller inte gillade sex. Men hade väl låg sexdrift. Lite för låg. Och jag tror att det också ledde till at vi gled ifrån varandra. När det började dra ut mot flera månader mellan gångerna kändes det som att förhållandet bleknat på alla sätt. Och givetvis tog det slut. :-(
Man kanske måste "tvinga sig" till att ha sex, eller ha sex på nya sätt, för att komma in i en god cirkel. Förhoppningsvis kommer lusten då. Tänker jag.

[SuperNaturalBeing]
2017-08-06 15:20
#4

#3 nej det måste man inte alls. Har man ingen sexlust, eller väldigt låg sexlust och trivs med det då ska man inte "tvinga" sig till sex. Sex ska vara något båda vill ha tillsammans, och inte något den ena partnern bara ställer upp på. Jag var i den situationen en gång. Jag har nog rätt låg sexlust egentligen, men det hade inte min partner. Började tappa intresset för sex,men allt annat var bra för mig Det var kul att umgås, att mysa, att prata. Allt var bra. Men han ville ha sex och jag tänkte "tja ok. det är väl ingen stor grej så jag ställde upp, och vet du vad som hände? Det slutade med att jag började känna mig totalt äcklad av min partner, för efter att jag ställt upp några gånger började jag undra "är jag inte värd mer än så? om jag egentligen inte vill, borde inte han förstå det då och så kan vi hitta på något annat tillsammans? Eller är det enda jag är bra för sex och om jag inte ger det så kan man lika gärna slänga bort mig ?" Och efter ett tag blev jag så äcklad att den lilla sexlust jag haft försvann helt och hållet. I två år! Ville varken göra något med en partner, eller mig själv. Allt sexuellt kändes bara som ett tvång och inte som något roligt, vilket det ju ska göra. Som sagt. Alla fungerar olika. Och skillnaderna kan vara enorma. Men så länge man själv är nöjd då är det ingenting som är fel och man ska kunna välja att ha så lite sex som man vill om det nu är så. Så är man i relation med någon som inte känner att sex är speciellt viktigt och man själv vill ha mer, då får man antingen gilla läget eller hitta någon som är mer lik en själv. För sex är inte en rättighet och det blir väldigt lätt att man skambelägger sin partner om man börjar tjata på dem om att de inte vill ha sex lika ofta som en själv. ( Är man däremot överens om att sexlivet inte fungerar då är det ju en helt annan sak såklart.)

Upp till toppen
Annons: