Annons:
Etikettallmänt
Läst 816 ggr
Samida
9/10/17, 3:43 PM

Positivt?

Visst är det positivt om man visar ett visst intresse för vad en kille gör? 

Om att man tex konverserar lite med deras vänner inom samma branch, är det nåt som också anses positivt?

Annons:
Maria
9/10/17, 3:46 PM
#1

Var dig själv och tänk inte så mycket på vad som är positivt eller inte.

Konverserar man bara för att det ska vara bra så blir det ju inte naturligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Samida
9/10/17, 3:51 PM
#2

#1 Jag går inte fram bara för att prata om jag verkligen inte vill. Det kommer naturligt och inget som jag tänkt ut i förväg…

Honestyisdead
9/10/17, 3:53 PM
#3

Beror ju på hur personen ser det. Bäst är att visa intresse för personen i fråga ;)

Samida
9/10/17, 4:00 PM
#4

#3 Ja, men givetvis.

[Devya]
9/10/17, 4:58 PM
#5

Om du vill visa att du är intresserad av vad din kille arbetar med eller dylikt så är det mer positivt att du pratar med honom och ställer frågor. :) Min kille älskar det om jag emellan frågar honom om bilar och skulle säkert bli lite butter om jag hellre frågade någon annan om sådant som han är expert inom. ;)

Samida
9/10/17, 7:12 PM
#6

#5 Jag visar intresse genom att komma på vissa evangemang som han eller hans vänner ordnat med. Sen blir det ju då att där så pratar man ju med honom och även många gånger med de andra med..

Annons:
[Devya]
9/10/17, 9:40 PM
#7

#6 Det är väl bara normalt och positivt att vara social och visa intresse oberoende vilket evenemang man deltar i. :)

Upp till toppen
Annons: