Annons:
Etikettdejting
Läst 894 ggr
Snurrelini
2017-09-11 23:03

Värt att satsa på?

Träffat en kille nu i en månad ungefär 3ggr i veckan. Sovit ihop och legat två gånger. Han har ganska nyligen kommit ut ur ett förhållande och även mist sin pappa. Jag frågade honom för ett tag sen vad vi höll på med. Och hans svar blev att han ärligt inte riktigt funderat värt det. Utan att han tycker om att umgås med mig och att han tycker om mig, annars hade han ej umgåtts med mig. :) Då svarade jag att jag tyckte om honom och han sa då att han tyckte om mig också. Är detta något att fortsätta bygga på? 🤔 vad tror ni? Jag är livrädd för att bli sårad och vara den som får mest känslor. Jag tror även jag kan ha känslor för honom redan nu, lite iaf

Annons:
[Devya]
2017-09-13 07:06
#1

Det finns alltid en lite högre risk att man blir sårad om man blir tillsammans med någon som just har kommit ur ut ett förhållande. Bara man är medveten om det så är det upp till en själv om man vill ta risken.

_Fisken
2017-09-13 08:31
#2

Kärlek o smärta går hand i hand. Om det går åt helsike så har du ialla fall fått fina minnen från då det var bra.

Snurrelini
2017-09-13 13:54
#3

Tack för era svar! :)

Vi har pratat om våra förra förhållande och han berättade att hans hade varit mer som kompisar och att det var det som gjorde att det tog slut.

Upp till toppen
Annons: