Annons:
Etikettsex
Läst 33579 ggr
Janninne
11/21/10, 10:48 PM

Var brukar han få utlösning ?

Ja, jag undrar hur folk brukar göra när det är dags för killen att komma ? Tar ni ut den och låter det gå utanpå kroppen eller är det vanligast att man bara fortsätter samlaget och att han sprutar inuti ?

Vi kanske är gammaldags, men hos oss kommer han allltid i slidan. Vi båda gillar det bäst.

Hur är det hos er andra ?

Annons:
Sara
11/22/10, 12:18 AM
#1

Inuti

Sara

[Hilo]
11/22/10, 7:31 AM
#2

Kör den dumma typen, utan skydd.
Varken för honom eller mig..

Vet att olyckor kan hända ändå, men han tar ut den och kommer.
Är det oralsex händer det ibland att man sväljer.. Beror lite på vart det sker så att säga..

viktoria91
11/22/10, 8:26 AM
#3

Oftast inut i mig. Suger jag av sväljer jag ibland eller han kommer på sig själv och jag slickar upp det.

[Fiction]
11/22/10, 5:29 PM
#4

Inuti (oftast).

[kadea]
11/23/10, 12:50 AM
#5

Oftast inuti, beror på.

ChristineL
11/23/10, 10:07 AM
#6

Lite här och var :P Jag gillar att se när han kommer på mig men det är också skönt när han har kommit i mig och ligger kvar en stund. Vi varierar :)

Annons:
[Fiction]
11/23/10, 10:34 AM
#7

Jag gör ett tillägg:

Jag skrev inuti (oftast). Eller så sväljer jag (på eget bevåg; har avskytt det med tidigare pojkvänner, men med denna gillar jag det underligt nog!).

Skall han komma utanför, får han dock se till att komma på sig själv. Jag gillar nämligen inte när det blir för kladdigt. Tungan ute

[Hilo]
11/23/10, 12:04 PM
#8

#7 Kan vara smaken. Killar smakar olika.. Exet smakar bättre än den här grabben jag har nu, hehe.

snuttis
11/23/10, 12:21 PM
#9

Inuti

[Fiction]
11/23/10, 5:29 PM
#10

#8 Ja, det är det definitivt. Har som sagt avskytt det tidigare.

thilda-
11/23/10, 8:36 PM
#11

min gubbe kommer inuti, men med kondom! :)

Aviendha
11/23/10, 9:13 PM
#12

Varierar enormt. Så länge det inte är i ögat är jag nöjd, det sviiiider! :P

viktoria91
11/23/10, 9:20 PM
#13

#12 Det håller jag med om! Också ser man inget=P

Annons:
[Hilo]
11/24/10, 7:56 AM
#14

#12 (fnissar) - Det kan jag hålla med om Flört

ChristineL
11/24/10, 10:14 AM
#15

Kan ju tillägga då att jag inte tar det i munnen alls, det gillar jag inte.

Pehpsii
1/4/11, 10:36 PM
#16

#15 är med dig där. Konsistensgrej för mig. Jag kan inte äta kräm eller yoghurt heller utan att få klökningar

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Fridaaaa
1/4/11, 10:39 PM
#17

Utanpå, vill inte riskera att bli gravid:P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Liinda]
1/4/11, 11:45 PM
#18

Varken i eller på mig, utan jag brukar slänga till han en tröja eller strumpa haha. Jag får kväljningar bara av att se sperma. Hatar konsistensen av det.

Destany
1/4/11, 11:46 PM
#19

just nu har vi avbrutet samlag. äter inte p piller o han har glömt kondom hehe. men vill helst ha det inuti mig men då med skydd eftersom han inte vill ha barn nu,

ZABA
1/5/11, 1:04 PM
#20

Oftast inuti, vilket jag personligen också tycker är skönt.

I övrigt håller jag med #6.

Annons:
Fridaaaa
1/5/11, 1:22 PM
#21

#19 Du vet att du kan bli gravid ändå? Även om han drar ut den? För det finns litelite sperma i "kladdet".

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
1/5/11, 1:24 PM
#22

#21 Försats heter det.

Destany
1/5/11, 1:34 PM
#23

*21 hehe jo klart jag vet.. för mig hade det inte varit hela världen om jag blivit det och inte för han heller men vi planerar inte barn nu direkt ändå, vi tycker vi har varit tillsammans för kort tid men både han o jag vill ha barn

Fridaaaa
1/5/11, 2:26 PM
#24

#22 Kom bara inte på vad det hette;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
1/5/11, 5:01 PM
#25

#24 - I #17 skriver du att han kommer utanpå för du inte vill bli gravid men han kan ju få försats i dig också lika gärna som #19's kille :P

Fridaaaa
1/5/11, 5:10 PM
#26

#25 Jag har p-piller vilket minskar risken mycket mer än att inte ta dem alls, så jag har skydd :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
1/5/11, 6:33 PM
#27

#26 - Ah, men dåså ;)

Annons:
Lustig
1/5/11, 11:16 PM
#28

innuti , dock är det jobbigt när det rinner hela tiden haha hur man än klämmer kmr inte allt ut, utan i trosorna… men annars utanför :) varierar

Emelie
1/6/11, 11:59 PM
#29

#28 Haha, det håller jag verkligen med om!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

CelsiusT
1/8/11, 10:52 AM
#30

#26 Är du jätterädd att bli gravid eller? P-piller skyddar ju annars så att du kan låta honom komma i dig utan graviditet som följd.

Jag älskar att få det i mig. Men jag tycker bäst om när det är en kondom imellan, men jag gillar det oasvett. Jag tar det inte i munnen, som tidigare sagt, en konsistensgrej.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Fridaaaa
1/9/11, 9:09 PM
#31

#30  Ja det är jag, inte redo att bli mamma :)
Jag tar inte heller det i munnen, gillar inte heller konsistenten hehe:)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Wera]
1/10/11, 11:14 PM
#32

#28 Sjuuukt jobbigt, håller med haha!! :)

Oftast inuti :) elr alt. så får han komma utanför om jag vill slippa all kladd som bara rinner hehe. xD

JossanH
1/14/11, 1:11 AM
#33

Utanför eftersom vi också kör avbrutet samlag sedan 2,5 år tillbaka ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Trollhassel
1/15/11, 2:32 PM
#34

#33 han köra med avbrutet samlag i 1 månad innan jag blev gravid. haha! Dock det bästa misstaget jag gjort i hela mitt liv.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Annons:
skeggdam
8/3/11, 12:28 AM
#35

Han får komma på sig själv.

[swiss]
8/3/11, 10:13 AM
#36

Förut kom min kille oftast i mig och det tycker jag är bäst. Numera är det nästan alltid utanpå någon av oss.

Falurven
8/3/11, 2:12 PM
#37

Min kille kommer alltid i mig. Jag tycker det känns riktigt skönt och upphetsande när han gör det, bland annat eftersom jag vet hur mycket han uppskattar det.

Om jag suger av så sväljer jag det. Inte för att jag tycker så mycket om det, utan snarare för att jag vet att han uppskattar det också ;)

Blir det för mycket för mig så spottar jag ut lite, vilket han inte har något problem med (tur det, haha!). Verkar som om huvudsaken är att jag inte bara slutar helt tvärt när han kommer :D

Mvh Nathalie

Sarah
8/3/11, 10:17 PM
#38

Munnen, men sväljer INTE!

Gur4m1
8/4/11, 12:22 AM
#39

Lite var stans :)

Är vi i duschen får han komma var han vill, i sängen så ser jag helst att han kommer inne i mig. Suger man så tar jag det i munnen- sväljer om vi är i sängen men spottar om vi är i duschen. Tycker själv att det är skönast när han kommer inne i, det är upphetsande på en märklig, djurisk nivå ;)

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Sarah
8/4/11, 12:27 AM
#40

Det här med att svälja, är det ngn som verkligen gillar det? Jag avskyr det, mycket pga konsistensen, och det ger mig kväljningar. Inga problem att ta i munnen, men själva sväljandet känns bara som en porrgrej killar har fått för sig att de vill. Om han gnällde över att jag spottade skulle jag inte ens ta i munnen ;)

Gur4m1
8/4/11, 12:37 AM
#41

Hm…jag ogillar bara känslan som man får ibland i halsen efteråt ^_^ Strävt lixom. Gilalr ävl inte direkt att svälja, gör det mer av praktiska skäl för det blir så  kladdigt om man börjar spotta ut om han kommer i munnen/kommer på händerna/magen. Smakar ju inte illa eller så, tycker jag. Men nej, jag tänker inte "mm marrängswiss!!!" ^_^

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Annons:
CelsiusT
8/4/11, 12:53 PM
#42

#41 Haha =P Underbar kommentar! Du kan ju ha ett glas vid sängen som du kan spotta i =P

Medarbetare på westernridning.ifokus

[WX5]
8/4/11, 1:35 PM
#43

För det mesta i mig men om jag gör det på honom (så det går för honom med min händer alltså) så kommer han på sin magen.

Sarah
8/4/11, 3:07 PM
#44

#41 jag spottar i en handduk som jag brukar ha lägligt till hands ;) eller papper.

Chilli10
8/4/11, 10:31 PM
#45

Oftast i mig, ibland på mig, sällan i munnen och isf sväljer jag inte. :P
Tycker det är skönt när han kommer i mig, men så oerhört jobbigt att det rinner i en hel evighet efteråt.. Obestämd

Nåt tips på detta? Hur gör du (om han kommer dig)? Tungan ute Förutom att ha kondom då, jag äter ju ppiller så känns onödigt att köra dubbelt, haha.

candyme
8/4/11, 11:12 PM
#46

Avbrutet samlag kör vi.

/Emma

 

 

Fridaaaa
8/5/11, 9:54 AM
#47

#45 P-piller är inte 100% säkert, så jag hade inte vågat chansa att han får utlösning i mig trots attjag med äter p-piller:P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
8/5/11, 11:04 AM
#48

#47 Du kan bli gravid av försatsen också, och den märker man inte.

Annons:
skrollan
8/5/11, 7:21 PM
#49

48, näe men chansen är ju ändå liite mindre om det endast är försatsen och inte hela satsen. Så förstår fridaakesson mening med det!

Jag och min sambo hade olika "meningar" om det när vi var tillsammans. Eftersom han alltid sagt att inget reventivmedel är 100 ville han komma utanför, mendans jag vill ha det i mig. Numera kör vi som jag vill ;)
Oralsex, har tagit i munnen ett par gånger med min nuvarande.

Honestyisdead
8/5/11, 7:34 PM
#50

#49 Jag bara säger som det är.

Chilli10
8/5/11, 9:18 PM
#51

#47 Nej, det är ju sant. Men har skyddat mig med bara det i 2,5 år så på mig verkar mina p-piller funka bra iaf.

[Magnus 66]
8/26/11, 12:13 PM
#52

Helst i ansiktet, men annars lite överallt :)

mandyosv
2/26/12, 3:42 AM
#53

Har inget skydd, så mest på magen, åså rinner de ner. eller på han själv om jag är trött och inte orkar springa och torka bort å hålla på. I ansiktet ibland. Ibland på ryggen om de e doggy

HAHA när jag inte sagt att han inte får komma på mig så blir de ju att han tar ut den och ska  komma på magen men om jag inte orkar ha de på magen så kupar jag händerna och håller framför kuken så hamnar de där, grymt osexigt egentligen men vi båda skrattar åt det hahahhaa lätt att bara tvätta händerna sen xd

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Zofia89
2/26/12, 5:12 PM
#54

Skönast inne i mig men det är nog väldigt skönt på magen och brösten och, blir en kittlande känsla när man känner de varma stänken på huden… Tar jag i munnen sväljer jag utan problem =) Mitt ex smakade väldigt illa men jag har en princip att jag inte spottar så man fick svälja och se glad ut =D Med min nuvarande är det inga problem!! =P

Salish
2/26/12, 6:06 PM
#55

Inuti, med kondom. Innan när jag använde preventivmedel kom han i för han var jättedålig på att komma utanför. Jag gillar egentligen inte när det kommer i för det bara rinner i en halv evighet efteråt. Det tycker jag är lite äckligt.

Annons:
Gia91an
4/21/12, 2:15 AM
#56

Alltid innuti… Vi kommer dessutom alltid samtidigt så att "dra ut" känns ju trist… Enda "dåliga" vi har är när vi inte kommer… och kommer inte en av oss gör inte den andra det heller… ganska skönt faktiskt^^

(känns sådär superroligt när man läser på tex aftonbladet om artiklar som typ "hur du får henne att komma eller så kommer ni tillsammans" och sambon och jag ser på varandra och bara skrattar… xDD)

Har för övrigt p-stav… hatar kondom!

MarHai
4/21/12, 7:27 PM
#57

Inuti. Älskar att känna honom komma :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Viccan92
5/14/12, 11:45 PM
#58

Alltid inuti. Jag går på p-piller och ja jag vet att det inte är helt hundra. Men vi ska snart flytta ihop. Visst jättelänge har vi inte varit tillsammans men det vore inte hela världen om jag blev gravid. Även om jag gärna hade väntat lite. Om han drar sig ur innan är det inte säkert att jag hinner komma iaf inte första gången.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Love-
5/15/12, 9:07 AM
#59

Nästa alltid inuti mig, fast någon gång har det hänt att han kommer när jag suger av honom så då blir det munen men  till 99% är det inuti han kommer, då vi båda gillar det mäst :)

Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
 Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism

 

  

Kire84
9/22/12, 12:21 AM
#60

Tycker det bästa som finns är att låta tjejen ligga på rygg med en kudde under rumpan. själv står jag på knä å kör tills jag inte orkar hålla emot längre. då rycker man ut det å låter det spruta över mage å bröst. så upphetsande!

Liss
9/22/12, 1:46 AM
#61

Ja, det varierar enormt. Beror på vilken ställning och vilket humör.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vingla
3/15/19, 8:02 AM
#62

Oftast munnen, ibland över brösten.

Annons:
R
3/23/21, 7:08 AM
#63

#0:

Oftast över tuttarna. När jag suger av honom kommer han i regel i ansiktet.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: