Annons:
Etikettvänskap
Läst 52478 ggr
Honestyisdead
2010-09-08 14:02

SÖKER DU VÄNNER? 1

Det har blivit alldeles för många trådar här på sajten om folk som söker vänner. Många gånger är det nya trådar om vänner i samma städer.

Söker du vänner så får du göra det i den här tråden, så är allting samlat. Skicka ett PM till den du vill bli vän med.

Lycka till med letandet :)

Annons:
Sara
2010-09-08 19:27
#1

Älskar att gå ut och dansa, vill gärna ha fler vänner som gör det samma.

Bor i Alingsås och är 32 år.

Sara

Fridaaaa
2010-09-10 11:45
#2

Hej!

Är en tjej på snart 20 år som söker vänner i Ronneby kommun, Tingsryds kommun och däromkring :) Eller ja runt om i Blekinge och delar i Kronoberg som ligger ganska nära Blekinge gränsen.

Är intresserad av att fotografera, sitta vid datorn, umgås med mina djur, min pojkvän, vänner mm.

Söker både mailkompisar,msn-kompisar och folk att kanske träffa IRL?

Min mailadress: Red-heart90@hotmail.com

Kan prata om det mesta. Inte rädd för nytt att snacka om :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Iskall
2010-09-10 12:20
#3

Skulle vilja ha nya vänner som bor i närheten utav mig så att man kan träffas, som gärna har barn, eftersom jag har barn själv.
Bor i Bollnäs.
Hör av dig om du vill veta mer.

Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Denna kommentar har tagits bort.
Destany
2010-09-12 04:13
#5

hade varit kul med vänner runt Perstorp i skåne. Jag är singel o älskar djur, vill ha vänner som jag kan ut o festa med eftersom alla mina andra vänner har barn och de går aldrig ut.

[helenal]
2010-09-14 15:56
#6

Gillar djur, träna och att festa!

alltid roligt med ny bekanskap.

är 23 år gammal och bor i Göteborg.

Annons:
MariaG
2010-09-15 23:31
#7

Vore kul med nya vänner.

Är 30 år och bor i Gnosjö.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

BranDuir
2010-09-17 17:58
#8

Nyinflyttad utanför Helsingborg, tycker det hade varit kul att träffa nya människor…

är Singel, egenföretagare, trevlig och har lätt till skratt….

Hör av er!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
selmiis-91
2010-09-20 17:30
#10

Hej hej!! Jag är en av många som blivit borttappad av tidigare vänner.. Jag heter Selma och bor i Jönköping.. Någon där??

BranDuir
2010-09-20 17:38
#11

#10 "borttapad av tidigare vänner"…härlig formulering!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

kKelly
2010-09-24 21:08
#12

Hej !

E nyinflyttad i gbg, skulle vara kul att prata o lära känna nya vänner i stan =). En tjej på 25 år.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Virvlan
2010-10-01 19:42
#14

En tjej som bor i Södertälje.. söker flera vänner att umgås med :)
Är 20 + och älskar djur, shoppa och att umgås :)

skriv  gärna:)

Bunn
2010-10-03 17:25
#15

Hej!

Är en 25 årig tjej som bor i Skellefteå, västerbottens län.
Söker både mejl-vänner och personer som bor i eller i närheten av Skellefteå.

Jag gillar att umgås, prata i telefon, mysa med min fästman, skriva/läsa, djur (har två katter och ½ hund), barn (har inga själv), shoppa, skor, kläder, film, baka och mycket mer.

solsten
2010-10-03 19:11
#16

Hej alla!!

Usch, vad det har blivit trist med att vara ensam. Flyttade från GBG för ca 8 år sedan, så min vänner blev ju kvar där tyvärr.

Vore kul att få nån kontakt med killar/tjejer, som vill träffas och kanske hitta på nåt roligt med. Saknar att få komma ut och roa mig Gråter. Ja, riktiga vänner!

Visst trivs jag med mitt liv med gubbe och 2 grabbar på 18 och 9 år, med det fattas vänner.

Så drar er inte för att höra av er därute Skrattande.

Ha det bäst !

Monizz
2010-10-04 01:15
#17

Är en 20 årig tjej bor i Sala Västmanland.

Har ett stort djurintresse och gillar att fota. Bor med min sambo som jobbar borta i veckorna så det känns väldigt ensamt här.

Jag saknar en trogen vän att ta en fika med och umgås med (:

solsten
2010-10-04 01:41
#18

Hej igen!!

Känner att jag få lägga till lite mer info kanske.. bor i ett mindre samhälle i närheten av Sala.

Nån som vet nåt annat bra forum att söka vänner på?

Verkar ju vara ganska så lite folk här.

Kram på er!!

Virvlan
2010-10-04 11:51
#19

Brevweb.com är en bra sida där man kan söka vänner och mailvänner.

Även Lonelylife.se , stylesearch.se

Laina-helt-enkelt
2010-10-08 15:37
#20

Hej hej

Jag är en tjej som söker lite nya vänner, jag är helt öppen för förslag på saker att göra och ratar inget innan jag provat det. Jag bor i Linköping så vänner runt där skulle vara bra men jag letar även msn: vänner och så Skrattandemin msn är: laina_vartiainen@hotmail.com och vill ni så kan ni höra av er vetja.

//Laina

Annons:
bloodflower
2010-10-16 23:37
#21

Söker någon som känner sig lika ensam som mig. Någon som är villig att ge riktig vänskap en chans och inte bara slutar skriva efter en vecka. Själv är jag snart 20 och bor i Köping. Är ganska kreativ av mig. Lite udda och med massor med omtanke till någon ny människa. ceith-lynn@live.se

Virvlan
2010-10-17 00:03
#22

Skriv till mig =) =) =)

Majblomman67
2010-10-20 23:34
#23

Skulle vara kul att träffa lite nya vänner som man kan hitta på roliga saker med. Då många utav mina vänner lever i parrelation blir jag ofta det femte hjulet…

Jag är 43 och bor i Jönköping

tommytoe
2010-10-24 15:33
#24

Bor i Simrishamn, Skåne. Intressen musik, det övernaturliga, saker som gör livet roligt, ta en fika o bara snacka mm.

teddybaby
2010-11-06 02:08
#25

Ja. Jag har ganska många vänner, så jag borde väl inte skriva här. Men jag är ohyggligt intresserad av människor, och inget är för normalt eller för konstigt för mig. Jag är en kreativ kvinna i 22 års åldern, bor i Södermanland och är utbildad socionom. Det går att pm:a mig.

Dream82
2010-11-11 22:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#26

Hej! Är en glad tjevlig omtänksam tjej som har blivit mer och mer isolerad pga att jag lämnat mina vänner söderut och inte hittat nya här där jag bor nu som är strax utanför Sundsvall. Söker även msn vänner för att få lite fler internet vänner ihuvudtaget,kille som tjej kvittar men gärna i min ålder vilket då blir minst 25 men gärna äldre.

Låter det intressant hör av dig !

ooja
2010-11-12 14:54
#27

Finns det någon i Gävletrakten så får ni gärna höra av er! :) Det står mer i presentationen.

Det jag vill i alla fall är att få ett större liv utanför min pojkvän. Dom flesta vännerna har försvunnit och dom som är kvar ska flytta, det kommer bli väldigt tomt! :/

Jag är öppen för att bara skriva lite, hitta på något, vad som helst. Kille som tjej kvittar, du får gärna vara runt 19 då jag själv är det. Lite äldre gör inget heller.

Hoppas vi hörs!

Annons:
tjejen84
2010-11-14 13:37
#28

Hej!

Är en tjej på 26 år som söker nya vänner.

Bor i värmland..hoppas vi hörs

whoopwhoop
2010-11-14 17:33
#29

Whoop!

En tjej på 21 år söker vänner i Malmö.
Flyttade till Malmö från gbg för ca 1½ år sedan. Har inte lyckats träffa så många nya väner som jag trodde… Förvånad

Jag andas musik och sneakers. Men även matlagning och träning ligger mig varmt om hjärtat.

Skulle vara skitkul att hitta någon som man kan sittta och tjöta med på ett fik …eller hemma, whatever…

Vi hörs väl? Gött! Flört

MJ-girl
2010-11-16 14:50
#30

Hej hej!!

Tänkte ge detta ett försök…

Jag är en glad och skämtsam tjej¨på 28 år,bor i Varberg(står lite mer i min profil.

Nu söker jag efter en Ny vän att träffas IRL, som gärna är i åldern 23-30 år, bosatt i Varberg, Göteborg eller någonstans i halland. Tjej eller kille spelar ingen roll.

Mina intressen: Michael Jackson, shoppa, softa och se på film(är film nörd :-), gymma och förstås my darling boyfriend.

Sänd mig gärna ett PM!

[Hhannah]
2010-11-18 01:38
#31

Fan va bra tråd! Jag söker vänner i Blekinge och Kronobergs län o även Kalmar län. (Ronneby, Kallinge, Tingsryd, Emmaboda, Växjö osv)

Jag är en tjej på 18 år som bor någon km utanför Älmeboda. Skulle vara hur kul som helst med nya vänner man kan träffa IRL! Spela ingen roll om du är kille elr tjej! Helst mellan 18-27. Gör inget om du är något år yngre/äldre. Kan säga att ja umgås väldigt mycket med äldre då jag kommer bättre överrens med dom på något vis? XD

Jag älskar att festa o ha kul! Tycker om att hitta på saker. Ha inga vidare intressen eller hobbys ;S  Så spelar ingen roll vad du är för person ;p

Hör gärna av er om ni tkr jag låter intressant hannah.k@hotmail.se eller skicka ett PM [:

KRAM!

ellionore
2010-11-19 10:32
#32

HelloGlad

Jag söker nya vänner då jag har hamnat i helt fel sällskap och skulle gärna behöva någon att kunna umgås med på fritiden. Jag söker vänner som bor omkring Växjö-trakten, eller någonstans i närheten där det kan vara bra buss/tågförbindelser Glad

Lite om mig själv;
Jag är en väldigt social, rolig och omtänksam tjej, jag bryr mig väldigt mycket om mina vänner och alldeles för lite om mig själv. Jag är den du kan berätta allt för, och jag är väldigt bra på att hålla hemligheter när man ber mig om det. Jag behandlar mina vänner som de behandlar mig!

Om ni vill ha kontakt med mig så skicka gärna ett PM med din msn/mail adress så kan vi komma i kontakt! Jag lägger inte ut min msnadress här utan jag ger dig den först när du kontaktar mig i så fall!

Ha en bra dag, så hörs vi kanske framöver Glad

Honestyisdead
2010-11-19 11:20
#33

ellionore; vill du att jag tar bort din mejl i den andra tråden som du lagt ut den i?

ellionore
2010-11-19 13:50
#34

Ja, det kan du få göra!

Annons:
violin92
2010-11-20 18:33
#35

Alla som bor kring Jönköpingstrakten kan väl höra av sig, så kan vi alla hitta på någonting tillsammans. =)

Iallafall, jag är en 18årig tjej som gillar att läsa, träna, laga mat, resa och äventyra och mycket mycket mer.

Vill prova på att göra någonting nytt, kom med förslag och idéer . . .

akakabuto
2010-11-22 03:44
#36

Jag är en 29-årig tjej som söker vänner i Stockholmstrakten. Är sjukskriven sedan typ 12 år och går mest hemma om dagarna. Gillar kreativitet och mat (har Bulimi…). Har en partner, så det är verkligen inte kärlek jag söker! Vill ha nån likasinnad (inte nödvändigtvis jättelik, det är inget krav, men med åtminstone hyfsat lika värderingar) att ta en fika och snacka skit med nån gång emellanåt. Maila gärna till: eli.varga@hotmail.com om du känner att jag kan vara din ptentiella vän. Varflr inte gå in och kika på en av mina bloggar? Kika in här så vet du mer om vad jag anser om saker och ting..; http://annelielizabeth.blogg.se/

Anderzzon
2010-11-23 16:50
#37

De som bor i Norrköping och runt omkring kan få höra av sig :) Är en tjej på 17 år som bor i Norrköping

Annicka66
2010-11-25 12:50
#38

Hej!

Är en tjej på 43 år som söker vänner i södra Halland/norra Skåne. Kunna träffas och ta en fika. Är trött på att vara såå ensam. Har nyligen separerat och är i stort behov av nya vänner.

Måste finnas fler än jag som känner sig ensam i Skåne/Halland.

Bunn
2010-11-25 14:07
#39

Hej igen!

Är en 25 årig tjej som bor i Skellefteå, västerbottens län.
Söker både mejl/msn vänner och personer som bor i eller i närheten av Skellefteå. Det viktigaste för mig är att du/ni inte slutar skriva efter en vecka. Ålder, kön eller bostadsort spelar ingen roll.

Mina intressen är många, men några av dem är i alla fall djur, jag har två siameskatter samt ½ hund (gatukorsning från spanien), barn (har inga själv) umgås med min fästman, skriva/läsa, baka m.m.

Skicka gärna ett PM för vidare info.
Mvh//Bunn

Alias
2010-11-29 13:54
#40

Hej och hå. Kastar nu ut en notis i hopp om napp. Är 24 år, tjej, nybliven Norrköpingsbo, aningen luggsliten men inte helt eländig, sökandes efter en kaffekompis. Är inte intresserad av någon romans utan ren skär vänskap.  Hör av dig om du vill.

Gasoline
2010-11-30 19:45
#41

Då jag flyttat till Fjugesta och inte kommer ut så mycket då jag bor i skogen och är arbetslös så har jag tyvärr inte kunna hittat några kompisar här ikring.

Så jag söker nu evt vänner i Fjugesta trakten; tex mullhyttan, vretstorp, kumla, hallsberg, örebro osv.

Jag är årsmodell -90 och söker vänner i alla åldrar, och då menar jag verkligen alla åldrar. Brukar oftast ha äldre kompisar så ålder spelar mig absolut ingen roll.

Bil och djur intresserad, gillar även att vara social men det är klent om den varan här just nu.
Bor tillsammans med min fästman i hus utanför risberga tillsammans med våran hund. Så letar inget annat än kompisar.

Hör gärna av er om ni bor i närheten, man kan aldrig ha för många kompisar ;)

Annons:
Honestyisdead
2010-12-07 14:06
#42

Hallå där ute. Hur går det för er som söker vänner?
Någon som fått napp?

Tyvärr bor jag inte nära någon av er.

Gasoline
2010-12-07 14:33
#43

#42 Nej, inte jag iaf, men jag skrev ju ganska nydligen. Glömde att säga att om ni är intresserade så får ni höra av er här då jag inte vill ge ut min email såhär öppet.

Bunn
2010-12-07 19:09
#44

#42 Har inte fått napp…
För mig spelar bostadsorten, åldern eller könet ingen roll, det viktigaste är att personen/personerna inte slutar höra av sig efter en vecka.

Som #43 vill jag heller inte lämna ut mejl eller liknande så vill någon ha kontakt, skicka ett PM!

Tack på förhand
Mvh/Bunn

Gasoline
2010-12-07 19:30
#45

#44 Ja, då en karl tog min förra mail ifrån en disskution här förut och lade in på någon kk sida så jag fick en massa snuskgubbar på min msn så gör jag inte om det misstaget =(

Jag har iaf mailat några stycken nu . Alltid roligt med lite mailvänner och någon har till och med svarat =)

Bunn
2010-12-07 19:48
#46

#45 Jag har alltid varit noga med att inte lämna ut mejl, telefonnummer etc.
Just därför att man aldrig vet var det hamnar. Att veta att vem som helst har tillgång till ens privata telefon och mejl känns, för mig, väldigt obehagligt.

Kul att du fått svar på dina mejl! :)

BranDuir
2010-12-08 16:27
#47

Nej …inte alls….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

tommytoe
2010-12-08 18:17
#48

Nej, ingen napp men roligt att försöka. Undrar hur många medlemmar det finns här? Sen söker alla inte vänner heller förstås.

Annons:
TacoBelle
2010-12-09 19:17
#49

Jag finns! Och det vore hur kul som helst att träffa lite nya vänner!

Jag bor i Svalöv (Skåne, 2 mil från Landskrona). Singel (eller enastående som jag vill kalla det), har en 9 årig dotter, älskar djur (har en hund (grand danois), katt (russian blue), ett gäng råttor, akvarium och en vinbergssnäcka vid namn Gary), god mat, secondhandfynda, inredning (är 40-50-talsnörd vad gäller allt från kläder, frisyren, musiken, bilarna, kulturen och inredningen), bensinslukande amerikanare, bra film, musik (äger ingen cd-spelare, kör med skorriga EP-singlar), konst, kreativitet, rita, måla, fotografera, skriva, sjunga, filosofera, humor mm.

Är du någon som…

  • Har hund och vill ha sällskap på promenader, utflykter till skog/sjö/hav, träna tillsammans, gå på utställningar eller vara hundvakt åt varandra om det skulle behövas någon gång?
  • Äter mat och vill träffas och laga god mat, dricka gott vin och snacka lite strunt, åka och handla tillsammans eller gå ut och käka?
  • Har barn och vill hänga lite med oss? Sitta och hänga lite i köket när ungarna leker, åka någonstans (typ lekland eller lekplats) eller bara prata, dela erfarenheter och få tips?
  • Ser på film och vill poppa popcorn och ha filmmaraton i soffan, gå på bio eller prata film?
  • Tycker om att partaja? Samla ett gäng och ha glöggparty hemma eller dra ut på krogen och göra stan osäker?
  • Gillar att shoppa? Månadshandla på city gross, strosa runt i affärer eller åka Skåne runt och göra loppisfynd eller gå i timmar i second hand-affärer och rota?
  • Uppskattar att städa? Det är astråkigt att städa men 100 gånger roligare om man gör det tillsammans. Typ idag putsar vi mina fönster och i morgon putsar vi dina. Eller idag släpar vi ut dina gamla tidningar till sopsorteringen och i morgon kör vi min trasiga skrivare till tippen.
  • Vill gå en kvällskurs för att lära sig något nytt?
  • Kan diskutera? Djurrättsfrågor, religion, Julian Assange, är Jackson egentligen död, snyggast klänning på Nobelfesten, vad blir SJ AB om man läser det baklänges och är det kanske därför de har så stora problem så fort det kommer en snöflinga, kommer Zlatan någonsin att operera sin näsa, kan höns simma och vem kommer att ta över efter Sahlin?
  • Kanske inte gillar något av det jag nämnt men behöver en bra kompis att umgås med och att inte göra något speciellt alls med?

Så, skriv gärna till mig. Ålder, kön, hudfärg, hårfärg, religiösa och politiska åsikter, enbent eller tandlös. Det spelar ingen roll.

Alla är välkomna. Skrattande

cajjssa
2010-12-10 20:37
#50

 Kvinna, 42 år, bor i Jönköping och skulle vilja lära känna nya vänner. Ta en fika , shoppa eller hitta på annat skoj.

hälsningar Cajsa

Virvlan
2010-12-10 23:50
#51

Skriv till mig…

halludu
2010-12-14 13:28
#52

Jag söker också hitta lite nya vänner ! :)
Jag är en sprallig tjej på 18 år, bor i Värnamo.
Gillar att shoppa, kolla film, hästar, ha kul, och att bara umgås.. Sakerna spelar inte så stor roll bara vännerna är roliga! :D

SofiaochZorro
2010-12-22 03:23
#53

Oj, jag trillade in på den här tråden mest av en slump men kom fram till att jag nog fasen behver ett gäng nya goa vänner som inte går bakom ryggen på mig och beter sig som ett gäng småbarn i sandlådan. Sååå attee… okej, jag är uppriktigt sagt riktigt värdelös på att beskriva mig själv på ett sånt där hej-jag-är-skittrevlig-skriv-till-mig sätt. Men faktum är att jag nog kan vara ganska så trevlig om jag bara vill, så släng iväg ett mail eller tre vetja! Skrattande

Just det ja, Plupp kallas jag -skaka tass- Glad

Gasoline
2010-12-22 10:51
#54

#53 Hur gammal är du, vart bor du? Vad söker du för typ av vänner, irl eller mailvänner?

SofiaochZorro
2010-12-22 13:12
#55

#54, maila mig vetja! Glad

Annons:
eliana
2010-12-29 10:42
#56

Jag är en 22 årig tjej som bor på gotland och sitter ensam hemma mycket mer än jag trivs med.

Jag är inte kräsen med aktiviteter utan vill bara ha vänner att dela vardagen med. Gå promenader, fika, festa, vara hemma och pyssla, filmkvällar och en massa prat om allt mellan himmel och jord. Tycker om att resa men det sätter dock ekonomin stopp för just nu.

Har hund och kanin och djur i allmänhet ligger mig varmt om hjärtat. Har hållit på med hästar i stortsett hela livet. Tycker även om barn och hittar gärna på saker som passar även dom.

Är lite spänd i början då jag väldigt gärna vill vara till lags men det brukar släppa rätt fort.

Finns det kanske någon mer på ön som känner sig lite ensam? Eller för den delen någon i resten av landet.

Jag är snäll och omtänksam och är både jordnära och partytjej på samma gångSkrattande

PM:a isåfall!

Att umgås med djur är att vila sin själ

Namiko
2011-01-01 16:59
#57

Öppensinnade människor sökes för allmänt prat och diskussioner via msn och mail (jag älskar långa mail, både att läsa och skriva) eller kanske någon att umgås med irl. Vill helt enkelt utvidga min umgänges-/bekantskapskrets med lite trevliga människor.

Är en 23-årig tjej från Umeå som spenderar alldeles för mycket tid med min dator och annars hänger mycket ute i skogen med hundarna när det är mysigt väder. Har rätt varierande intressen men just nu handlar det mycket om relationsteori, hbt, djur, mat, språk och trädgård.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Pehpsii
2011-01-04 18:34
#58

Tja! Pehpsii heter jag, är 27 år gammal, bor i Helsingborg i skåne med min sambo och våra kaniner. Jag pluggar på högskolan i Lund.

Jag har blivit kvar när alla gamla vänner flyttat iväg och de nya vänner jag hittat har visat sig falska och skitpratande. Därför söker jag nu lite nytt blod i min vänskapskrets.

Jag är vegan, djurrättsaktiv och en stor djurälskare. Jag gillar att gå på spelningar (punk/hårdrock/hardcore etc), kolla på film, gå ut och hänga på favoritbaren och spela tv-spel.

Du måste inte nödvändigtvis dela mina intressen, men förståelse och respekt för min veganism betyder en hel del.

Jag gillar 50talsmode, rockabilly och gamla bilar och går gärna på bilutställningar och dreglar (=

Gillar även att rota runt på loppisar, baka cupcakes, laga mat och gå promenader.

Jag umgås lika bra med tjejer som med killar eller någon annan form av hen (läggningar osv bryr jag mig inte ett sk*t om), så det är bara att höra av sig!

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Laina-helt-enkelt
2011-01-05 17:04
#59

Hej Hej

Jag heter Laina, jag bor i Linköping och studerar även där på universitetet, jag skriver och letar efter lite polare att dra ut på pubben och röja lite med, gärna med någon som älskar att dansa ;P Jag letar även efter lite kompisar att göra annat med, så som, bowla, träna, jag har alltid velat klättra, så om du är intresserad så skicka ett meddelande så kan vi kanske snacka på msn först Flört

//Laina

Maggan71
2011-01-30 08:53
#60

Linköpingstrakten? Jag vill gärna ha fler vänner, gärna sådana som bor hyfsat nära så att man kan träffas. *ler*

Info i min profil. Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Ilya
2011-02-04 15:05
#61

18 årig tjej från Sthlm, har en blogg som du gärna får läsa för att lära känna mig bättre!

Älskar att dansa, spela fotboll, pyssla om djuren, skratta, umgås med fina människor, träffa nya människor och festa!

Söker nya vänner i alla åldrar, kille som tjej. Gärna i sthlmsområdet så man har större möjligheter att träffas :)


jennyboltar81
2011-02-15 16:31
#62

Hejsan! är en tjej på 29år bor strax utanför hässleholm. älskar djur o natur och att festa o ha kul. söker efter en vän med liknande intressen. är även deltids mamma :D     hör gärna av er mvh jenny

Annons:
netza
2011-02-21 13:09
#63

Hej. Flyttade till min sambo i Hudiksvall 2007 och har ingen att umgås med här förutom min sambo. Har pluggat på distans sedan dess och har social fobi vilket gör det svårt att lära känna nya människor, men jag är trött på att vara ensam.

Tycker om att vara ute och fotografera.

Har inga barn.

kemisk-nyckel
2011-03-02 00:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Hej!

Jag och och min pojkvän söker efter nya intressanta vänner att umgås med. Vi söker efter någon.. man eller kvinna, som tycker om att diskutera andlighet och personlig utveckling. Vi är 23 och 29 år unga, bosatta i Umeå. Många skulle säkert beskriva oss som hippies oc h flummiga då vi är väldigt öppensinnade :) Skriv till oss så blir vi kanske vänner!

shadowzshadowz
2011-03-13 20:27
#65

Hej!

Jag är en tjej på 23 år som bor i Varberg tillsammans med min sambo. Skulle gärna lära känna nya människor å få fler vänner :)

shadowzshadowz
2011-03-14 21:09
#66

Men vad pinsamt å skriva fel ålder på sig själv! jag är 24 och fyller 25 i år ;)

Honestyisdead
2011-03-14 21:44
#67

#66 haha, det är inte lätt alla gånger ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Madbanana
2011-04-14 13:56
#70

Är en tjej på snart 22 år, är totalt sämst på att beskriva mig själv men bland många av dom sakerna jag tycker om finns film, resor och filosofi.

Adda mig gärna på msn; Madbanana@hotmail.se

Gingan
2011-04-17 14:28
#71

Mig får ni gärna skriva till…=) Kommer snart att flytta till Vänersborg. Känner inte någon där så bor ni i närheten och vill lära känna en glad,rolig och trevlig tjej på 36 år så hör av er …min mail är butterfly74@live.se ..

KRAMCool

Gingan

Allamej
2011-04-26 11:54
#72

Jag är 34 och bor i Lycksele, jag vill ha kompisar, gärna sådana som förstår sig på mina intressen och respekterar dom. Man bör ha sunda värderingar men får gärna vara lite twisted :D

Jag har varken bil, körkort eller ekonomi att fara runt så jag antar att vänskapen får ske via internet eller om nån är en bilburen västerbottning.

Jag vill ha vänner för jag kan inte för mitt liv ha en relation just nu… kanske inte nångång.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Denna kommentar har tagits bort.
Virgoeyes
2011-05-11 18:20
#74

Hej!

Äsch tycker det här är super pinsamt men jag måste göra detta för jag pallar liksom inte mer.

Tjej, 25 i Stockholm söker…vänner. Vänner som inte tycker jag är "för smart för att umgås med". För visst har jag vänner…men när träffar jag de? När ringer de? Ibland tittar jag på mobilen och frågar mig om jag vill verkligen träffa den här människa. Som om jag mådde dålig just för jag vet att han eller hon är inte verkligen är en kompis.

Jag har läst lite hit och dit, och ser att jag är inte ensam. Har bott i Sthlm i 15 år och alla mina vänner som jag hade här, riktiga vänner alltså, bor idag utomlands. De träffar man aldrig heller. Hur skaffar man sig vänner då? Ja…jag har ingen anning.

Jag är en trevlig och öppen tjej. Jag pluggar statsvetenskap och är intresserad av ekonomi, böcker, filmer, sport och självklart konst. Vore trevlig att kunna gå på museer med någon.

Ta mig ur min ensamhet. Tack. Alla är välkomna, speciellt tjejer: tråkigt att shoppa ensam hehe

juratim@hotmail.com

Ogdilla
2011-05-15 21:20
#75

Hej!

Jag är relativt nyinflyttad i Blekinge och har lite svårt att hitta någon att umgås med. Bor tillsammans med min sambo, men han veckopendlar för tillfället så det kan bli lite ensamt på veckorna.
Jag är social, glad och rolig. Jag tittar en del på olika serier, men tycker också om att shoppa. Är även intresserad av inredning och musik. I början av maj var jag på Roger Waters på Globen och i sommar ska jag på MetalTown.
Jag har två katter, men tycker om deflesta djur.

Jag är 23 år, men kan umgås med folk i alla åldrar. Och kön spelar inte heller någon roll, men det är alltid kul att ha tjejkvällar och shoppa :)

Ale
2011-05-17 23:53
#76

Alexandra heter jag, 22 år gammal och bor i Lund. Det hade varit trevligt att träffa några nya härliga tjejkompisar i och omkring Lund. Bara hör av er :)

Annons:
[Ai-chan]
2011-05-24 18:56
#77

ni borde göra artikel inlägg ist med olika län och lägga dit folk i olika län som söker vänner ^^

Men men här är jag, en tjej i Bollnäs (Gävleborgslän/Hälsingland) som söker nya vänner här i stan eller runt om. Jag är 25år (86a). Mina intressen är det mesta runt Japan så som anime, manga, j-musik, j-konserter, mm. Tycker även om djur, natur, vänner & familj, shoppa, datorn, film & musik överhuvudtaget, hardstyle, spela spel (alla möjliga spel), lana, gymma, mm.

Jooline
2011-05-31 18:43
#78

Jag bor i Kalmar och skulle vela utöka min vänskapskrets, är alltid roligt ju!  Fyller 18 i december, läser itmedia på John Bauergymnasiet och vill jobba med foto/reklam i framtiden. På fritiden rider jag, fotograferar, layoutar, shoppar och håller på med webbdesign.
Ålder eller kön spelar inte så stor roll, ses gärna IRL, men sålänge kan ni ju kontakta mig på louice@lober.se :)

finns även på bloggen www.lober.blogg.se, hör gärna av er! ^^

Ove-D
2011-06-07 13:45
#79

Vänner kan man aldrig få för många av… Glad

Jag bor i YTTERBY (Kungälv) norr om Göteborg. Jag arbetar med personer med kognitiva funktionsnedsättningar (utvecklingsstörning eller förvärvad hjärnskada).

Jag börjar närma mig 40, har två barn (ena myndig) och gillar hundar, fotografering, bloggande och har akvarium. Jag tycker inte om att gå på krogen men tycker om att bara sitta och prata eller även diskussioner via mail. Jag tycker om olikheter, så acceptans och öppenhet för olikheter är viktigt. Jag diskuterar gärna vårdnadstvister, relationer, politik, moral och etik.

Jag söker både mail-/chatvänner och personer som jag kanske även kan träffa irl i Kungälv eller Göteborg. Jag söker INTE parrelation utan endbart vänskapsrelationer!

[mysvensk]
2011-06-09 14:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#80

Jag har inte så stort hopp men kan alltid försöka.

Flyttar i augusti till Pajala, där jag känner 3 pers… Så vill gärna hitta någon att umgås med i närheten av Pajala men även brev/mailkompisar från andra ställen.

Kön och ålder spelar ingen roll. Är bara så ni vet endast ute efter vänskap.

Själv heter jag My, är 17år, men många tror att jag är äldre. Börjar andra året på gymnasiet i Pajala till hösten och ska flytta ihop med min pojkvän. Är intresserad utav råttor, litteratur, skriva, musik, festivaler, politik m.m. Är impulsiv och sällan tråkig!

PM:a, maila (my.svensk@mp.se) eller adda msn (mysv@hotmail.se)

hugz!

Denna kommentar har tagits bort.
Lill-Mari
2011-06-20 08:03
#82

Jag söker nya vänner,jag är 62 på papperet men är ung i sinnet ingen direkt tant ia lla fall. Jag bor i stockholm förort. Är lugn och tycker om att umgås och prata liknande intressen.Glad

Honestyisdead
2011-06-20 12:10
#83

#82 Eftersom du tar upp att du tycker om att prata liknande intressen kan det ju vara bra att nämna dom också :)

Annons:
Lotten73
2011-06-22 22:02
#84

Bor i Valbo ca 1 mil utanför Gävle.
Är snart 38 i okt.
Har två barn 3 och 5.
En underbar Make men känner mig ändå ensam.
skulle vilja träffa nån för att ta en fika bara sitta ner och prata om allt och inget.
Skulle vara kul om du också hade barn i ungefär samma ålder som mina för dom behöver fler kompisar.
Jag är lite blyg av mig men lär jag känna nån då öppnar jag upp.
Hoppas nån ser detta och vill ta kontakt.
Bor på landet och har grannar med barn men dom sköter sitt och jag har svårt att tränga mig på.

Wand
2011-06-28 23:53
#85

Bor några mil utanför Hudiksvall i Hälsingland. Börjar bli så tomt nu på sommaren när man inte socialiseras med skolan.
Tycker om sköna månskenspromenader på stranden och spelar gärna ett parti schack på söndagskvällarna, Harry Potter-maraton funkar ju också.

Ge mig en hojt vettja!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Buffaomini
2011-07-01 22:18
#86

Hej!

Tjej i Luleå, som känner att vänkretsen blir mindre när dom få barn.
Vill gärna finna någon i min egen ålder (22+) som har liksinnande intressen som jag.

Gillar: tatueringar, min katter, film, musik, böcker etc

är även ute efter någon som jag kan träna med. vi kanske kan pusha varandra?

även mailvänner.
skicka ett pm :-)

Sadae
2011-07-20 23:02
#87

Hej!

Jag flyttade till Norrköping för snart ett år sedan, jag jobbar en bit bort och därför har det aldrig blivit att jag skaffat mig vänner på ett "naturligt" sätt i Norrköping.

Jag är 25 år gammal och tog nyligen examen från lärarprogrammet. Jag tycker om att baka, laga mat, träna och pyssla med olika typer av handarbeten. För övrigt tycker jag om djur, att gå på museum och att åka runt på marknader och loppisar. Tidigare har jag försökt få ihop en stick- och pysselgrupp men med dåliga resultat.

Jag letar efter sådana som tycker om att träffas över en kopp te, eller kanske ett glas vin och prata om allt möjligt strunt och ostrunt. Visst är det extra roligt om man kan dela något intresse men det är egentligen inget krav. I första hand söker jag kvinnligt sällskap eftersom jag själv är kvinna.

Jag har inga barn men en sambo och tre underbara katter.

Norrköpingsbor med tid över, hör av er!

www.bakomfoten.blogg.se

Lovidora
2011-07-21 20:50
#88

Hej hej!

Jag söker vänner i Stockholm, och det är egentligen det enda "kravet" jag har. Ålder osv, spelar ingen roll.

Själv är jag en 23 årig tjej som bor strax norr om Stockholm.
Jag jobbar deltid och har väl inte så mycket att göra den tiden jag inte jobbar.

I övrigt så tycker jag om djur, jag har två katter och har hållt på mycket med hästar tidigare.

Om någon är sugen på att prata, pm:a eller adda mig på msn. Glad
lovidora@hotmail.com

Michiis
2011-07-26 12:26
#89

Hejsan!
en snart 17årig tjej här, skulle vilja ha lite nya vänner i Dalarna.
Bor i Dalarna , skulle va kul å träffas ibland å ha kul, festa å så^^

Kan också tänka mej mejlkompisar och så annars :)

bara att mejla eller adda:
michiskaks@hotmail.com

kan vi snacka mera :)

Ska börja andra året på gymnasiet nu i höst^^

// Michis

OttoIsTheShit
2011-07-27 20:41
#90

Tjej som snart fyller 20, älskar djuren, skriva, läsa och lyssna på musik. VIll helst träffa folk nära som man faktiskt kan träffa men anant går bra. Alla åldrar, trivs med dom bästa även om man är lite blyg ;P

Bor 4 mil norr om göteborg (Jörlanda) men är väldigt mycket i Göteborg. Så ja hör gärna av er:)

McGarry@live.se

/jessica

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Annons:
Ellinia
2011-07-27 20:41
#91

Hallon!

Jag söker vänner i närheten av Enköping, så runt Bålsta, Uppsala och västerås områdena. Eller om man bara vill ha nät kontakt. Söker bland både tjejer och killar runt min ålder.

Jag är en tjej på 20 år som har ett stort intresse för djur, natur och spel Glad

Är relativt nyinflyttad och har inte träffat så mycket folk än.

Jag går gärna ut på promenader, med eller utan hund, tar en cykeltur, vara på stranden och bada, gå ut och fika, festa, spela spel m.m.

Maila eller adda mig på Folivee@live.se

humble
2011-08-10 19:52
#92

Hej hej!

Jag vill så gärna träffa nya vänninor i området kring Norrköping. Flyttade nyligen ner från Uppsala och har inte hunnit träffa så många egna vänner än.

Är 27 år och sambo, men inga barn. Älskar att resa världen runt, pyssla, läsa, träna.

Jag går gärna ut och tar en fika eller en öl, lagar mat, tar en promenad eller åker på utflykt. Barn eller inte spelar ingen roll, jag älskar barn :)

Nu hoppas jag på många svar, kanske kan vi dra ihop ett helt gäng :)

Ha det bra allihopa!

humble.sara@gmail.com

Jennyspenny
2011-08-16 21:28
#93

Hejsan :-)

Jag vill träffa nya vänner i Växjö.

Jag är en tjej som fyller 18 om en månad, umgås mest med min hund.

Jag skulle vilja ha vänner somm vill kanske ta en runda runt sjön (kanske har du en hund du med :-)), en fika på stan, åka iväg på äventyr, fiska, prata, kolla film, pyssla och sådana roliga grejer :-) finns det någon här i växjö så pm:a mig så kan jag skicka min mejl :-)

Denna kommentar har tagits bort.
DieselB
2011-08-22 10:58
#95

Hejsan=)

Har nog insett att jag kanske är för ensam för mitt eget bästa just nu och söker någon att prata/umgås med.

22 årig tjej som bor norr om stockholm, pluggar på KTH till högskoleingenjör i byggteknik och design på dagarna.

Djur och konst är mina stora intressen i livet och det jag verkligen brinner för.

Mejla eller adda på msn om någon är intresserad

milla_dragon@hotmail.com

spelar inte så stor roll vart man bor, men bor man i stockholm är det enklare att ses men sitter rätt mycket vid datorn så en distansvänskap funkar också=)

Zolah
2011-08-27 17:58
#96

Hejsan

jag är en 24 årig tjej från skellefteå som söker nån att kunna umgås med, snacka, eller bara ha som internet kontakt.

Jag har aldrig varit bra på ta för  mig saker, och tror därefter att jag inte kan skapa så många kontakter pga det. Men på senare tid så känner jag iafl att jag börjar bli bättre på att ta för mig, att jag vågar leva lite mer så att säga.

Mina intressen är många men det som faller mig mest på läppen är Gaming ( spel av alla olika slag ) , teckning, mina råttor, japan och matlagning. Tycker om mycket mer, men dessa är mina passioner så att säga :3

Var du bor, vilket kön, eller ålder spelar ingen roll. Så länge du känner att du skulle passa mig och mina intressen skulle det vara roligt att försöka ha nån form av kontakt. Kanske inte vågar träffas det första jag gör men… mail kan man ju komma långt med i början eller chatt?

Skicka ett PM så svarar jag med min mail, som du kan adda till msn eller bara mejla.

/ Linda

Rcsn
2011-09-12 12:52
#97

Vad hände med det traditionella brevväxlandet?
Helt klart är det någonting jag har romantiserat, men hur trevligt är det egentligen inte med en människas knaggliga handstil över ett fysiskt papper? Någonstans kan jag känna att den personliga prägeln liksom försvinner i cyberspace, och hade jag varit det minsta modig hade jag inte tvekat en sekund på att här dela ut min adress till både höger och vänster.

Egentligen ville jag inte ha sagt mer än så. (…med detta "opersonliga" foruminlägg)

Annons:
Zolah
2011-09-12 16:10
#98

#97

… och med det vill du ha sagt att du vill ha en brevän i denna tråd?

Rcsn
2011-09-13 11:29
#99

#98

Egentligen var det inte min avsikt att få det att låta som att jag vill hitta någon i en tråd som denna. Men det vore helt klart trevligt att få brev i pappersform, igen. Det måste ju trots allt ha varit någon gång på lågstadiet det senast var aktuellt.
Det var bara en tanke jag fäste i forumet. Ingenting mer.

Honestyisdead
2011-09-13 13:12
#100

#99 Då var det ju fek tråd att skriva i då den här tråden är avsedd just för vänsökande, inte för åsikter om brev ;)

[Ninjakossan]
2011-09-18 10:53
#101

Försökte skriva en lite presentation men det gick helt åt pipan. Så, en punktlista får det bli!

  • Jag har en knäpp men underbar katt
  • Ensamheten slog mig av att ingen av min sambos vänner som jag bjudit på min födelsedag kan komma, då insåg jag att jag inte har egna vänner som skriver in "Lindas födelsedag" i almenackan
  • Är ganska nördig när det gäller film och böcker, Johnny Depp och Colin Firth är favoriter, samt Tim Burton och Tarantino
  • Jag tycker mycket om djur, mest katter, och är just nu jourhem åt en kattmamma med tre ungar. Det betyder att vi är två vuxna och 5 katter i en etta, det är ganska spännande
  • Har kämpat mig igenom hela tonåren och är ganska förundrad över att jag kommit ut i andra änden med livet i behåll. Har mått väldigt dåligt och varit deprimerad, haft social fobi och en missbrukande förälder
  • Just nu äter jag LCHF, men egentligen älskar jag sötsaker och längtar tills jag kan börja äta det igen
  • Matlagning kan vara ganska roligt, men bara när det är valfritt
  • Jag är helnykterist och tycker inte så mycket om stök och stoj, däremot tycker jag om att ha roligt och trevligt, men med glass och juice till istället för öl och vin

Ja, lite så. I övrigt är jag 19 år, heter Linda och bor i en förort till Stockholm. Vill du snoka lite innan du tar kontakt? Du är välkommen att göra det här:

Min blogg - Ninjakossan.se

Kontakta mig antingen genom PM här, kommentar på bloggen eller mail till adressen som finns på bloggen.

Jag är ganska vettig och roligt, och jag tycker om te. Ett första mail behöver inte betyda att du måste bli min bästis, så var inte rädd för att ta kontakt. Glad

SaraCrash
2011-09-18 13:13
#102

Hej! Jag är en tjej på 22 som söker vänner i skövde området.. som man kan umgås med.. eller bara snacka om vad som helst! Mina tjejkompisar har flyttat och så vidare, så jag behöver ett nytt gäng eller bara nån att prata lite skit med :)

[Lava&Zorro]
2011-09-19 10:29
#103

Hej!

Är en glad 19åring tjej som har två valpar och som skulle vilja ha nya vänner i Stockholm :)

Häst/hund och kattmänniska, älskar att möta nya människor och lära känna dom :)

Så hör av er så berättar jag mer :D

[Pewsi]
2011-09-30 07:01
#104

Halloj! Jag är en tjej på 16 år och är bosatt i Eskilstuna.
Är mångsidig, sprallig, livserfaren och en stor djurälskare!
Jag söker någon unik och rolig vän att antingen brevväxla, eller fika och umgås med IRL. Jag söker dig som helst är mellan 16 och 25 år då det är enklare att ha saker gemensamt.

Hör gärna av er! Kram :)

Annons:
[skymningsaga]
2011-10-06 18:57
#105

Hej är en tjej som bor i helsingborg och har bott här i 3 år. Jag söker en vän kille eller tjej med intressen av andlighet, okult och övernaturligt samt lugn fast har mycket humor är positiv och omateralistisk och naturintresserad som jag. Lojal och äärlig och gillar att bara vara utan att krångla till saker. Öppensinnad och icke dömande eller rädd utav sig. Kul om man fann någon kul här.

RandomBrud
2011-10-11 22:14
#106

Bor i Mölndals kommun utanför Göteborg, är 19 år. Älskar att festa på Rockbaren i stan när jag har pengar och annars gillar jag att hitta på nya saker eller att bara vara. Gärna någon som är öppen och positiv, ålder spelar ingen större roll faktiskt :D

21Guns
2011-10-12 20:18
#107

Hejhej! Är en tjej på snart 16 år som söker någon att prata eller umgås med i Stockholm.

Går bageri-konditori på gymnasiet, mina intressen är TV (älskar komediserier), musik, The Sims 3, gillar även att läsa, rita och så målar jag ibland och lite sånt och känner att jag skulle vilja ha någon att prata med om lite allt möjligt. Det skulle vara kul om det fanns någon i min ålder med liknande intressen och som bor i Stockholm så man kanske har möjlighet att träffas någon gång om man vill det :P

Så ja, hör av er :)

// Elin :)

"I think therefore I am" 

- Descartes

[SweetRose]
2011-10-24 22:40
#108

Lisa heter jag! Är 18 år och bor i Örebrotrakten

Vänner kan man aldrig få för många av och speciellt inte såna man kan gå ut och dansa hela natten lång med eller bara ta en lugn fika. Glad

[Sniff]
2011-11-02 23:54
#109

  Hej folk! Jag är 16 och bor i Umeå. Jag är en tjej som oftast är glad, jag gillar att skratta och min högsta dröm är att flytta ut i skogen och leva självförsörjande i en by med andra trevliga familjer. Jag är djurintresserad och har en hund och en liten guldhamstergubbe. Att rita är också något jag älskar. Jag är vegetarian och försöker alltid tänka på djur och natur. Jag lyssnar så gott som bara på Di Leva och Säkert! Det spelar ingen roll hur du är, men någon som är lite som jag skulle vara trevligt att lära känna.

  Skicka gärna ett Pm, vänner kan man aldrig få för många av! Skrattande

wixie
2011-11-03 16:54
#110

Hejsansvejsan!

Jag är 13 årig tjej och bor i umeå. Jag är nästan alltid glad. Jag älskar djur och har själv en hund. Jag tycker också om att rida. Jag rider en gång/dag på ridskola.

Min dröm är att få galopera i full fart på en äng och att tävla i en hög klass i agility.

Det skulle vara kul att lära känna någon som är trevlig, och kanske har lite av samma intresse! Skrattande

Doll
2011-11-03 21:58
#111

Då gör man ett litet försök här…

Jag är 22 år och bor i sthlm, söker någon att ha att prata med, fika, promenader, festande med likasinnade människor.

Jag hänger mycket i synthkretsarna, är en sims besatt människa sen flera år tillbaka och älskar att gå på konserter. :)

Mina stora intressen är bodymods, allt från vanliga tatueringar/piercingar till mer extrema procedurer.
Och det andra är djur av alla slag och former men främst reptil/exotiskt och råttor. jag har själv ett gäng råttor och afrikanska landsnäckor.

Jag håller för nuvarande på att brottas med vikten och har lyckats komma halvvägs till mitt mål men det är fortfarande en bit kvar. Så en träningsvän skulle inte sitta helt fel heller. :)

Annons:
Ulrika86
2011-11-16 00:20
#112

Hej! Jag och min sambo har bott här i Uddevalla i snart ett år och vi har bägge två börjat känna nu att det skulle va kul att få lära känna några par som man kan ha middagar med och liknande. Vi har två hundar och lägger mycket tid på dom då vi inte har några vänner :( (flyttade hit för jobben) Hör gärna av er om ni vill :) Ha det så bra!

81an
2011-11-29 09:07
#113

hej!  behöver lite nya vänner i borlänge-trakten. jag är mammaledig just nu. är lite av den lugnare typen med  humor.

<3 kärlek <3

ElinaPersson
2011-11-29 23:08
#114

Elina heter jag, 18 år och bor i Eskilstuna.

Kan behöva lite nya och trevliga vänner som är fördomsfria. har lätt för skratt och tillit! :) Har haft på tok för många vänner som inte förstått vitsen med "olika åsikter" och som gärna pratat bakom ryggen så fort dom fått chansen till det Obestämd

Jag är en positiv, flummig, måldmedveten tjej som ställer upp i ur & skur och som har båda fötterna på jorden  - mina intressen är spel, polisyrket, photoshop, konsterter, film, djur, umgås med vänner/familjen osv.

Går gärna ut på krogen men är inte den som super till och förlorar kontrollen, anser inte att det är nödvändigt och har väldigt svårt för onyktra otrevliga personer…

Hör gärna av er om ni vill prata om allt mellan himmel & jord! Flört

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Zizza
2011-11-30 17:49
#115

(Haha jag får väl testa detta jag med…..)

Jag är en tjej på 20år, bor just nu i Råneå 3,5 mil utanför Luleå. Jag ska den 1/1-12 flytta till Piteå.. och där med söker jag någon som vill umgås? Eftersom jag inte känner så många just där, förutom min pojkväns kompisar och jag vill som sagt ha min lilla egna vänskapskrets också.

Jag är intresserad av djur.. kommer ha 11st råttor när jag och pojkvännen flyttar ihop (7st är mina egna). Utöver det så tycker jag om att spela PC spel på daton så som Dragon age, WoW och dylikt.. Jag läser en hel del böcker.. allt mellan rommantik, fantasy, manga osv
Har nyligen blivit en samlare på serieboxar :) Sedan så älskar jag även att fara på stan och shoppa loss :) kläder kan man väl aldrig få för mycket utav?

Ni kan kontakta mig här eller så på:

Msn/Hotmail: Zizzah@hotmail.com

Mvh Sanne

Mvh. Sanne & Djuren

Lupin
2011-12-01 15:48
#116

Okej, nu har man velat ett tag på vad man ska skriva, så såhär blir det.

Jag är en 3 barns mamma som älskar livet och lite vänner skulle juh vara underbart. Jag är inte allt för kräsen på att hitta på saker, det är väl vardagliga saker som ger lycka till livet. Men för övrigt så gillar jag djur, naturen, bada/simma, baka, laga mat, köra bil, se på film, dansa, ja listan skulle kunna bli jätte lång.

Jag bor i borlänge och är 28år.

www.vovvensdagis.se

Denna kommentar har tagits bort.
Stinis84
2011-12-04 08:06
#118

Tjej i Trollhättan (27 år) söker lite nya vänner som inte bor för långt bort!

Blev kortfattat detta :) , men det är bara att höra av sig om man undrar ngt…

Annons:
examynia
2011-12-05 18:24
#119

Jag vet inte vad jag söker riktigt.. men de vore ju inte fel att ha en vän att prata med om allt.. bara kunna dela åsikter.. nån som lyssnar å bryr sig.. behöver inte vara IRL utan går bra på nätet åxå nån som man kan skriva av sig med..

25 år

bor i kalmar län

hästar är intresset, vilket åxå tar de mesta av tiden.

pojkvännen älskar jag mer än nåt annat..

ja vet inte mer vad man ska skriva.. men är de nån mer som vill ha nån som man kan skriva av sig till å prata om allt med så finns jag här.. är lika intresserad av att stötta en annan som att ha nån som kan stötta mig i olika situationer..

sen om de är i närheten så kan man alltid ta en fika IRL osv..=)

Denna kommentar har tagits bort.
Litenburk
2011-12-11 12:26
#121

Vän i Göteborgstrakten

Mitt namn är Tanja. Jag är en tjej på 22 år. Jag bor ihop med min kille och kaninen Irwing.

Jag är en kan vara blyg av mig bland nya människor men känner man mig så är jag rätt öppen och trevlig. Jag är den typen av person som alltid försöker försöker vara trevlig och respektera folk runtiomkring mig oavsett hur jag blir behandlad tillbaka, dock vantrivs jag i sällskap bland människor som tenderar bli elaka mot andra. Man kan väl säga att som vän är jag snäll, lojal, trevlig och skämtsam.

Annars gillar jag att prata strunt och att skoja om saker och ting. Jag spenderar rätt mycket tid framför datorn, ihop med kaninen, umgås med pojkvännen, gillar film, älskar godis och god mat, träna på gym och zumba, har nyliggen upptäkt att det är kul med bowling, sola o bada, läsa är roligt när det blir av, wordfeud, shoppa, djur, gokart och mycket mer.

Jag lyssnar på väldigt blandad musik men mycket åt NRJ-hållet, spansk musik, techno, äldre rock, Melissa Horn m.m

Om du söker någon att prata lite med, träffas för att hitta på någonting, eller för att inte göra så mycket alls, någon som vill lyssna när du behöver prata om något jobbigt/roligt.. Japp då är jag där! :) Det gör inget om du är lite blyg, inte behöver du se ut på något visst sätt eller dela alla mina intressen. Huvudsaken är att du är en snäll människa som också leter efter en likasinnad vän.

Så ta o knåpa ihop ett mail och berätta lite om dig för det ska bli roligt att lära känna dig!

Mvh Tanja

Nattuggla
2011-12-13 14:59
#122

Hittade precis till den här konversationen och ger det ett försök! :)

Jag är en tjej på 23 år och bor i Gävleborg, skulle vara kul att ha någon som bor i närheten. Men bor du en bit bort gör det inget, hör av dig i vilket fall om du tycker jag verkar trevlig/intressant.

Lite om mig själv och mina intressen…

*Kattmänniska

*Tycker om att skapa, skriva, pysska, baka, laga mat

* Läsa, se film, fika, spela tv/sällskapsspel

* Resa

* Det mesta inom det andliga

Som person skulle jag beskriva mig själv som…

*Blyg i början

* Omtänksam

* Ärlig

* Ordningssam

* Envis

* Nattmänniska

Vi börjar sådär…. Berättar gärna mer om någon vill veta! :)

Hej så länge!

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Denna kommentar har tagits bort.
MissG
2011-12-28 22:32
#124

Hej-hej! Söker nya tjejkompisar i Kristinehamn! Glad

[GIKmio]
2011-12-30 22:22
#125

Här finns en snäll värmlandskille på 37 år som skulle vilja lära känna en tjej 25 plus i Värmland med omnejd som vän.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
fiabus47
2012-01-09 21:51
#127

hejsan glad kvinna med en katt som söker nya vänner som bor i varberg och ullared ja vill chatta med nån väninna … jag är ledsen vill pratar med nån som vet hur ensam är trist meila mig piabus@live.com du som vet ensam är jobbigt kan du hjälpa mig att hittar ut kul du har körkort och du bor ute på landet i halland län och jönköpings län med.. hör av dig nu

Emelie-E
2012-01-12 15:59
#128

Även jag kan väl ge detta ett försök =)

Är 23 år, gift sedan två år tillbaka och vi har en son på 1 år.
Bor i Stenungsund, 5 mil norr om Göteborg.

Det jag pysslar med om dagarna är inte så mycket. Tar hand om sonen och allt vardagligt som behövs göras. Pga tråkiga omständigheter är jag väldigt ensam just nu och jag saknar verkligen den där vännen som så många pratar om.

Mina intressen är djur, läsa, sitta vid datorn, titta på film, leka med sonen. Umgås med mannen. Tar mig gärna en shoppingtur om plånboken tillåter och man har sällskap. Att sitta och fika och bara prata är något jag tycker är väldigt trevligt.

Jag själv är en snäll och tystlåten tjej. Omtänksam och har lätt för att lyssna om någon behöver prata. Har lite svårt för att beskriva mig själv, men skicka iväg ett pm vettja, så får ni veta mer om mig! =)

Nattuggla
2012-01-12 21:21
#129

Nu har jag suttit här och läst igenom ALLA som skrivit i tråden… (Även min egen annons sedan tidigare) Ingen verkar bo i närheten dom då är Gävleborg för min del.

Söker vänner som har ett intresse för det andliga, eftersom det är ett stort intresse som jag själv har. De som skrivit hittills verkar bo alldeles för långt bort, vilket är synd. Men jag är inte omöjlig, jag tycker det är kul att resa omkring i Sverige till olika städer/byar, om det nu skulle bli relevant.

Det spelar ingen roll om vi är vänner via; MSN, brev, IRL.. Jag är glad för alla som skriver, men såklart är det ju alltid kul att få nya kontakter även på riktigt.

De vänner jag haft har försvunnit av olika anledningar, jag känner att jag inte har någon riktig vän längre. Som jag så gärna önskar. En sådan som ställe upp i vått och torrt, som bryr sig lika mycket som jag, som bara finns där, man kan ringa mitt i natten och hitta på något eller bara prata..

Tack för mig. Skriv privat mejl om ni är nyfikna/intresserade! Kyss

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Buffaomini
2012-01-12 21:32
#130

Vet inte om detta är tillåtet i denna tråd och jag ber om ursäkt i förväg.

Men jag undrar, med tanke på hur många annonser som finns här, har någon tagit kontakt med någon annan eller blivit kontaktad?

Ove-D
2012-01-12 21:34
#131

#130 Ja flera.

Honestyisdead
2012-01-12 21:50
#132

#129, bor inte #27 nära dig?

Annons:
Marie_1987
2012-01-15 22:51
#133

Hejsan!

Jag är en tjej på 24 år som bor med min Sambo och våran dotter som är 4 månader vi har även två katter. Vi ska börja gå på kattutställning i Mars med våran ena katt som är en Bengal. Jag söker en tjejkompis med liknanden intresse eller ett par som vi kan käka middagar ihop med ett plus är om ni har barn också =).

Vi bor i Årjäng så gärna någon som bor i Årjäng/töcksfors trakterna.

Just nu är jag hemma och är mamma ledig och ska ta jägar examen I vår och studera Naturkunskap så jag kommer in på sjuksköterske programmet i höst. =)

Hoppas att vi ses Kram Marie

Bambi89
2012-01-21 00:19
#134

Hej hej.

Jag är en 22årig tjej som söker vänner i uddevalla, om det är någon i närheten som vill ses så gärna för mig men har pga ekonomin svårt att ta mig runt till andra städer.

Sedan jag var nio år har jag flyttat runt en väldigt massa och har haft svårt att behålla kontakten med vänner jag skaffat mig på de olika ställena och nu när jag väl flyttat tillbaka till min hemstad uddevalla så finns mina vänner överallt annars i sverige än här. 

Jag är lite komplicerad på det viset att jag stänger gärna in mig och skjuter bort människor ju bättre de lär känna mig men det är något jag arbetar väldigt hårt med just nu att förbättra.
Skulle vilja träffa någon att bara göra det där lilla med, gå ut och fika, ta en promenad med, se på en film, prata strunt och inte behöva vara så mycket mer än just det man är.

Jag är inte så mycket för att festa även om jag tycker det kan vara kul att någon gång då och då verkligen släppa loss en kväll på dansgolvet.
Bor ensam och är just nu arbetslös men försöker aktivera mig själv med promenader, böcker, filmer, museum, gå till kyrkan och lyssna på spelningar vad som helst för att inte bli tokig i min ensamhet.

jag nås bäst på kia.89@hotmail.com

Denna kommentar har tagits bort.
Vinayako
2012-01-25 15:37
#136

Är en kille på 21 år från skåne (sjöbo komun) som söker fler vänner då jag har ont om vänner som bor i närheten som man faktiskt kan träffa. + att måna av dom tydligen inte va riktiga vänner. så hade varit kul att träffa nya här. Tjej/kille spelar ingen roll.

Jag gillar att va ute i naturen eller sitta vid datorn men även att bara snacka och hitta på nya saker.

Hör gärna av er!:)

hallelulu
2012-02-14 07:55
#137

Hej hej!!

jag är en tjej som är 21 år som flyttat från malmö till sthlm, har nu bott här i 5 år och det är fortfarande ganska fattigt med vänner för min del, jag vet inte om det är jag eller om det bara är så att storstaden är upptagen… men nu fixar jag inte detta mer!

Jag letar efter en tjejkompis !

waaaow vad svårt detta va .. jag lovar har suttit här i nästan en timme och är lite osäker på vad jag ska skriva om mig.. har läst alla inlägg här och det ser och känns lätt ut .. men när det väl ska hända… nada!

jag vet inte, jag vill bara ha en vanlig tjejkompis att gå ut med, fika promenera, snacka skit… skapa nya hobbys kanske, någon man bjuder på sin fördelsedag och kommer. kanske gå på nån konsert eller bara en vanlig utekväll.

Hjärtevän1234
2012-02-18 15:00
#138

HEJ HEJ JAG ÄR EN HELT VANLIG TJEJ 30+, modemedveten och mån om hälsan och är en mycket godhjärtad tjej, rätt lugn med fötterna på jorden som söker likasinnade. Jag har haft väldigt bra och nära vänner men mkt har hänt på vägen och det är inte detsamma idag. Jag bor idag i Uppsala utan barn ser gärna att du är i samma situation-, så singel idag med framtidsplaner på att hitta den rätte och skaffa familj, där skulle vi kunna ut och spana ihop och hitta på roliga saker för att träffa folk och drömkillen=0). Jag vill gärna ha dig vän som vi för varandra kan ställa upp i alla lägen och alltid finns där och en vän som bara kan vara- man behöver absolut inte göra saker jämt jämt jämt utan man kan oxå bara göra vardagliga saker ihop Man kan åxå bara vara men även göra impulsiva saker ihop med. Jag är absolut inte den som blir sur eller så så lätt utan är mycket lätt att ha att göra med. Jag vill alltid väl och söker även likasinnade här. Vi ska kunna göra allt & inget och ha skoj! finns även på faceb och msn som vi kan gå vidare med om vi finner varann =0)
Hör av dej, hoppas du kanske finns här!

Kram från en som bryr sig!

Ha en underbar dag!Glad.

besa
2012-02-18 23:57
#139

Tjena!

22 årig, född göteborska, uppvuxen småländska och nuvarande Linköpingsbo.

Som hoppas på att hitta någon trevlig människa att fördriva tiden med när jag inte jobbar eller umgås med fästmannen.

Jag är ingen partymänniskan, men tar gärna en sväng på något av stans fik. Eller ett träningspass i Camupushallen.

Har inga barn ännu men har du det ser jag inte det som ett hinder.

Vore skoj att hitta någon Linköpingsbo som också söker nya vänner.

Ha de fint!

Annons:
matildaj
2012-02-27 12:37
#140

Hej!

Är en tjej på 23 som söker nya vänner. Bor i smålandsstenar så gärna i trakterna. Flyttade hit i sommras och nu börjar det kännas ensamt att bara ha min kille här.

Är till en början en blyg tjej tills jag känner mig bekväm:) Matlagning är ett intresse. Tycker om att gå ut men tycker det är lika kul att bara ta det lugn med någon film eller så.

Skulle vara kul att hitta någon att kunna umgås med. Både för en fika men även någom man kan prata med eller göra annat kul tillsammans med.

Singel eller ej, barn eller inte spelar ingen roll för mig.

Skicka gärna ett meddelande:)

Supernajs
2012-02-28 15:49
#141

Hejsan.

Söker kill/tjej kompis, hetero bi eller homosexuell spelar ingen roll. Du ska vara glad, barnslig, frispråkig, ha massa av humor, ett plus om du gillar tv-spel.

Känner mig väldigt ensam och behöver någon som jag kan hitta på saker med, fika, film, gå ut och gå, dansa och svettiga på en klubb eller bara pilla naveln. Jag har en pojkvän så söker inget annat än vänskap. Jag bor mer eller mindre uppe i Borås, en bit utanför. Är egentligen nere från Skåne. Min personlighet är snäll som fan, omtänksam, barnslig, upp och ner i humöret, drömmare, älskar dansa och skratta. Går på antideppiller, har varit inblandad med psykologer från o till i 9 år. Kan vara lite blyg till en början men det släpper. Älskar djur och har själv en hund på snart 3 år.  Om du är nyfiken så kan du gärna läsa min blogg och ta reda på vem jag mer är, www.sleeping.webblogg.se.

Tveka inte och höra av dig, vi sätter inga ribbor, krav eller mål.

Kramis

Denna kommentar har tagits bort.
gullungen2
2012-03-05 21:57
#143

Gävlekille 24 söker kompis!

Skulle vilja hitta en intelligent vän som man kan prata både djupt och lätt med. Är inte fel med lite humor i bagaget heller :D

Det viktiga är att man är nyfiken i alla fall och vågar prata och kanske också träffas, annars vet man ju aldrig om den berömda "personkemin" stämmer.

Intressen eller vad man gör spelar mindre roll. Jag tror att folk idag identifierar sig för mycket med vad de pluggar, jobbar som, och i övrigt vad de gör. Jaget har ingenting att göra med det man gör. Oavsett vad man väljer att göra är man alltid samma person, men man kan ju trivas bättre eller sämre ;D

Vad tror ni andra om detta? Det är ju lätt att gå in i en roll om man känner att den ger status och beröm. Även om det kan vara trevligt kortsiktigt så mår man nog bara sämre i längden av att "försöka" vara någon annan än den man är. Självklart kanske, men inte med tanke på hur dagens samhälle ser ut.

Tankar, idéer om detta?

Lumos1
2012-03-07 20:27
#144

Hej!

Jag är en tjej på 22 år bosatt i Göteborg.

Jag har Borderline, vart i ett missbruk som jag kämpar med och har en "personlighets störning" (Vad det nu innebär).

Gillar inte för mycket matrialism(one piece och dyra märkeskläder går helt bort. Jag gillar fräsch secon hand och att göra själv.

Dessutom har jag en svartsjuk pojkvän som jag älskar otroligt högt
2 kaniner som busar runt i vår gemensamma lägenhet dygnet runt.

Som grädde på moset håller jag på med en utredning ang MS.

Sådär, nu blir du nte förskräckt om du väljer att ta kontakt med mig.

Jag är kreativ och lever i en sagovärld, jag älskar att rita, skriva, virka och naturen.

Gillar att dela tankar, få inspiration och andra ideer än mina egna.

Min största rädsla är att mina händer ska "lägga av" pga av min fysiska sjukdom, att inte längre kunna vara kreativ och göra mina "konstverk".

Har gjort mig av med alla mina tidigare vänner, vissa var nödvändigt då det var ett fruktansvärt dåligt sällskap andra har försvunnit

(säkert pga av mig och mina tidigare dåliga val)

Du som svarar får gärna ha ett liv som du kan dela med dig av, gärna vara en del av samhället då jag själv stått utanför så länge.

Jag är agegerad i samhällsfrågor men hatar samhället och dess lagar och regler och vill förändra och rädda världen.

Tyvärr är det jätte jätte jätte svårtsvårt, varje gång jag inser det däckar jag ihop totalt och då och då vill jag bara bort.

Söker efter en vän som kan lära mig accecptera den värl vi lever i.

Inga dåliga vänambitioner va?:)

Det räcker med att du har humor, förståelse och inte ljuger för mycket.

Hör av dig:)

eeemma
2012-03-07 21:24
#145

Hej!

Jag är en tjej på 18 år som bor i norrköping.

Skulle gärna vilja lära känna lite nya vänner i norrköping eller närligande städer. Tycker det är lite svårt att berätta om mig själv men ska väl försöka lite.

Jag är då 18 och går sista året på industriprogrammet, vet inte riktigt vad jag ska göra efter studenten men längtar dit. Ett intresse jag har är att fota, och redigera bilder. Är nog en ganska vanlige person, gillar att shoppa, fika o sånt. Och vill väl ha kompisar att göra det med.

Men hör gärna av dig :)

Vidgar
2012-03-09 01:45
#146

Hej!

Kille på 24 år som är nyinflyttad i Köping.

Är gift sedan i somras och har två katetr och en kanin.

Har bott i Sthlm, Leksand, Södertälje, Åkers styckebruk och har nu hamnat i Köping

Intressen är djur, natur, böcker, filmer, spel m.m. Har även insett att matlagning kan vara rätt så kul också.

Så svårt att skriva om sig själv, men ett litet försök blev det iallafall.

Någon som är intresserad kan gärna höra av sig.

Annons:
Miowen
2012-03-11 19:52
#147

Oj, det är lite svårt att skriva om sig själv men ska göra mitt bästa!

Jag är en tjej som snart fyller 23år och har precis flyttat till Skövde.

Väldigt många har varit öppna här så jag tänker också vara det: Jag har Aspergers syndrom så det är vissa saker jag inte klarar av och fungerar kanske lite annorlunda än andra. Jag har alltid varit den där som har haft svårt att hålla kontakten eller om man nämnt sin diagnos så har folk sprungit iväg. Jag saknar att ha en vän som tar för den man är och struntar i alla brister. En som hjälper och stöttar en i vardagen och delar ens intressen och sån som verkligen vill umgås med en. Ta en fika, glo i affärer tillsammans med, spela tv-spel med varandra, gå ut i naturen, fotografera m.m.

Vad jag gillar att göra om dagarna?

  • Spela tv-spel (nörd)
  • Umgås med min katt
  • Umgås med pojkvännen
  • Läsa manga, glo på anime
  • Vara utomhus och fotografera
  • Ibland målar jag, är inte bra på det dock. :)
  • Läsa på om Japans kultur

Jag är ingen människa som festar, aldrig gillat grejen med det. Dricker inte alkohol alls. Inget krav på att just du ska vara nykterist men att kunna respektera att jag inte dricker. :)

Jag är annars en glad och go människa. Är kanske lite väl blyg i början och blir som en tomat i ansiktet men det bättras på inom sin tid. Vill gärna mejla i början innan man träffas. Du får jättegärna bo i Skövde eller i närheten då jag har svårt att ta mig överallt.

mejl/msn finns, msn används sällan så att mejla rekommenderas: chycho89@hotmail.com

Nyfiken? Hör av er. =)

Rozza
2012-03-29 22:14
#148

Jag söker vänner, gud vad hämskt det låter men så är fallet. Jag är tillfälligt boende på en liten gård utan för västerhaninge (typ stockholm) som gärna träffar folk. Själv är jag 22år och älskar djur och jobbar med hästar bor då i "stockholm" fram till slutet av juni och vill gärna ha vänner att fördriva min lediga tid med.

Jag gillar massor av saker typ nörd saker som datorer.

Men även då hästar som är mitt största intresse och kaniner som jag hållt på med i flera flera år men nu lagt på hyllan men inget jag inte pratar om älskar kaniner även fast jag själv inte har några.

Shopa eller hänga på stan ta en fika eller sånn är himla trevligt.

Baka och laga mat , skapa saker så som att sy är också nått jag gillar.

Öppen glad och lättsam person som inte har svår för att prata om allt möjligt.

Bor vanligtvis utanför Östersund och kommer att flytta vidare till Hässleholm(skåne) i Juli som det ser ut nu.

Vill ha både IRL vänner och online vänner (Har skype)

onlzoda@gmail.com

Denna kommentar har tagits bort.
[Baradan]
2012-04-05 01:17
#150

Hejsan allihopa!

Upptäckte denna sidan lagom när jag skulle sova men får väl ta mig lite extra tid =)

Jag har på sistone lärt mig hur mycket vänner kan göra för ditt välmående, bara små enkla saker som att bara ringa någon gång i veckan för att tjöta eller ge en komplimang. Så nu när det är sagt så hade jag gärna viljat träffa lite nya vänner som jag kan sitta o prata med och om man bor nära varandra: Kanske ta en fika eller något annat kul =)

Lite kort om mig själv då:

Heter Daniel, är bosatt i Göteborg och har nu äntligen sökt in till universitetet! Har som planer att bli lärare i engelska och svenska som andraspråk =) Mina intressen är att spela spel och kolla på anime. Vem kunde gissa? En killgamer!? Jag är väldigt intresserad av språk också (Dock riktigt slö på att lära mig…) För ett år sedan bodde jag i Kyoto i ett år så jag har lite japanska i ryggsäcken!
Det händer att jag går ut o dricker ibland, är mer för att ta en cider eller 3 på hemmaplan men som sagt, går gärna ut i goda vänners lag =)

Jag har lätt för att prata med folk men svårt för att öppna mig, men dom som är tålamodiga med mig kommer o få en snäll vän att prata med =)

Låter något av detta iallafall liiiiiite intressant så är det bara o höra av sig! Jag använder Steam, Skype och Facebook (Lite väl mycket kanske)

Hej då! ^_^

[Northbridge]
2012-04-12 18:32
#151

Är en 15 årig tjej med ett brinnande intresse för datorn, musik och natur. Gillar att vara ute och promenera, cykla och utforska världen - är dock allt för sällan på resande plan.
Flyttar till ena grannlandet i sommaren, troligtvis bara för 1 år då jag sedan har planer om att komma tillbaka för att plugga gymnasie här i Sverige.
Har inte det svårt för att prata med någon, är inte så blyg utan mer pratglad. Kan dock vara blyg i början, men det handlar om bara några minuter. Hehe.. :}

Cjoo
2012-04-15 21:14
#152

Hej! 

Jag är en tjej på 32, som är nyinflyttad i Gävle. Söker därför nya vänner :) Så om du känner liksom jag, tveka inte att höra av dig :D

Jag lever tillsammans med min dotter på 3 år. I slutet av April får vi även hem vår lilla yorkshire terrier :) Annars spelar jag akustisk gitarr när ingen hör på ;P

Skriv gärna :) 
Kraam

[ems92]
2012-04-17 20:27
#153

Tjena, tittade genom tråden och hittade ingen runt stockholm i min ålder så gör en egen "annons" :P

Heter Emma, är 20år om ca 4 veckor typ:P

Är en lite grabbig/tuff brud som söker liknande vänner (killar och tjejer) från 17-25 :)

Bor i Nynäshamns kommun,

Söker folk runt Södertälje, Botkyrka, Nynäshamn, Haninge och längs tåglinjen mot stockholm c :)  är flyttbar :P

Intressen: djur, musik, fester, umgås med folk (är väldigt social) och självklart sitta vid datorn.

Lägger inte upp fb/msn/skype, men lämnas självklart ut efter kontakt:)

Hör av er! :)

Kraam Ems

Annons:
Rozza
2012-04-19 16:41
#154

#153 jag är 22 och bor utanför västerhaninge (häringe) det är ju mot Nynäshamn :P hör gärna av dig till mig om du vill träffa mig (min annons #148)

jennisss
2012-04-19 16:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#155

Hej jag är en tjej på 17år som är possitiv och glad, Söker några som också är glada och har något liknande intresse som jag ja gillar att spela badminton shoppa baka se filmer vara vid datorn. Och jag gillar inte falskheter Ja bor i stockholm i närheten av globen. Hör av er både tjejer och killar. Via FB MSN. Fast först får ni skriva att ni vill höra av er här Kram Jen

dextrosol
2012-04-19 21:59
#156

Testar för att se vad som händer Skrattande

Jag är en 18 årig kille (19 år den 9:e Juni) och bor med mina 2 bröder, min mamma och min plastfarsa i Spannarboda som ligger 2 mil utanför Lindesberg som ligger runt 4 mil utanför Örebro.

Jag går sista året på handelsprogrammet på gymnasiet och tar studenten i sommar.

Mina fritidsintressen är att lyssna på musik, kolla handboll och såklart trav, vi i familjen har runt 20 travhästar hemma och jag kör själv ponnytrav och är ofta ute på de närmsta banorna under sommaren, vinner inte mycket men det är väldigt roligt.

Jag ses mycket som negativ nu för tiden, men samtidigt lojal, vänlig, puktlig och ibland lite skruvad (på ett bra sätt) Flört

Med detta sagt så de som vill välkommna och se mig köra ponnylopp i sommar (ska eventuellt köra på Eskilstuna den 29/4) eller så kan ni också PM:a mig om ni vill dela något ord Flört

[Laban01]
2012-05-02 23:45
#157

Det kan väl va värt att testa det här också. Inte för att jag orkat kolla igenom alla tidigare inlägg, men finns det nån trevlig från vackra Gotland här inne? Eller nån som vill lära känna en gotlänning? Hör av er i så fall. Skrattande

Honestyisdead
2012-05-02 23:47
#158

#157 Du får gärna berätta lite om dig.

goodwords
2012-05-05 14:03
#159

Jag är en 17årig tjej, går första året på gymnasiet och bor i Skåne, Kristianstad. Söker nya vänner att skriva och gärna umgås med. Det kan vara allt från att ta en fika, ta en promenad eller att träna ihop (jag är väldigt sportig av mig) Gillar handboll, styrka, löpning, nästan alla aktiviter. Går första året i gymnasiet och är en glad och positiv tjej. Hör gärna av dig om jag låter intressant :)

examynia
2012-05-07 16:49
#160

jag vill bara putta på mitt inlägg #119..

skulle vara väldigt kul att ha nån att prata med kanske ver nätet bara åxå.. nån som gillar att prata å lyssna å ha nån som lyssnar.. då finns jag här..

så kom igen:P PM:a :-D

Annons:
checkbox
2012-05-12 23:36
#161

Tänkte slänga iväg ett inlägg här och se vad händer! Fler vänner är ju alltid trevligt Flört.

Jag är då en tjej från Örebro som fyller 21 i september. Bor tillsammans med min pojkvän, våra två katter och våra två degusar. Pluggar till behandlingsassistent på Örebro Universitet, men har planer på att byta till Socionomprogrammet Glad.

Mina intressen kretsar bland annat kring musik, skrivande, språk, film, djur och människor (beteendevetenskap, psykolgi osv).

I övrigt är jag väldigt öppen och social med lite skev humor som kan diskutera det mesta!

Söker främst mailkontakter, men om någon i närheten av Örebro efter en tids kontakt hade varit sugen på att ses är det ingenting jag tackar nej till! Glad.

papercrane
2012-05-17 19:19
#162

Hej!

Jag är 24 år och bor sedan i höstas i Norrköping. Är på jakt efter nya vänner här i stan! De jag känner här är genom min pojkvän och det vore roligt med lite egna :)

Jag tycker om olika sorters handarbeten, som att sy och sticka, går gärna på loppis och second hand. Bakar gärna och gillar museum!

Jag leter efter nån eller några att fika med,  ta en öl eller kanske träna med! Tycker också det skulle vara kul att brev-eller mejlväxla.

Soltösen
2012-05-24 16:53
#163

Hej!

Jag jag flyttade upp till kärleken i Norrköping från småland i augusti förra året.

Det skulle vara väldigt roligt att lära känna nya vänner här i stan.

Jag tycker om att vistas ute i skog och mark, fiska, promenera, ha picknic, fotografera mm

Älskar att laga mat och avnjuta denna i goda vänners lag.

Ibland kan det vara kul att gå ut och dricka ett glas med vänner, kanske även dansa.

Jag tycker om att spela sällskapsspel.

Besöka loppisar är aldrig fel, likaså sy, måla, teckna mm

Om du finns där ute som också söker nya vänner i denna stad eller i närheten och finner min text intressant sänd ett pm

Soliga kramar

Denna kommentar har tagits bort.
kkarinn
2012-05-26 09:55
#165

Hej Glad

jag är en tjej från uppsala bott här i 3år , är 23år

söker vänner med lite mer kreativa intressen..

jag gillar att måla, oftast med olja eller akvarell.

fota, skapa, sy, och pyssla,är  en allmänt "pysslig person"

och gå på loppisar när jag orkar :)!!

annars gillar jag hundar, fika, shoppa poch snacka skit !

(Kan till lägga att jag lider av sjukdommen EDS och orkar inte vara så fysisk jämt, och förlorat vänner för det ..

Annars är jag positiv, snäll,och har humor (viktigt!),

Louen
2012-06-10 18:37
#166

Eftersom att det alltid är kul att träffa nya människor.

Jag är 23 år, och är väl egentligen mest ute för att se om det finns några trevliga personer i närheten av Halland, som har lust att prata lite.
Jag sitter mestadels hemma nu och gör inte mycket mer än att sitta framför datorn och nörda xD

Hursom helst, jag är ingevidare bra på sånt här så om du känner för att prata och så, kan ni slänga iväg ett pm :3

Ove-D
2012-06-10 19:13
#167

#100 Även om man bara skriver till varandra så kan man väl ändå vara vänner? Då spelar avståndet mindre roll… Kanske ses man någon gång, kanske inte, men jag anser att vänner kan man vara ändå…

I första inlägget #0 står inget om att man måste ses/träffas utan att att de som söker VÄNNER skriver i denna tråden…

Själv har jag vänner över hela sverige som jag skriver med… De flesta har jag träffat någon gång om de varit i närheten där jag bor elelr om jag har vägarna förbi där de bor.

Jag bor visserligen norr om Göteborg men är varje år i Linköping… Jag har även de senaste åren varit i södra värmland (gränsen till Dalsland) någn eller några gånger på sommaren. Så visst är det roligt att träffa folk i Linköping med…

Annons:
Honestyisdead
2012-06-10 19:22
#168

#167 Hänger inte med. Ingen har sagt att man måste träffas.
Men vidare diskussion kan vi ta per PM så tråden inte får för många inlägg om annat än just vänsökning :)

marianne12
2012-06-10 20:36
#169

Hej, är är kvinna på nästan 30 år från kronobergs län som söker mer vänner inte bara från kronober.. för olika aktiviteter..bio,fika,pub,dance,promenad…jag har ett barn, bor i Sverige 11 år och känner mig ganska ensam..hör av er!

sultan
2012-06-10 22:03
#170

Hej !!! är jag kvinna 37 år. Jag letar efter en bra vänskap. Jag bor i Malmö och kom till Sverige för 1.5 år sedan från USA. Ursupringligen är jag från Istanbul. Jag arbetar här och samtidigt försöker jag att lära mig svenska språket. Allt är bra utan att jag känner mig otroligt ensam här. Jag söker vänner för fika, pub, promenad och att prata svenska. Kön eller ålder spellar ingen roll. Det är kult att träffa nya människor!!

Om du är intresserad av ett kulturutbyte och bra vänskap , var snäll och skriva till mig eller mejla zc34@hotmail.com.

[Rosethorn]
2012-06-15 18:27
#171

Hej! :3

Jag är en flicka på snart 17 år som bor i Göteborg.

Har social fobi och är väldigt blyg, så det tar ett tag innan jag kan slappna av i andras sällskap. Är också mycket känslig och tar åt mig lätt. Kan dock umgås med alla typer av människor och har många intressen. Har inte heller något problem med att prova på nya saker, men har svårt för sporter av de flesta slag. ^^

Är rätt inåtvänd och behöver tid för mig själv. Kan också vara dålig på att svara på sms, men jag jobbar på det. Har också en viss rädsla för att prata i telefon. :<

Några av mina intressen är att teckna, fotografera, skriva och läsa. Föredrar att ta det lugnt men har faktiskt rätt mycket energi. Kan gå långa sträckor, t.ex. Älskar att resa också. Shopping är kul om jag har pengar. xP Gillar att fika och prata om allt mellan himmel och jord. Och djur. Jag tycker om de flesta djur. Framförallt katter.

Skriv gärna till mig: jevoislalune@gmail.com <3

Denna kommentar har tagits bort.
Juicy
2012-06-28 19:53
#173

Hej!

Ronja heter jag, 19 år gammal och bor i Linköping. Pluggar till civilekonom så det får gärna vara någon i samma sits, dvs student, men är absolut inget krav (blir ju lätt att man mest umgås med ekonomer annars).

Som person är jag glad, lättsam och öppen. På friden håller jag på med hästar, fotograferar och är engagerad i diverse föreningar/styrelser.

Släng iväg ett pm här eller ett mail, sistahlicious@hotmail.com

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

Bondkaka
2012-07-02 14:35
#174

Tjej på 23 år och bor i Blekinge, söker vänner oavsett kön eller ålder :)

Mina intressen är att; sitta vid datorn (forum, filmer, prata med folk osv), cykla eller gå med min hund, umgås med familjen, fotografera, pyssla och vara allmänt positiv och glad :)

Varken festar eller dricker alkohol, så vore ett extra plus plus om någon vore i samma sits ^^

Allmänt så finns nog lite "småinfo" om mig man kan hitta under mina inlägg.

Pma gärna om du är intresserad av att lära kännas på bättre håll, eller lägg till på Facebook eller Skype: randigabipen@hotmail.com

:)

Annons:
Jessicajkpg
2012-07-02 17:07
#175

Hej :)

Är en tjej på 20 år som söker efter vänner främst i jönköpingstrakten, men vill även ha mail vänner som man kan snacka med om allt möjligt och diskutera olika saker om.

Jag är en positiv , glad och sprallig tjej som tycker om att hitta på massa roliga saker , ställer alltid upp för mina vänner i ur och skur

Jag tycker om att träna, spela innebandy, shoppa, laga mat, ta en fika eller bara umgås.

jag söker både mailkompisar/ msn vänner eller vänner man kan träffa irl kanske?

tveka inte att höra av er     / jessica

snutteplommon79
2012-07-02 22:55
#176

ni får gärna skriva till mig

Honestyisdead
2012-07-03 00:00
#177

#176 Du får gärna presentera dig lite.

snutteplommon79
2012-07-03 00:29
#178

Hej igen jag har redan presenterat mig ,jag skriver igen då !!!

jag heter Linda och bor i vänersborg blir 33 år söker vänner att kunna umgås med och maila ,ta en fika,träna med ,fotografera är ett utav mina största intressen ,musik,se film vara vid datan ,finns med på facebook ,gillar djur,målar tavlor och gör armband som jag säljer

ha det gött om ni känner för att få mig som vän så skriv gärna!!

Carrolinline
2012-07-03 18:13
#179

Hej! Carro kallas jag och fyller 21 nu på fredag, bor i kristianstad med min sambo och katt.. Hade varit kul med lite nytt folk att prata med och kanske träffas! Glad

Sjöhöken
2012-07-07 18:36
#180

Hej!

Knäpp skåning av manligt kön på äventyr i Blekinge söker lite nya kontakter, antingen för löst prat på nätet eller för att hitta på ngt IRL. Är 34 och bor i Norje, men kommer under hösten att flytta in till Sölvesborg. Kille eller tjej, ung eller mindre ung har ingen större betydelse så länge som du har ngt kul att dela med dig av.

Mina stora intressen är fotografering, resor, chatta, urban exploration och uppleva nya saker. Min guldklimp i livet är min dotter på 5 år, så du får gärna ha barn själv, men det är inget tvång. Fascineras av folk som vågar sticka ut, så har du någon udda hobby eller liknande, låt inte det vara ett hinder för att höra av dig. =)

Jobbar i Karlshamn och är mycket i Hässleholm. Skicka PM så får du mailadress, msn, skype eller hur du nu vill kommunicera!

Jess89
2012-07-13 23:00
#181

Hej!

Är en envis, omtänksam tjej på 23 år som är från Norrköping. Tycker om att fotogra, djur, läsa böcker, baka, webbdesign, umgås med vänner/pojkvännen.

Är intresserad av att lära känna nya människor som har liknande intressen. Kontakta mig via pm om du är intresserad av mailkontakt.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
snutteplommon79
2012-07-14 01:14
#182

hejsan Jess89

jag gillar också att fotografera djur och läser en del ibland när jag har lust,söker också nya vänner mvh Linda

Honestyisdead
2012-07-14 16:23
#183

#182 Skriv privat till personer som du vill ha kontakt :)

snutteplommon79
2012-07-14 17:00
#184

Okej !!det skan jag komma ihåg

[Airo]
2012-07-16 14:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#185

Hej,

Är en snäll, omtänksam och envis tjej på 15 vintrar som kan vara lite blyg i början.. älskar djur, att fotografera, måla, umgås med vänner och pojkvän.

Jag bor i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län med min familj och 3 hundar (rottweiler) och mina 7 kaniner (uppfödning).. samt min guldhamster.

Söker vänner som kan tänka sig att träffas IRL - runt min ålder och upp mot 18 -, snacka via mejl, msn, skype osv.. som gärna får bo i närheten. Glad

Pratar om allt, inte rädd för något att ta upp så att säga. Flört

Huvudsak
2012-07-16 23:00
#186

Hej! Vänner kan man väl inte få för många av, och jag skulle gärna träffa någon härifrån för en promenad eller vadsomhelst. Är en tjej på 23 år, åldern på dig spelar ingen större roll, är väl ingen åldersrasist heller. Då är det viktigare med hur personkemin mellan oss ser ut. Bor i Gävle! :)

[Sjöholm i Hålan]
2012-07-24 19:49
#187

Jaha Nu när jag ändå bläddrat genom 186 inlägg och kommit så här långt:-) Ett gubbs,äldst i gänget här,hahahaha 51 bast,boende i Skåne…Har totalt tappat kontakt med polare pga jag blir 5an hela tiden så dom har tröttnat ;-) Men hoppas någon därute här i närheten av skåne iaf vill ha mej som fikakompis eller gå på en bra film,lite "krogragg" skadar inte heller :-) Kön,ålder oväsentligt

Mina intressen: Loppisar auktioner antikt musik(klassiskt jazz blues) klassiska bilar en bra film hemma eller på bio

Jag är ägd av två kattjejer,en Abbesinier på 6 år och en blandning Maine-Coon/"bondkatt" kul om ni med har katt

Hoppas på till att börja med en rolig fikastund,varför inte på Väla C eller nåt??

Bor i NV-Skåne,är snigel utan barn------Och detta är absolut ingen kontakt/friarannons :-)……….Skicka PM så tar vi en fika sen :-)

Ha det gott i värmen allihop,önskar lycka till med sökandet av det ni söker :-)

lislotta
2012-07-29 21:05
#188

Hallå!!
30-årig tjej som flyttar till Malmö nästa vecka, pga jobb.

Ursprungligen från Borlänge. Söker helst tjejkompisar att umgås med. Tycker om att träna, gillar musik, se på film etc. Vill ha vänner som vill träffas ibland bara för att umgås, eller för att göra nåt skoj.

tja.. hör av er om ni har lust att ta en fika eller så. Jag flyttar den 4e, och börjar jobba den 9e. :)

Annons:
Ewepewe
2012-07-30 15:59
#189

Hej!

Jag flyttar snart ner till Umeå, eller strax utanför kan man säga. Skulle gärna vilja hitta vänner med ungefär liknande intressen, tjejer och killar.

Jag tycker om att träna och dansa (typ street, zumba osv.), fotografera, spela tvspel, ta en fika på stan, shoppa, gå på loppisar, gå på fest och sen dansa hela natten, äger en katt och två råttor… ja det är litegrann om mig.

Jag e 26 år btw.

Hör gärna av er :)

Karl Henrik Karlsson
2012-08-01 09:46
#190

Hej!

Mitt namn är Henrik, fyller 26 i september, just nu bosatt i hemstaden Linköping efter fem års studier vid universitetet i Stockholm!

Har pluggat vid Kulturvetarlinjen med litteraturvetenskap som huvudämne, så jag läser förstås ganska mycket och skriver även själv. Håller just nu på med en roman som ska bli Sveriges nya bästsäljare!

Spelar också akustisk gitarr och skriver egna låtar, inte någonting proffessionellt men hoppas kunna göra någonting konstruktivt med det i framtiden också. Vad vore livet utan musik?

Efter fem års frånvaro från Linköping så känner jag inte längre så många människor här, och jag letar därför efter nya vänner i Linköping/Norrköping

Intressen är kultur, teater, litteratur, musik etc. Tycker lika mycket om att bara ta ett glas vin framför en bra film hemma som att gå ut på krogen och träffa folk

Har nog inte några krav på dig som vän, utan vill nog mer ha någon som man har åtminstone någonting gemensamt med och som man kan ringa när man har tråkigt

Hör av dig!

Karl Henrik Karlsson
2012-08-01 10:09
#191

Winnerbäck spelar förresten i Linköping den förste september!

Jag vill väldigt gärna gå och se honom, men det är ju lite trist att gå ensam förstås Om det finns nån annan som tänkte gå dit och också vill ha sällskap så hör gärna av dig/er!

[Jagochminadjur]
2012-08-04 19:41
#192

Hejhej! 

Jag heter Emelie 20 År, och önskar mig några chattkompisar eller kanske någon som vill gå ut och göra något kul någon dag ibland! 

Jag är en som älskar att göra det mesta, prata, djur, musik, fest, affärer, ha kul! Ja typ allt! :D  

Om någon är intresserad så skicka pm!

SofiaWe
2012-08-06 21:09
#193

Hejsan! Jag heter Sofia och bor med min sambo och hund i Eslöv, Skåne, jag flyttade hit ifrån Övik, Västernorrland för ett år sen och söker vänner att umgås med. Jag gillar djur, natur, film, geocaching, matlagning, bakning, pyssel, och i allmänt bara att umgås och hitta på saker. Det vore kul att hitta några geocachare att hänga med, och för er som inte alls vet vad det är, så är det okej också :) Hoppas på napp! Sofia

Lonely94
2012-08-07 04:49
#194

Hejsan:) Jag heter Marcus, bor hemma med min mamma och syster. Fyllde precis 18, och söker vänner runt i västra götaland (Eftersom jag bor strax utanför Göteborg). Är en snäll och trevlig kille, vill umgås och hitta på något:) Använder FB, Skype.

[Ladykiller]
2012-08-14 20:28
#195

Hej!

Jag heter Therese och är 24 år gammal och bosatt i Norrköping.

Letar efter nya bekantskaper, då jag varit ute lite i landet och snurrat och en del vänner flyttat härifrån.

Gillar natur, djur, pyssel, litteratur och allmänt museumhäng (det gör man alldeles för sällan!). Nördar även in på sällskapsspel lite då och då…

Söker folk att göra lite av varje med som promenader, dricka vin, gå på museum, bio eller vad vi nu skulle känna för!

Annons:
Ewepewe
2012-08-14 21:30
#196

Åhå tre "likes" men inget PM, jag väntar juh :D

[RosaPower]
2012-08-16 23:36
#197

Hej!

Jag är en 16 årig tjej som heter Josefin. Bor ca 20 min utanför stockholm och söker vänner att chatta med eller kanske till och med någon att träffa irl :)

Jag gillar min vovve, djur, film/tv serier, cross/enduro, tvspel, sporter, promenera, museum, prata, hitta på roliga saker, fotografera och mycket mer!

Pm:a om jag verkar intressant :)

brusida
2012-08-20 19:47
#198

Verkar inte vara så många från karlstads trakten som har skrivit här "/ 
Aja jag heter Ida och är 17 år och ska flytta till Karlstad till veckan. Skulle vara kul att prata och hitta på något med någon därifrån. :) Eller någon annan som bara vill prata eller kanske träffas! ^^

Jag är en glad och trevlig tjej som lever livet och älskar hitta på nya saker. :)
Jag älskar att vara i naturen, men är även en fest människa. Mina största intressen är bilar, djur, musik, fotograferar, träna, dansa och vara med mina nära och kära. :) 

Det är bara att höra av sig till mig om ni känner för de :) Ålder och kön spelar ingen roll :D

Kram Ida

Flower93
2012-08-21 22:20
#199

Hej ^^

jag är en tjej på 19 år som söker en härlig tjejkompis att umgås med då jag känner att jag glidit ifrån mina förra vänner

jag gillar musik, dans och djur! även att umgås och gå på stan och allt!

hör av er om ni söker samma sak! // Lizzie

Molekyl
2012-08-21 23:03
#200

Hej!

Jag är 35 år och tjej och skulle gärna träffa lite nya vänner, kanske sådana som inte har barn då jag inte har det själv. Älskar tjejsnack! :) Fika, laga mat, gå ut och fika/dricka öl, grilla, bada etc.

Kommentera på min blogg ifall ni är intresserade:

http://callena.blogspot.se

eeemma
2012-08-23 14:28
#201

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i norrköping. Växte ifrån alla mina kompisar för några år sedan, och har väl inte så många kompisar nu, och bland dom jag har känner jag mig ofta som andrahandsvalet för. Skulle gärna lära känna lite nya kompisar. Är nog ganska vanlig. Vill ha kompisar att göra alla vanliga saker med, typ gå på stan, ta en fika och festa. Gärna nån som är skapligt spontan med att ses, är så trött på att allt måste planras och va nåt särskilt för att ses. Tycker det kan va kul att ses för en promenad bara. Allt måste inte bli så stort. Så hör gärna av er. Så kanske vi kan ses och ta en fika och lära känna varandra :)

appelsinchoklad
2012-08-26 07:43
#202

Hej!

Jag är en tjej på 21år, bor i skaraborg.

Jag gillar att fota, hålla på med mina två hundar, baka, är även intreserad av andra djur, spela tv-spel. Tycker även om att vara i naturen.

Jag har precis börjat sista året på gymnasiet.

Jag har högfungerande autism.

Jag är både intreserad av folk att maila med, prata med på iFokus, via pm, men även folk att träffa på riktigt.

Jag träffar inte folk jag inte har pratat med innan, så vill ni träffas så får vi prata på internett först.

Tycker ni jag verkar intressant så blir jag glad om ni hör av er. Spelar ingen roll om det är ett mail eller ett pm på iFokus.

Min mail: jessika_hej@hotmail.com

Annons:
lenaledsen
2012-08-27 11:42
#203

Hej

Jag heter Lena är 24 år och bor i Skåne. Jag tycker om att laga mat, baka, fotografera, och måla tavlor. Jag älskar djur också men har tyvärr inga.

Jag har haft anorexi från jag var 13 år och till jag var 20 och någonstans på den vägen försvann de få vänner jag hade. Jag var nog inte den lättaste att ha ett normalt umgänge med så jag klandrar ingen.

Iallafall så skulle jag vilja hitta nya vänner, både att träffa, maila med, ja beroende på avstånd osv.

Hör gärna av er den som vill. Ålder har ingen betydelse för mig

[Dimba]
2012-08-30 00:59
#204

Rebecka heter jag och är 17 år, 18 i febuari. Jag går djursjukvård, andra året så djur är en viktig del i mitt lilla liv. :)

Jag vill ha någon som är där i vått och torrt, aldrig ljuger, sviker eller sårar mig. Jag skulle aldrig få för mig att göra något elakt mot en annan människa så jag förväntar mig samma från dig. Jag hoppas att du finns där ute, du som är äkta, rolig och snäll.

Tack för mig..

//Rebecka <3

Erkaaan
2012-09-04 22:38
#205

Hejsan :) jag heter Erik och är 18 år gammal. Fyller 19 om två månader. Jag gillar att spela gitarr, sjunga, hitta på en massa olika saker (spelar ingen större roll) och gillar dessutom att spela olika spel, kolla på fantasy filmer etc. Jag går tredje året på gymnasiet, går på NVSP-programmet. Det är både natuvetenskapligt och samhällsvetenskapligt inriktat. Får väl se vad jag blir i framtiden, lite svårt att veta nu :D dock har jag en bred grund i alla fall :)

Jag saknar vänner rent generellt, har några, men vi är inte ofta. De är så kallade "vänner", mer i den stilen. Jag känner att jag behöver fler vänner som man kan umgås med och verkligen känna att de finns där för en. Jag är trött på att dagarna bara ska rulla förbi, det känns som om man bara slösar bort en massa tid, på ingenting. Jag vill inte att mitt liv ska vara helt tomt, vill ha en historia :)

Jag tycker att jag är en bra kille, förstår inte varför jag inte skulle kunna få fler kompisar.. Jag mår inte bra utan vänner, det fungerar inte. Hoppas att det finns någon där ute som kan tänka sig att bli min vän :) det spelar ingen roll vilket kön du har eller what so ever. Jag är en väldigt respektfull, ärlig, lojal och omtänksam person.

Jag bor som sagt i närheten av Västerås. Mer detaljer får du om du hör av dig :)

M.V.H Erik :)

Honestyisdead
2012-09-04 22:43
#206

Låser nu den här tråden och skapar en ny, som självklart länkas till den här så man kan gå tillbaka och titta också :)

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: