Annons:
Etikettadoption
Läst 3951 ggr
emelieeh
12/7/08, 11:24 PM

ett minne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag började jag tänka på något som hände för 1år 1månad och 5 dagar. Jag börjar gråta av minnet. Det hände något som fick mig att inte leva på utlandsresan. Jag tror inte jag har levt sen dess.

Jag har försökt men en annan kille. Men när vi kramdes trodde jag, jag skulle spy. Så jag sprang därifrån.

Hur jag än försöker så kan jag inte glömma det som hände. En natt, phiphi island och en fotboll. Men jag ska försöka leva igen, vi syns aldrig igen. Du kanske inte ens kommer ihåg mig?

var bara tvungen att skriva av mig..

Annons:
MimmieM
12/8/08, 12:11 AM
#1

Vad är det som har hänt. Du har en vacker poetisk ton i ditt sätt att skriva, men tyvärr så innehåller den inte någon information, mer än att du varit på semseter och du inte tyckte om den senaste killen du kramade?!

Carpe Diem

emelieeh
12/8/08, 12:13 AM
#2

träffade en kille när jag var utomlands.

MimmieM
12/8/08, 12:18 AM
#3

Som du blev förälskad i?

Carpe Diem

emelieeh
12/8/08, 12:24 AM
#4

ja..

MimmieM
12/8/08, 12:27 AM
#5

Och du kan inte glömma honom?

Carpe Diem

emelieeh
12/8/08, 12:32 AM
#6

säger man ja eller nej då? xp men jag kan iaf inte glömma honom.

Annons:
MimmieM
12/8/08, 12:37 AM
#7

Du talar i poetiska gåtor och du svarar drömmande ja och nej! Jag blir ju nyfiken men du säger ju ingenting utan att man ska dra det ur dig ju :)

Carpe Diem

Jenahbella
12/8/08, 12:58 AM
#8

ja e me nyfiken Förvånad

Angelclaw
12/8/08, 1:11 AM
#9

Jag med ^^

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

emelieeh
12/8/08, 7:58 PM
#10

det blir kanske bättre om man berättar hela historien från början till slut ^^ ;

vi var utomlands i Thailand och hade precis kommit till phiphi island. det var mest sol och bad då. men på kvällen satt jag mest för mig själv ute på altanen och läste. jag sitter väll ganska djupt inne i min bok när jag hör några småbarn skratta , så klart kollar man ju upp. :p då vid poolkanten står en thailänds kille och skvättar vatten på några barn som glatt skvättar tillbaka. så klart börjar ju jag asgarva ( jag som har så lätt att hålla mig för skratt ;p). då kollar killen upp och ler världens sötaste leende ! :D så klart ler man ju tillbaka. vi satt väll mest den dagen och kollade på varandra. sen nästa dag så åker familjen först iväg på en utflykt. sen när vi kommer till hotellet ser jag inte honom nånstans. men sen när vi sitter på en resturang när det ösregnar så ser jag honom springa förbi ( tröjan :p ). sen när vi är på hotellet så sätter jag mig med min bok igen, ensam på altanen. då ser jag honom sitter under nån massage grej. vi sitter typ bara dära och glor på varandra. sen så går han emot sitt hus ( dom hade som ett hus på hotellområdet). då han höjer handen och vinkar. och jag vinkar tillbaka. och då gör han typ nån grejs me handen som typ menades '' jag går in nu, kommer sen '' ;p. och blyg som jag är så kastar jag mig på altan golvet och kryper in xD. Efter en 20 min vågar jag mig ut igen :p. Då ser jag honom stå på deras bro med ett paraply. Först tänkte jag krypa in igen, men tur som det var så gjorde jag inte det :p. vi gick väll en stund och pratade. men när det slutat regna satt vi väll ett tag på stranden också. men sen blev det sent och jag ar tvungen att fara. Dagen efter åkte vi iväg redan på morgonen. Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket under en båtresa. Sen när vi kom till hotellet var allt jag gjorde var att sitta och glo.

Hela historien har faktist aldrig hörts tidgare, men nu är den hära iallafall Flört

MimmieM
12/9/08, 12:05 AM
#11

Vart kommer en natt och en fotboll in i bilden?

Carpe Diem

freemark
12/9/08, 12:54 AM
#12

Jag tycker att du borde glömma honom. Det är lätt att sätta någon som man inte känner väl på pidestal men du kan ju inte veta om ni alls hade passat ihop. Ge nya personer en chans, det kan visa sig att ni trivs bra ihop, även i vardagen och inte bara på semestern då allt är annorlunda.

emelieeh
12/9/08, 9:06 PM
#13

#11 det var ganska sent , dära vi 21-22. fotbollen kommer ingenom att vi töntade oss me en fotboll ett tag.  :p

#12 det är nog bäst att göra så..

Annons:
Upp till toppen
Annons: