Annons:
Etikettadoption
Läst 3384 ggr
aloue0ookami
8/2/08, 1:29 PM

Någon mer som är Adopterad?

Någon mer än jag som är adopterad? Har ni det bra med dem ni bor hos? Jag har det kasst. Skulle gärna vilja prata med någon i samma situation.

Annons:
CarolineJ
8/4/08, 9:30 AM
#1

Stackare! Jag är inte i din sits men många barn är. Jag vet inte hur du blir behandlad hemma då det inte framkommer. Inne på misshandel.ifokus kan man få prata av sig, dom är jätte trevliga och hjälpsamma där inne. Det behöver ju inte betyda att du blir misshandlad men om du helt enkelt inte trivs eller om dom inte behandlar dig som dom borde så är det ett tips. Sen vet jag tyvärr för lite om "ämnet" men BRIS kanske? Såg på din presentation att du förlorat en hel del nära och kära, du behöver någon som stödjer dig.

Mvh

idaviotti
8/4/08, 11:26 PM
#2

stackars dej :( är oxå adopterad men har de jätte bra, synd att du inte har de men massor av kramar till dej

aloue0ookami
8/8/08, 4:02 PM
#3

nej, jag blir inte misshandlad. Men jag får nästan aldrig göra något på egen hand. De ska alltid ha uppsyn över mig så att jag inte gör något dumt. Jag gillar dem bara inte. Skulle nästan säga att jag "avskyr" dem.

Liss
8/8/08, 4:51 PM
#4

Fast alla avskyr ju sina föräldrar i en viss ålder. När man gärna vill vara ute längre och utforska. Jag tror ju faktist att dem helt enkelt bryr sig om dig så pass att dem vill ha lite koll på dig. Jag fick inte heller vara ute hur sent som helst eller göra ALLT. Men min mor är den bästa som finns för det..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
8/8/08, 7:46 PM
#5

#3 enligt din presentation är du 12år och då är föräldrarna skyldiga att alltid ha koll på sina barn!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

thilda-
8/8/08, 10:18 PM
#6

Min mamma är adopterad från ungern :)

Annons:
Buffaomini
8/9/08, 9:36 PM
#7

är adopterad. inget att klaga på.

#4 nja avsky tycker jag är ett starkt ord och att alla gör det vet jag inte. men jag förstår vad du menar Glad

Yuki
9/15/08, 4:22 PM
#8

Jag är inte adopterad. Blir nog dock fosterbarn snart…

Min kompis är däremot adopterad. Hon verkar ha det toppen, vilket jag är glad för.

giffan
9/1/09, 2:16 AM
#9

puttar upp och talar om att adopterade iFokus finns. Titta gärna in där och prata vidare om adoptioner.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: