Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1909 ggr
pson
4/5/08, 5:41 PM

Röstningsdags: Kärleksmiddag

Ni kan nu rösta på dessa fenomenala bidrag fram till söndag kväll. Då har vi en vinnare!

Jag önskar våra tävlande Lycka till!!

Annons:
tindra21
4/5/08, 7:14 PM
#1

En dejt med dig Martin hade jag minsann inte tackat Nej till *ler stort* Så min röst lägger jag på dig:)

Martin
4/5/08, 7:51 PM
#2

#1 Tack :o)

mvh Martin

[Vargnatt]
4/5/08, 8:25 PM
#3

Röstade på marnymans bidrag, det lät verkligen perfekt :)

Honestyisdead
4/6/08, 1:02 AM
#4

Haha jag håller med dig #1 ;)
Fast jag gillade Braduirs också. Tyvärr kunde jag inte rästa på båda och jag ville inte rösta blankt ;)

Så du Branduir får gärna bjuda mig på middag ändå :) (oj de har du redan gjort ;)

tindra21
4/6/08, 3:02 AM
#5

#4 jaa just det Braduir har redan bjudit så ska det vara rättvis så är det Martins tur att bjuda nu*fniss*

pson
4/6/08, 3:16 AM
#6

Jag har röstat på BranDuir, för jag äter gärna lamm som omväxling till den kycklingen jag äter ofta till vardags. =)   Och så är jag väldigt nyfiken på vad Inbakad MangoSorbet Norvegienne är för något.   =)

Annons:
Martin
4/6/08, 8:09 AM
#7

Det tycker jag också låter gott, älskar sorbet.

Är det inte någon sorts inbakning med maräng?

mvh Martin

pson
4/6/08, 7:46 PM
#8

Det skulle det nog kunna vara  =) ..Får se om Bran Duir kommer in hit och förklarar närmare   =)

pson
4/7/08, 1:23 AM
#9

Så här på slutet av söndagskvällen, tror jag bestämt vi har en vinnare i tävligen!

Stort grattis marnyman till vinsten, och gott kämpat Bran Duir och Ann!

Nu till frågan: vad väljer du till pris marnyman? Kondomer delux eller en Trisslott?  =)

Martin
4/7/08, 8:06 AM
#10

Stort tack!

Kul att vinna och priset… ja - det var ju en bra fråga :o)

Jag tar trisslotten, hoppas på storvinst, och i så fall blir det en jättefest för RIFFARE :o)

mvh Martin

manlyckans
4/7/08, 1:11 PM
#11

Grattis marnyman! Tror jag ska prova att laga din huvudrätt till helgen; det låter jättegott!

Ann.

Honestyisdead
4/7/08, 3:02 PM
#12

Grattis Marnyman :) Hoppas nu du vinner ngt :)

pson
4/7/08, 3:56 PM
#13

#10 Åh, jag ska välja lott med omsorg, och så hoppas vi alla att du hör av dig med dunder o brak!!   Hahaha…   Grattis igen!

Annons:
Upp till toppen
Annons: