Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1792 ggr
pson
1/6/08, 1:06 AM

Tävlingsdags!

Käraste medlemmar på Relationer.

Nu är det så dags för årets första tävling. Den går helt enkelt ut på att det är ni medlemmar, som ska hitta på ett tävlingsförslag!

  • Skriv ner tävlingen namn, vad den går ut på och spelregler och annat nödvändigt  ;)

Sedan skriver ni ner det i denna tråden, och så har vi en omröstning om vilken tävling som ska vinna. Vinnande bidrag, blir såklart NÄSTA tävling här på Relationer.

Så sätt nu de små grå i arbete, och kom på år 2008:s första, och coolaste tävling världen någonsin skådat!  Söndag 13:e är deadline för inlämningar.

Kör igång!

Annons:
pson
1/6/08, 1:10 AM
#1

KOm precis på …det blir ju årets ANDRA coola tävling ni ska komam på ..hahaha…  nåväl…fortsätt nu att klura, mina vänner!

SeaHawk
1/6/08, 5:00 PM
#2

Alltså, nu har jag suttit här lääääääänge och funderat, JAG KAN INTE komma på nått… jag har total härdsmälta och har ingen aaaaningn om vad man skulle tävla i. *suck*

BranDuir
1/6/08, 5:39 PM
#3

Vackraste erotiska berättelse UTAN "fula" ord….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

pson
1/14/08, 3:31 AM
#4

Söndagen har gått över till måndag, och tävlingsbidragen har fullkomligt dröst in…eller inte. Vi skyller på att det är januari, och vi lider brist på sol och värme vilket gör att vår fantasi inte är vad den borde.

MEN, vår käre BranDuir är inte som alla andra, så han har kommit med ett bidrag som inte går av för hackor!

Grattis Bran Duir till vinsten i tävlingen!!   

Så, från om med nu är gäller det att plocka fram poeten i er, försätta er i erotisk stämning ( hur ni väljer att göra det är helt upp till er själva ) Och så låter ni fingrarna dansa över tangentbordet, tills historiens vackraste erotikscenario är nerpräntat. Jag upprättar en tävlingstråd i Lusthuset.

Lycka till!

Upp till toppen
Annons: