Annons:
Etikettlänktips
Läst 2686 ggr
[SharpMissy]
2007-03-04 21:08

Länktips önskas!

Om ni har några bra tips på länkar så får ni gärna skriva in dem här så kan jag lägga dem bland Länkar i listen ovanför sedan.

Kolla in de länkar jag lagt upp så här långt, de är inte så många, men de handlar i alla fall om Relationer eller om självutveckling.

Annons:
Rita-S
2007-03-04 22:43
#1

Relationer kanske?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[SharpMissy]
2007-03-04 22:45
#2

Jo jag har kollat in den sajten. Men tänk om de man länkar dit, föredrar att vara där istället för här hos oss? Gråter

Äsch jag vet inte, man kanske inte ska bete sig så ogint?

=)

Rita-S
2007-03-04 22:57
#3

Ditt val :D Men jag kan kika äfter intressanta länkar under morgondagen :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

johan
2007-03-05 23:49
#4

På tal om jobbrelationer kan jag rekommender www.positivesharing.com. Det är en dansk kille som bloggar om Happiness at work.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

[SharpMissy]
2007-03-06 14:02
#5

#4 Det kanske inte är en dum idé att länka till människors bloggar, jag gör ett försök och lägger in den så får vi se om det passar. =)

SeaHawk
2007-03-06 17:06
#6

Man skulle ju kunna tänka sej att när man inlett en realtion så kanske det kan va bra att skaffa sej en gemensam bostad? Iaf så tänkte jag att www.hemnet.se kunde vara en bra länk då!

Annons:
Rita-S
2007-03-06 17:24
#7

Kanske kjänslotanken?

och PHIR?

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[SharpMissy]
2007-03-06 17:39
#8

#7 Verkar kanon båda två ju, jag lägger upp dem!

Trazzel
2007-05-15 07:14
#9

amelia.se Gå sedan i på Damrummet. Det är bara bra om det finns olika forum. Då får man olika synpunkter, från flera håll.

[SharpMissy]
2007-05-15 13:01
#10

#9 Ja det kanske är en bra idé. Jag lägger till den bland länkarna i alla fall.

Sen blev jag för övrigt ganska bedrövad när jag läste många av inläggen där… vad Kvinnor står ut med dåliga förhållanden, med män som både ljuger och bedrar, går bakom ryggen med relationer på internet m.m. Hur de står ut och accepterar män som är känslomässigt slutna, som inte vill dela med sig, som inte ger av sig själva till varken kvinnan eller barnen.

Jag läser om Kvinnor som vänder sig själva ut och in för att förhållandet ska fortgå. Jag blir sorgsen i hjärtat av att läsa om deras kamp utan resultat.

Ett av inläggen var från en kvinna som skämdes otroligt för att hon inte litade på sin man, för att han fick henne att känna sig dum som ifrågasatte varför han fortfarande har daglig telefonkontakt med en tjej han var otrogen med. Och hon fann sig i detta!

Var är kvinnors självrespekt? Stolthet? Styrka och mod?
Vi borde starta ett nätverk för människor (både män och kvinnor) som inte hittar styrkan att lämna när det är något de borde gjort för länge sen.

zeretki
2007-05-15 13:33
#11

#10 Har samma tankar som du. Man blir så förbannad när man hör om Kvinnor som berättar att deras män sagt "det där fattar inte du, du är för korkad för det" och såna saker. Skulle jag dumpa direkt!

BraveandCrazy
2007-08-12 22:32
#12

Hej!
Här är en viktig sida tycker jag…

Den heter stoppa våldet mot Kvinnor.
http://hem.bredband.net/stoppavaldet/Index.htm

Medarbetare på HBT ifokus

amore
2009-01-05 00:14
#13

Jag vet en bra sida om man är intresserad av relationer, kärlek och lite allt möjligt inom personlig utveckling. Den handlar också om själsfränder m.m: www.minervas.se

Ska kolla upp flera och återkommer. Kul att få lite nya uppslag på bra förslag tycker jag!

Annons:
freemark
2009-01-05 00:27
#14

Om man är bra på engeska så föreslår jag sextips och datinandrelatin. Det finns mer att läsa om man är medlem i livejournal men vissa postar öppet så alla kan se istället för låst då bara medlemmar kan läsa.

Tatsja
2009-01-06 08:48
#15

Må Bra tidning kanske

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Sovgott
2009-01-06 12:00
#16

#4. Tack för det länktipset! Den sidan var superbra!

Upp till toppen
Annons: