Annons:
Etikettsex
Läst 3118 ggr
Toxics
7/17/12, 5:20 PM

Telefonsex

Hej!

Min sambo är som de flesta vet i Afghanistan och för ett tag sedan föreslog en vän att vi skulle ha telefonsex. för det kan ju bli lite ensamt. Hehe.

Det kan vi naturligtvis inte ha för att han inte direkt är på ett privat ställe när han ringer. Men jag har aldrig haft det heller. har försökt några gånger men jag tycker att det blir pinsamt på något sätt.

Har ni haft telefonsex?

Och var det inte pinsamt?

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Annons:
ettlitetalias
7/17/12, 5:25 PM
#1

Ja, mer än en gång. Kan vara lite småpinsamt ibland, jag är inte speciellt bra på att vara verbal under sex, men det har fungerat ändå. Han har liksom tagit hand om småpratet och jag har mer fyllt i luckorna.

Toxics
7/17/12, 5:31 PM
#2

1# Distansförhållande?

Ja de kan jag förstå är lättare. Jag är inte så verbal heller. Och det känns svårare att berätta med ord vad man gör än när man gör det på riktigt såattsäga.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

MatVeronica
7/17/12, 5:32 PM
#3

Nej det har jag aldrig, och jag gissar att jag skulle tycka det känns fånigt bara

ettlitetalias
7/17/12, 5:36 PM
#4

#2 Nej, det har blivit några gånger när jag hälsat på föräldrarna och han stannat hemma :P

Geru
7/17/12, 5:48 PM
#5

Jag har haft det några gånger. Det är lite udda. Det är lite som att beskriva en historia mellan dig själv och partnern, vad man kan/vill göra.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

OttoIsTheShit
7/17/12, 6:11 PM
#6

jag har haft några gånger, inget jag tycker om. slutar oftast med att jag ligger där och spelar med och han håller på:P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Annons:
Jetaime
7/17/12, 6:27 PM
#7

Nej jag har inte haft det, och jag hade nog haft svårt för det också.. skulle nog bara känt mig dum på nått vis.. jaaa nej det känns inte som min graj riktigt.

pringles
7/17/12, 8:02 PM
#8

Har inte provat

[vaniljen]
7/17/12, 8:05 PM
#9

Nej. Men jag skulle vilja prova om vi inte ses på ett par dagar eller så, men min kille vill antagligen inte då han haft mycket annorlunda sexkontakter tidigare så vill han inte ha det med mig. Men han kanske vill i framtiden :)

[Devya]
7/17/12, 9:00 PM
#10

Jag har testat på det men det är nog inget för mig. Det känns lite fjantigt för man kan inte precis slappna av. :)

Sweelin
7/18/12, 12:24 AM
#11

3 årigt distansförhållande på 80 mils avstånd. Har hänt mååååånga gånger.

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

makkeosv
7/20/12, 10:54 AM
#12

Det är speciellt :)

hus-musen
7/20/12, 4:26 PM
#13

Kan ni inte prata så kanske sms-sex är något? Glad

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
ru4real
7/20/12, 4:31 PM
#14

Var det inte Babben Larsen som sa; "när man väl fått in luren, så hör man ju inte vad den andre säger"… :)

Inaarah
7/23/12, 8:32 PM
#15

Långdistansförhållande, så ja - har haft telefonsex och även sms-sex (om det nu finns något som heter så…?). Telefonsexet är ganska awkward, men så länge man inte tänker på det så går det bra. En förutsättning är ju att man känner varandra väldigt väl, så blir det mindre "pinsamt". Ett förslag är att börja beskriva scenarion/fantasier på sms, så man kommer in i det. Så gjorde vi, och då blev det också mycket enklare att vara verbal efteråt. :)

Susanna_w
7/25/12, 2:51 PM
#16

Jag och min sambo har försökt, när någon utav oss är bort, men jag tycker bara det känns… hmm… awkward! Sex sms har vi också försökt med men han får inget svar för det känns… hmm… awkward!

Pinsamt och konstigt fast vi har ett bra sexliv, pratar om allt och har varit sambos i 4 år .

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Pehpsii
7/25/12, 3:50 PM
#17

Ja flera gånger.

Har man bara bra fantasi så funkar det skitbra! Det handlar väl lite om att berätta en slags erotisk historia där båda är medspelare. 90% av det är ju egentligen själva förspelet, sen kan man välja att antingen:

låssas att man är där och spela rakt av på fantasisex. "nu rör jag dig där och där" där man liksom gör på sigsjälv vad den andre säger.

 eller

"om jag var där nu så skulle jag"-varianten där man mer berättar för den andre vad man skulle vilja göra och låta den bara få mentala bilden och leka med sigsjälv. Funkar bäst när man turas om.

Funkar ju definitivt bäst om man är bekväm med varandra och redan vet vad den andre gillar.

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

Zofia89
7/25/12, 4:38 PM
#18

Har testat en gång men det var inget för mig :-) kände mig bara dum :-P

Toxics
7/25/12, 10:04 PM
#19

13 Nja, Vi får inte använda mobilerna då "talibanerna" kan spåra dem. Och det vore ju inte så kul. Så att när vi kan prata är när han ringer från den "säkra" linjen som de har på campen.
och där är det alltid folk xD

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Cinderella Queen
7/30/12, 10:09 PM
#20

ja har haft tele sex flera gånger och gillar de.

Annons:
[Wera]
7/31/12, 11:49 PM
#21

Aldrig. Känns konstigt, pinsamt och fånigt för min del.

[gräshoppa]
8/14/12, 7:02 PM
#22

Vet inte om det räknas som telefonsex, (röstade iallafall nej) men har lyssnat då mitt gamla KK onanerade över telefonen, det va så grymt pinsamt att jag liksom la bort luren när det gick för honom haha.

Annars har jag haft Cybersex massor av gånger och det gillar jag om den andra personen är bra på att beskriva och använda orden rätt, det är också en konst i sig.

SvenST
10/24/12, 5:59 PM
#23

Jag har haft telefon sex några gånger med okända Kvinnor som jag träffat på en chatt.

Men detta platsar kanske inte på en relationssite som denna? Och nej, min sambo vet inget (inte om mitt chattsex heller)Foten i munnen

Honestyisdead
10/24/12, 6:02 PM
#24

#23 Att göra så när man har en sambo är oerhört fult, speciellt då det är bakom ryggen. Vad är det du saknar i ert förhållande då du måste göra sådant kan man ju undra.

tonfisken
10/24/12, 6:03 PM
#25

#23 usch vad dumt av dig, det är otrohet ju

Honestyisdead
10/24/12, 6:08 PM
#26

#25 Nja, det beror ju på vem det gäller. Alla ser inte telese som otrohet. Men då gäller det ju att man är överens i förhållandet.

tonfisken
10/24/12, 6:10 PM
#27

men om det inte är otrohet behöver man ju inte dölja

Annons:
Honestyisdead
10/24/12, 6:12 PM
#28

#27 Eller så har man kommit överens om att inte berätta var gång man gör det. Här verkar det ju dock som att det handlar om otrohet med tanke på smileyn. Hade det varit ok hade man nog inte satt den.

Strunt samma. Fel tråd egentligen att ta detta i :) Startar en ny om vad man räknar som otrohet.

Upp till toppen
Annons: