Annons:
Etikettsex
Läst 2650 ggr
JonnaH
2012-07-22 18:54

Desperat pojkvän - jobbigt

Har killar bara en sak i huvet?                                                            Har det gått ett par dagar sedan vi haft sex så blir han otålig rastlös och jättejobbig.                                                                                             I morse när jag satt och åt frukost stod han och gned sig mot mitt ben. Jag blev så stressad, herregud!

Det hjälper verkligen inte att tala med honom. Han går runt och är som en juckande hund

Man kan ju tro att det handlar om en 18-åring men han närmar sig faktiskt 40!

Vissa stunder kan jag skratta åt det. Men ibland blir jag bara så less.

Har ni varit med om något liknande?

Annons:
hus-musen
2012-07-22 19:12
#1

Ja det är inget konstigt, alla människor har olika sexdrift! Känner flera Kvinnor som är likadana som din man så det är inte bara män som är så Glad

Qui dormit, non peccat

 


Honestyisdead
2012-07-22 19:45
#2

Låter faktiskt lite väl att han gnider sig mot ditt ben när du äter frukost.
Men visst har vi alla olika sexbehov. Men man får ju visa lite respekt också, även om man är kåt ;)

Simuala
2012-07-22 20:41
#3

Jag skulle kunna jucka på min mans ben idag, blir så jäkla rastlös om det går ett par dagar utan att vi är intima.

Sen så kan jag få för mig att jag inte är snygg/sexig/åtråvärd och blir lite ledsen om han inte tar initiativ till sex på ett tag. Det är något som jag försöker jobba bort. Viktigt att skilja på kåthet och bekräftelsebehov.

Denna kommentar har tagits bort.
Sarah
2012-07-22 22:09
#5

sjukt avtändande beteende! inte konstigt hur han känner, men hur han låter det visas tycker jag är illa.

Toxics
2012-07-23 10:09
#6

Haha, Men det måste man väll ändå skratta åt?

Jag vet inte vad annars jag ska göra xD.

Men han verkar ha väldigt hög sexdrift.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Annons:
JonnaH
2012-07-23 10:39
#7

Ja han har väldigt hög sexdrift.

Jag tycker väl att 3 gånger i veckan räcker, jag hinner inte med mer heller. Jobbar heltid osv. Han är arbetslös och går hemma med en bula i byxorna jämt.

Jag har sagt att han får fixa det själv ibland men det vill han inte då han har mig

[vaniljen]
2012-07-23 11:36
#8

#7 Det är i alla fall gulligt att han bara vill ha dig :)

[Devya]
2012-07-23 11:52
#9

Inte konstigt om han är arbetslös och har inget bättre för sig. Han borde skaffa ett jobb så kanske han får annat att tänka på.

JossanH
2012-07-23 19:53
#10

Var tillsammans med en kille som var sådan.. allt skulle leda till sex! Tom när jag pratade med honom om att jag var osäker på mina känslor för honom så höll han mig vaken hela natten och försökte få till det men jag sa nej.. dock var vi båda tonåringar då.

Sajtvärd på Iller.ifokus

makkeosv
2012-07-23 22:58
#11

Ni får väl ligga lite mer då bara?

JonnaH
2012-07-23 23:07
#12

#11

Jag skriver i #7 "Jag tycker väl att 3 gånger i veckan räcker, jag hinner inte med mer heller."

Men du tycker väl att jag bara ska ställa upp mot min vilja?? Okej!!

hus-musen
2012-07-23 23:11
#13

Var han likadan innan han blev arbetslös?

Visst att han är tänd på dig är ju lite charmigt, men det kan bli för mycket av det goda. 3 gånger i veckan är ändå rätt rimligt om du jobbar heltid och har annat för dig, man har inte lust jämt om man är trött eller stressad.

Qui dormit, non peccat

 


Annons:
makkeosv
2012-07-23 23:40
#14

#12 Förlåt, jag såg inte de tyvärr.. Ja, han ska vara glad att ni har sex tre dagar i veckan istället för 3 gånger var 6e månad :)

40 år.. Alla vill vi va unga ;)

Och btw så finns de tjejer som också har "bara en sak i huvudet" sådeså Tungan ute

Sarah
2012-07-24 10:56
#15

Att tjata om sex, oavsett om det är med ord eller genom kroppsspråk gör ju bara att partnern vill mindre. Då känner man sig pressad och hur tändande är sexpress? Att folk inte fattar det…

JonnaH
2012-07-24 11:50
#16

#13 Han har nog alltid haft högre sexlust än mig, även när han jobbade men det funkade ändå mycket bättre då. Jag tror han har så tråkigt på dagarna nu att han har fått det lite på hjärnan, och när jag kommer hem trött på kvällen så har jag faktiskt inte lust varje kväll som han faktiskt har.

Tack och lov har jag semester nu iaf

Sen fattar jag inte varför han har så emot onani. Om jag vill ca 3 ggr i v och han minst en gång varje dag, varför inte fixa det själv ibland liksom

Jaja..

Upp till toppen
Annons: