Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1212 ggr
Honestyisdead
7/25/12, 11:25 AM

Festivaler

Har du varit på eller ska du på någon festival i sommar?

Annons:
Honestyisdead
7/25/12, 1:15 PM
#1

Har inte varit på någon i år, om man inte räknar med Åstorps. Men den är så liten så jag räknar inte den Flört

Imorgon börjar HBG festivalen, och jag ska dit både imorgon och på fredag. Imorgon ska jag dit med mamma som vill se Rix FM artisterna och på fredag blir det att kolla på hårdrock/metal med killen, och även att käka något.

Jag hoppas även på en åktur med någon karusell!

tjiivans
7/28/12, 7:06 PM
#2

Jag skall gå på Way out west. I alla fall på torsdagen, för då är det Florence and the machine!

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

Inaarah
7/28/12, 7:58 PM
#3

Nej, ingen festival i sådan bemärkelse. Missade Peace and Love på grund av utlandsresa, och Emmaboda då jag jobbar… Får se om jag kan ta mig till Way Out West! Annars har jag varit på stadsfestivaler så att säga - Fallens Dagar och Fjordfestivalen. Sedan väntar såklart Kulturkalaset i Göteborg. :)

[Ladykiller]
7/28/12, 10:00 PM
#4

Jag ska högst troligtvis på Kalabalik nere i Alvesta :)

Ewepewe
7/28/12, 10:29 PM
#5

Jag var på Kirunafestivalen :) kallt men roligt!

Geru
7/28/12, 10:41 PM
#6

Ingenting i år:p Var på metaltown för några år sedan, någonting som jag skulle viljat gå på i år faktiskt.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Annons:
JossanH
7/29/12, 12:40 PM
#7

Åker jag på festival är det i stort sett bara Roskilde som gäller men där har jag inte varit sedan 2009 så inga festivaler i år.. kanske beror lite på att jag är höggravid också ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

citytjejen
7/30/12, 3:16 PM
#8

Inte i år men nästa år ska vi nog gå på Sweden Rock. Har aldrig varit på festival så bara dt ska bli intressant! Ska dock inte bo i tält, blir nog nån stugby eller hotell som vi får inhysa oss i.

/Christina

Upp till toppen
Annons: