Annons:
Etikettkänslor
Läst 1251 ggr
powerofthebass
7/28/12, 11:33 PM

Rädd för visa vad du känner?

har funderat lite på detta ett tag nu.

hur ser ni på detta?

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
Geru
7/29/12, 12:12 AM
#1

Jag svarade "Ja". Ibland har jag lätt för det, men för det mesta så är det svårt att visa känslor för mig.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

PiganX
7/29/12, 12:18 AM
#2

Ja, det är jag. Har blivit sviken såpass många gånger att jag har svårare att öppna mig nu.

Sweelin
7/29/12, 2:38 AM
#3

Jag vägrar att visa mig ledsen och sårad inför andra… Kunde inte visa mig ledsen inför min mamma då jag var liten utan att bli hånad

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

powerofthebass
7/29/12, 8:05 AM
#4

säger osså jag ,  det är inte lätt att visa vad man tycker och känner . men det får man la lära sig att leva med

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Namiko
7/29/12, 9:18 AM
#5

När jag var yngre så mådde jag väldigt dåligt och dolde mina känslor för alla, det började vända när jag blev 18. Sen jag slutade med förhållanden har jag inte varit rädd för att visa mina känslor alls, tycker dock fortfarande inte om att gråta inför andra, men kan visa att jag är ledsen.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Honestyisdead
7/29/12, 9:29 AM
#6

Är osäker. Tror inte jag har svårt för det, men kanske lurar jag mig sjläv?

Annons:
Milla00
7/29/12, 10:34 AM
#7

Jag kan inte visa mig svag inför andra. Inte gråta när andra ser. Jag är väldigt dålig på att visa känslor, men jag har många.

OttoIsTheShit
7/29/12, 7:00 PM
#8

jag har för det mesta svårt att visa mina känslor. Känner mig svag när jag gråter inför andra. men andra får jätte gärna gråta hos mig. Å rädd för å bli avvisad om jag skulle säga till nån att ja e kär lr nåt likanden :P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Honestyisdead
7/29/12, 7:09 PM
#9

Just att gråta framför andra gör jag inte. Däremot försöker jag visa och berätta vad jag känner då det är positivt.

patronsaint
7/30/12, 9:53 AM
#10

Skulle ha velat svarat ibland. Jag är en kännslomänniska. Ibland är det lätt men när det kommer till kärlek är jag rädd att bli sårad då jag är bränd sedan tidigare. Men det blir bättre och bättre :-)

I want to be like the patronsaint of reality.

powerofthebass
7/30/12, 10:02 AM
#11

kan blunda för många  kännslor gör det hela tiden. men skulle aldrig kunna skada eller såra någon annan.     jag vet inte hur man ska våga ta vissa steg för att övervinna rädslor men det går nog bätter och bättre för mig.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Upp till toppen
Annons: