Annons:
Etikettförhållande
Läst 1967 ggr
Tintin82
2012-08-03 04:51

Facebook!

Skrev för ett tag sedan att jag var lite smått intresserad av en jättetrevlig kille som jobbade i butik men mitt problem var att han var kortare än mig…jag hittade honom på Facebook och lade till honom som vän skrev ett privat meddelande och kommenterade två bilder men från hans sida kommer det inte något var ca en vecka sedan jag skrev till honom…jag och en kompis var och handlade för lite sedan och då gick han förbi och hejade igen kännande. Han är så trevlig både mot mig och min hund då jag handlar hund foder och har många gånger kännt speciellt när jag träffar honom och väldigt glad när jag går ut från affären…men jag har varit singel i snart 6 år och lärt känna den riktiga mig och gått igenom en hel del då vid mitt sista förhållande levde tillsammans med en person som misshandlade mig både med ord och slag och gjorde att min självkänsla var i botten. Det har tagit lång tid men jag har lärt mig en hel del på vägen under dessa 6 år och har en egen vilja, ett arbete och en hund och när jag träffat denna underbart trevliga person har jag känt att det är en person jag kan känna mig trygg med som jag ej är rädd för och som ser ganska bra ut..men samtidigt kan det också vara att jag vill ha någon nu efter att ha varit singel så länge så att jag fick för mig att det kunde bli något eftersom han är så snäll och trevlig men han kanske bara är ett bra butiksbiträde och en annan gång hittar jag den där rätta och vem vet kanske han är längre än mig:)

Annons:
Tintin82
2012-08-03 05:03
#1

men kan också vara att jag är 30 år och vill träffa någon att vara tillsammans med som jag kan skratta, gråta , prata med ja allt det där som man kan göra men en människa som tycker om en…kunna få sms där det står något gulligt…ja allt det där och gärna barn….och någon jag kan prata med utan att personen tycker att jag är jobbig….denna kille hade något i sig som gjorde att jag kände mig trygg från första gången jag såg honom….men men…till sist träffar jag honom också..ska börja träna till hösten kanske där….eller när jag är ute med hunden:)

Honestyisdead
2012-08-03 09:44
#2

Tyvärr får man inte alltid dom man blir intresserad av. Men du ska se att du en dag träffar han med stort H :)

Upp till toppen
Annons: