Annons:
Etikettifokus
Läst 712 ggr
Honestyisdead
8/3/12, 5:25 PM

Information om iFokus

Det är inte klart när denna förändring kommer ske, men autosignaturen kommer kortas ned.

När förändringen sker kommer man bara kunna ha 3 rader i sin signatur. Så ni som har längre signaturer kommer förlora en del av den om ni inte kortar ned den själva.

Det kommer kanske att bli så att man inte kommer kunna ha bilder i den heller.

Annons:
Geru
8/3/12, 5:40 PM
#1

Jag kan förstå behovet av det :p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Honestyisdead
8/3/12, 5:42 PM
#2

Kan berätta att detta till stor del beror på att de som har skärmuppläsare (tror det heter så) får all text uppläst, även de milslånga signaturerna. Tänk er då att läsa en tråd där samma personer skrivit fler stycken inlägg. Då får man samma långa signatur uppläst gång på gång.

Även jag som läser tycker det är jobbigt med för långa signaturer.

Så jag hoppas ni som har långa idag har överseende.

Geru
8/3/12, 6:00 PM
#3

#2 Markerar man inte den text som ska läsas upp?

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Honestyisdead
8/3/12, 6:15 PM
#4

Vet inte hur det fungerar. Hur markerar man text om man inte ser den?
Detta är den information jag har fått. :)

Geru
8/3/12, 6:15 PM
#5

#4 Du menar att det är helt blinda som använder sig av systemet? okej.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Honestyisdead
8/3/12, 6:17 PM
#6

#5 Även synskadade kan ha problem med att se var text börjar och slutar.

Annons:
Geru
8/3/12, 6:23 PM
#7

#6 Så sant så, men jag katigoriserade det under blinda, även om det är lite av en generalisering, eftersom synfelet då är så grovt att man får samma problem som någon som är blind.

Synskada, är nog ordet som bättre beskriver det.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Upp till toppen
Annons: