Annons:
Etikettskola
Läst 2211 ggr
Unicorns And Rainbows
2012-08-07 17:01

När börjar ni ?

Om 16 dagar börjar jag skolan. När börjar  ni skolan ? Och hur känner alla inför detta året i skolan ? Liksom tycker ni att det ska bli kul att börja och är as taggade, eller är det mer, att ni typ inte pallar ?

Blev lite mycket frågor, men tycker det skulle vara kul om alla kunde svara :)

Unicorns And Rainbows


Kramisar Kyss

Annons:
JossanH
2012-08-07 17:12
#1

Kanske svårt för alla att svara då det finns många här som arbetar eller gör annat än studera. Jag slutade gymnasiet för 9 år sedan och har inte pluggat något sedan dess :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Unicorns And Rainbows
2012-08-07 17:14
#2

#1 haha ja du har rätt, men menade de vill säga de som fortfarande går i skolan eller gymnasiet. ;)

Unicorns And Rainbows


Kramisar Kyss

Honestyisdead
2012-08-07 17:26
#3

Går inte heller i skolan längre. Men jag minns att det var blandade känslor. Var både taggad och stressad samtidigt.

Hur känner du själv?

[westerlind]
2012-08-07 17:43
#4

Jag börjar min nästsista termin på Universitetet 5 september. Känns inte alls kul för kommer bara läsa distans, buhu. Så hoppas få ett jobb också så jag inte känner mig helt sysslolös!

Gaiezza
2012-08-07 18:46
#5

Jag börjar 8:an den 7:e september pga operation..

Bacon, svaret är bacon. 

Unicorns And Rainbows
2012-08-07 19:44
#6

#3 Joo men asså, jag känner att jag är både riktigt stressad men fett taggad!  Fast känner ändå att jag på något sätt inte orkar. :P

#4 Då håller jag tummarna för dig att du kommer hitta ett jobb! Vilket du säker kommer å göra! ;)

#5 Jag ska också börja 8:an. Men åh, får man fråga varför du ska operera dig ? Men annars då, tycker du det ska bli kul att börja eller bara jobbig ? <3

Unicorns And Rainbows


Kramisar Kyss

Annons:
Gaiezza
2012-08-07 19:59
#7

#6 Eller operation och operation, jag ska ta bort halsmandlarna och polyperna. Jag är sjukt taggad på att börja 8:an!! :D

Bacon, svaret är bacon. 

Unicorns And Rainbows
2012-08-07 20:01
#8

#7 Jahaa, men lycka till då iaf! Kommer säkert gå jättebra! :)
Haha, men det är ju skit bra att du är så taggad ! Flört

Unicorns And Rainbows


Kramisar Kyss

Inaarah
2012-08-07 20:07
#9

Jag börjar den 21:e. Är väldigt blandade känslor, då jag börjar gymnasiet och det i sig kommer medföra väldigt stora förändringar. Bl.a kommer jag börja pendla, skapa nya kontakter, ny stad och ny skola. Är den enda i min vänkrets som sökt sig bortåt, men det var så jag ville ha det.

Känns mest bra, tänker jag, då det lockar att träffa nya människor. Jobbigt dock att få mindre tid för mina andra vänner, och har precis kommit hem från en vän jag inte kommer se på mycket länge. Tråkigt när det är så! (Som tur är planerade vi idag en resa, bara hon och jag, i november. Så det får bli något att se fram emot.)

Unicorns And Rainbows
2012-08-07 20:12
#10

#9 Åh, men va tråkigt att ni kommer träffas mindere. Fast nu har du iaf resan att se fram emot, och det låter verkligen hur trevligt som helst! Ni kommer säkert ha super kul! Och lycka verkligen till i gymnasiet, som säkert kommer gå jättebra, och du kommer få nya vänner! Men ja, lycka till :D

Unicorns And Rainbows


Kramisar Kyss

Inaarah
2012-08-07 20:19
#11

#10: Vilken gullig kommentar! Tack så hemskt mycket. Glad
Lycka till du också - det är i åttan plugget kommer. ;)

Unicorns And Rainbows
2012-08-07 20:22
#12

#11 Tack själv! Hihi Glad
Åhh, det känns bra att tänka på det, hahah! Nä men, alla säger faktiskt att åttan är svårast :c Men ja Tungan ute

Unicorns And Rainbows


Kramisar Kyss

Liss
2012-08-07 22:08
#13

Mina distanskurser börjar den 13:e augusti. Det enda jag är glad över, är att jag får CSN. Kanske blir kul med franska också, vad vet jag.
Just nu studerar jag bara olika random kurser, för att ha något och göra i princip. Tills jag börjar universitetet i vår.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Unicorns And Rainbows
2012-08-07 23:04
#14

#13 Det låter trevligt det. Jag ska faktsikt också börja läsa franska, fast jag ska bara börja 8:an ;) Men all lycka till, till dig! Det kommer säkert gå jättebra Flört

Unicorns And Rainbows


Kramisar Kyss

Sweelin
2012-08-07 23:42
#15

Börjar högskolan den 3:e sep Glad

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Liss
2012-08-08 00:43
#16

#14 Tack så mycket och tack detsamma :)
Ja, jag läste tyska i 8:an. Så nu tänkte jag ta något annat språk som fanns tillgänligt på distans.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Devya]
2012-08-08 08:20
#17

Jag har pluggat hela sommaren redan men ser ändå fram tills då jag börjar i skolan igen - universitetet. Jag ser framåt emot att bli klar med mina studier.

Jag börjar 4:de september. Universitet och yrkeshögskolor brukar alltid börja i september medans de andra skolor börjar mycket tidigare.

Jetaime
2012-08-08 09:52
#18

Jag går inte heller i skolan längre, utan jobbar, vilket jag även gjort hela sommaren ;)

Fridaaaa
2012-08-08 18:02
#19

Börjar högskola den 3 september :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Salish
2012-08-08 18:36
#20

Börjar tredje året på gymnasiet den 20:e augusti. Kommer bli jättekul! Massa nya spännande kurser och sånt!

Annons:
moonii
2012-08-08 19:42
#21

Börjar sista året på mitt naturbruksgymnasium den 2 september. Tar då flyget ner till Spanien och har praktik i 3 veckor på ett hundcenter för hemlösa och misshandlade/vanvårdade hundar. Sedan har jag 4 veckor Projektarbete, träna 3 lamm i agility, men eftersom jag redan har tränat i 2 veckor under sommarlovet, så har jag ledigt 2 av dom. Sen har jag 2 veckor bygg, och sen tror jag att jag har höstlov ;) SEN, börjar den ''riktiga'' skolan igen, och vi kommer nästan enbart ha djurkurser, så jag ser väldigt mycket fram emot att få börja skolan igen! Jag vill faktiskt inte sluta gymnasiet.. önskar jag kunde gå om hela gymnasiet när jag slutat trean…

Ratlings
2012-08-08 20:11
#22

Jag börjar Vård och omsorgscollege 13 augusti och längtar! Ska bli skönt att ha något att göra och förhoppningsvis träffa lite schysta människor. (inte lätt när man är ny i en stad) Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

Peak303
2012-08-09 18:04
#23

Jag börjar sista året på gymnasiet den 21a Augusti ^^

-'  Malin Hultman _- Medarbetare på Kanin & Naturfoto
_Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Lund, Skåne
Portfolio | Instagram | Kaningenetik

Upp till toppen
Annons: