Annons:
Etikettsex
Läst 2025 ggr
ru4real
8/16/12, 3:14 PM

Första gången

Hur var första gången för er? Nervöst? spännande? skönt? minns inte?

För mig (kille) var det med den flickvännen jag var tillsammans med då, vi hade varit ett par ett tag innan och hängde ihop efteråt. Hon var mer erfaren än mig. Och det var på golvet på en kompis toalett på en fest… Kanske inte den mest romantiska platsen… Och jag var runt 17/18, kommer inte ihåg exakt när det var. Glad

Annons:
Zofia89
8/16/12, 8:08 PM
#1

Jag var 15 år, var på semester i grekland 2 veckor med familjen och de första dagarna träffade jag en 17årig grek som jag började träffa varje dag, nästsista dagen där var vi hos honom och det ena ledde till det andra… Jag var inte dykter, det var väldigt varmt och allt är lite "suddigt" =D Då var jag glad men efteråt slog det mig att vi inte hade använt något skydd och att han faktiskt bara utnyttjade mig, så glädjen försvann…

Jag åkte inte på någon form av sjukdom eller så, så det är ju iaf positivt =)

Men kunde jag gå tillbaka i tiden skulle jag inte gjort det…

[Devya]
8/16/12, 9:21 PM
#2

Vi båda var 19 år gamla och det var helt underbart. Jag var glad över att jag hade väntat med att ha sex för resultatet var fantastiskt (väntade tills jag var absolut redo psykiskt och fysiskt).

Sen kanske platsen inte var så värst romantiskt. Det var hemma hos hans föräldrar i hans sovrum. Hans föräldrar hade fest i vardagsrummet.

Vi hade försökt tidigare med att ha sex och då hade vi ett vackert hotell rum och hela faderullan! Men det blev en katastrof av det hela (båda var oskulder) och det slutade med att vi bara skrattade åt eländet. :)

[vaniljen]
8/16/12, 9:30 PM
#3

Jag var 18 och med min kille, som hade haft sex en gång antagligen precis innan vi träffades. Det gjorde rätt ont och var inte så kul för nån av oss, så det blev inte så mycket av det första gången. :P Senare blev det mkt bättre :)

[WickedAlly]
8/16/12, 10:11 PM
#4

Jag var 15 och det var helt rätt, hade tänkt att vänta tills jag gifte mig först men sedan träffade jag min dåvarande och det kändes som den mest naturliga sak i världen. Det skedde en månad ungefär efter vi blivit tillsammans och det var väl inte direkt fantastiskt men det var mysigt. Dock inte första gången för honom, trots att han var lite yngre än mig. Vi var tillsammans i nästan fyra år efter det :)

Viccan92
8/16/12, 10:11 PM
#5

Jag var inte så nervös. Jag hade försökt ha sex flera gånger med mitt ex och det hade aldrig funkat så jag trodde inte att det skulle funka då heller. Gjorde lite ont men mest så kände jag ingenting. Jag var 20år och det var hemma i hans lägenhet. Vi hade varit tillsammans kanske två månader. Han hade haft sex någon gång innan.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

fruktgumman
8/17/12, 7:46 AM
#6

Det var jättefint. Lite nervöst förstås men jag kände mig mycket trygg med honom. Vi älskade varann och det gör vi ännu, drygt 13 år senare.

Annons:
PiganX
8/23/12, 4:19 PM
#7

Jag var full och blev våldtagen, gjorde fruktansvärt ont och jag mådde dåligare än nånsin förr.

Fiana
8/23/12, 4:32 PM
#8

Var 16 och på tok för full och hängde inte riktigt med vad som var på väg att hända förräns det kändes försent att säga nej med en kille som var kompis till någon kompis och som jag inte träffat förut. Gick väl inget vidare direkt då jag naturligtvis var rejält torr och inte kunde sluta skratta åt den absurda situationen. Kondomen gled av inne i mig efteråt och var väldigt komiskt när han for runt i rummet och försökte hitta den. Han var väl snäll, något år äldre och uppenbarligen väldigt oerfaren och jag hade ingen lust alls att träffa honom igen :P

Upp till toppen
Annons: