Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1162 ggr
Honestyisdead
8/17/12, 12:24 AM

Äntligen fredag!

Ja, äntligen är det fredag igen, och det innebär att jag ska iväg och fiska några dagar :) Ska bli så skönt att komma iväg lite och spendera några dagar med mannen jag älskar!

Har ni några trevliga planer för helgen?

Trevlig helg!

Annons:
[vaniljen]
8/17/12, 2:18 AM
#1

Jag ska vara hos min kille, men därefter har vi inte planerat något speciellt.

Men först ska jag pyssla lite med djuren och sen ta en sväng i stan för att söka fler jobb.

ChristineL
8/17/12, 7:49 AM
#2

Inget äntligen fredag här inte då jag jobbar hela helgen :P Men jag ska minsann klämma in en kräftskiva imorron kväll också men det är det enda :P

[Emma--]
8/17/12, 8:29 AM
#3

Städa :P Mina föräldrar ska hälsa på någon dag :)

citytjejen
8/17/12, 9:00 AM
#4

Vi åker upp till Hälsningland i eftermiddag, blir grillning och häng på fallskärmsklubben där Glad

/Christina

Emelie-E
8/17/12, 9:13 AM
#5

Det blir väl till att städa och handla inför måndag då jag har oturen att bli ett år äldre. Men annars ska jag leka med sonen och så :)

Honestyisdead
8/17/12, 10:37 AM
#6

#2 Mysigt med kräftskiva :)

#4 Är du fallskärmshoppare? :)

#5 Grattis i förskott!

Annons:
Emelie-E
8/17/12, 10:48 AM
#7

#6 Tack! Börjar bli jobbigt att fylla år nu, minns aldrig hur gammal jag är :P

Honestyisdead
8/17/12, 10:50 AM
#8

#7 Hahah, känner igen det. Förra året lyckades jag till och med lura min egen mamma till att jag var ett år äldre än jag faktiskt var. Trodde så intensivt på det att hon till slut gick med på det haha :P Pinsamt för oss båda när vi sedan räknade ut det.

JoJo!
8/17/12, 12:52 PM
#9

Jobbar minst varannan helg Nu på sommaren blir det mer Är just nu inne i en period med helgjobb 6 veckor i rad (Fast bara 1 helgdag vissa veckor och inte både Lö och Sö) Tycker dock der är skönt med Fr i alla fall

I kväll blir det lite tid med Chillorna Sen lutar det åt filmkväll ihop med Maken

Lö jobb 11:30-17 Sen iväg på 40-årsfest Har tagit ledigt på Sö så jag kan sova borta och inte behöver stressa hem

[WickedAlly]
8/17/12, 1:16 PM
#10

Mor min ska firas i kväll så idag står städningen och dekoration av tårta på schemat. Annars ska jag ha min första "lediga" (fick sjukanmäla mig tyvärr) helg sedan mitten av maj, hade jag inte vart sjuk så hade det vart skönt.

Fast jag har tenta nästa vecka så det blir inte mycket ledighet ändå.

Fridaaaa
8/17/12, 1:45 PM
#11

Härlig med fredag!
Jobbat 7-12 bara idag :) Ledig hela helgen sen. Skönt, första helgen på länge nu.
Ska bara njuta av värmen! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Liss
8/17/12, 2:52 PM
#12

Här är det augustifesten, så det blir marknad och fyrverkerier ikväll. Sen kommer min pojkvän upp lagom till fyrverkerierna också och stannar tills på söndag.
Mer än så är inte planerat. Men det är fyrverkerier varje kväll den här helgen så.. och marknaden och live framträdanden är hela helgen också. Så det finns nog att göra :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

thildatessie
8/18/12, 12:08 PM
#13

Igår jobbade jag och städade och fixade med djuren Glad Hoppas att ni  alla har en bra helg!

Annons:
Upp till toppen
Annons: