Annons:
Etikettallmänt
Läst 1387 ggr
Noa-Nisse
8/19/12, 3:40 AM

Lycklig och glad

Måste bara skriva av mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ja det krävdes många "!") 

Jag har kännt mig lite nere den senaste tiden, inte för något speciellt men ja, alla har ju sina ups and downs så att säga.

Men för någon dag sedan så hörde en kille av sig till mig som jag har tyckt är så fruktansvärt snygg att jag nästan rådnat när jag råkat möta honom när jag är ute och går men min hund och han är ute med sin. Han ser så bra ut att jag bara kunnat drömma om att umgås med honom :P haha!  

Men så ville han bli vän med mig på FB och såklart tackade jag ja till det. Och ikväll har vi skrivit några sms med varandra och ska kanske träffas senare i veckan! 

Jag är så glad innombords att jag kan spricka. Det kittlar i magen varje gång jag hör telefonen plinga :P Jag har aldrig kännt såhär innan för en kille men jag gillar det :D

KUL!!!

Har ni också varit med om den "överraskningen" att någon som ni varit smygkära i faktiskt tar kontakt med er? Skriv gärna och berätta!

 Medarbetare på Hundar.ifokus

Annons:
Fridaaaa
8/19/12, 7:45 AM
#1

Åh vad skoj! Hoppas det leder till något bra ;)

Japp har jag, eller ja inte som jag varit smygkär i men som jag tyckt var söt och verkar trevlig :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

thildatessie
8/19/12, 10:15 AM
#2

Vet precis vad du menar. Hoppas att det blir bra! Glad

Uncle Thomas
8/19/12, 11:02 AM
#3

Ja, hundar kan vara bra för att träffas  Glad

Noa-Nisse
8/19/12, 4:03 PM
#4

Hoppas jag med! Men jag vet inte om han bara har "vän-känslor" eller om det finns något mer. Jag har iallafall mer än vän-känslor :P 

Han lade upp en bild på FB för någon dag sedan och många kommenterade den och jag med och han gillade bara min kommentar, hehe :P Det behöver ju inte betyda något men man vill gärna se att det betyder något!

Han skrev även "puss" när vi skulle säga godnatt per sms inatt och han verkar inte vara en sådan som gör det normalt!

Aja jag ska inte hoppas på för mycket ifall det inte blir något!

#3 ja bra sätt att träffas genom att gå ut med hundarna =)

 Medarbetare på Hundar.ifokus

Upp till toppen
Annons: