Annons:
Etikettförhållande
Läst 3206 ggr
[RosaPower]
8/22/12, 2:39 PM

Test

Har du varit attraherad utav någon med samma kön som dig?

Svara ärligt tack :)

Annons:
Geru
8/22/12, 3:23 PM
#1

Nope. Någon gång har jag tyckt att någon är en väldigt fin person, men that's it. Inget andra specifika känslor, och inget kroppsligt drag.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Fridaaaa
8/22/12, 4:10 PM
#2

Nej har jag inte varit.
Tyckt någon ser bra ut eller liknande men aldrig attraherad

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Namiko
8/22/12, 4:32 PM
#3

Många gånger, finns så många snygga tjejer i världen.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[WickedAlly]
8/22/12, 4:40 PM
#4

Många gånger, sällan någon av motsatt kön däremot :)

Pelle Långlös
8/22/12, 4:51 PM
#5

Har hänt nån gång. Flört

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

MatVeronica
8/22/12, 5:12 PM
#6

Nej

Annons:
[RosaPower]
8/22/12, 5:15 PM
#7

Vad kul att ni även skriver/svarar här! :D

OttoIsTheShit
8/22/12, 5:36 PM
#8

e bi så ja d har ja :p

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Honestyisdead
8/22/12, 6:45 PM
#9

Vet inte riktigt vad attraherad är. Sexuellt attraherad nej, men jag kan tycka att Kvinnor ser bra ut/är snygga.

PiganX
8/22/12, 7:10 PM
#10

TS - Att tänka på kan vara att göra såna här frågor till undersökningar istället för kluringar.

[RosaPower]
8/22/12, 7:15 PM
#11

10# Jo, jag såg att jag tagit fel :/

Susanna_w
8/22/12, 7:24 PM
#12

Japp det har jag, flera gånger, tjejer kan vara väldigt snygga och attraktiva =)

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Uncle Thomas
8/22/12, 8:29 PM
#13

Räknas det som "Ja" då jag i yngre tonåren (=före målbrotten) trodde att en kille var en tjej?   Skrattande

(Jag valde "Nej" för aldrig bortsett från den gången, och intresset försvann direkt då jag snart fattade det var en kille. Noll intresse för killar, därför inte heller någon gayfobi. (=Har inga problem att ha gay bland kompisarna - utom då jag var singel ville jag inte gå på dans BARA en gay och jag, för det kunde ge fel signal till någon intressant tjej  Skrattande

Annons:
ElinaPersson
8/22/12, 8:43 PM
#14

Yes, jag uppskattar verkligen vackra tjejer/kvinnor och kan definitivt tycka att någon har det där lilla "extra" Glad Dock är jag stolt sambo med en kille!

Denna kvinna är dock något jag faller för i utseendet.

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Honestyisdead
8/22/12, 8:58 PM
#15

#14 Har du tillåtelse att använda bilden?

Liss
8/22/12, 9:29 PM
#16

Attraherad ja, känslor nej.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[WickedAlly]
8/22/12, 9:32 PM
#17

#13 Haha, han hade väl inte GAY skrivit i pannan heller? ;)

Uncle Thomas
8/22/12, 9:42 PM
#18

#17  "Haha, han hade väl inte GAY skrivit i pannan heller? ;)  "

Iofs syns det inte på alla, men har du ingen "gayradar"? Ganska "lustigt" då många på Jerry Springer* förnekar att de är gay, fastän de är män som är ihop med män, eller då Kvinnor förnekar att ex pojkvännen är gay, fastän expojkvännen är ihop med män och det syns lång väg Glad

(*Jag brukar titta på diverse "skitprogram" där det är intressant psykologi.)

Jetaime
8/22/12, 9:50 PM
#19

Nej inte attraherad, men kan absolut tycka att någon ser bra ut :)

[WickedAlly]
8/22/12, 9:57 PM
#20

#18 Menade mest att jag inte tror att alla antagit att ni var ett par bara för att ni gått dit tillsammans :)

Jodå, min gaydar är på plats som tur är :)
Dock många som inte alls upplever att de har förmågan att se på en person och avgöra dennes sexuella läggning. Fast, är man snubbe och tillsammans med en annan snubbe så är det nog verkligen dags att erkänna för sig själv, fast det har ju inte så mycket med huruvida man kan se på någon och veta deras läggning att göra ^^,

Annons:
Uncle Thomas
8/22/12, 10:05 PM
#21

#20  "Menade mest att jag inte tror att alla antagit att ni var ett par bara för att ni gått dit tillsammans :)  "

Det behöver inte vara alla, det är ju redan en för mycket om en passande tjej har dålig gayradar och tappat intresset för mig p g a feltolkning GråterGlad

[WickedAlly]
8/22/12, 10:07 PM
#22

#21 Nä, det har du väl rätt i antar jag. Du får ragga på henne först så fattar hon förhoppningsvis :)

Uncle Thomas
8/23/12, 10:45 AM
#23

#22 Första intrycket är mycket viktigt, och om jag går dit med bara en gaykompis, kan jag redan ha gjort första (=gay) intrycket innan jag ens sett henne  GråterGlad

oh-la
8/23/12, 11:01 AM
#24

well, jag kan ju se på en person av samma kön att denne ser bra ut, och också tycka att personen ser bra ut på typ "åhh, tänk om man haft så fina ögon"-viset, men har aldrig attraherats av personer av samma kön. har alltid varit superstreight och aldrig ens haft en andra tanke på att det är killar som är min grej. har faktiskt inte ens fantiserat om andra tjejer, helt enkelt för att det inte intresserar mig.

däremot har jag många vänner som är gay, både tjejer och killar, och har till och med spelat nån tjejs flickvän nån gång för att bli av med en efterhängsen snubbe på krogen.

viktoria91
8/23/12, 3:51 PM
#25

Jag kan tycka att andra tjejer ser bra ut men inte sexuellt attraherad. Jag gillar män.:P

ettlitetalias
8/23/12, 7:20 PM
#26

Jag har blivit attraherad ibland, och agerat på det. Men jag känner mig hetro trots allt.

homosexuell
8/23/12, 7:21 PM
#27

Ja

Annons:
ElinaPersson
8/27/12, 3:51 PM
#28

#15 Detta var en bild jag drog upp från google, så faktiskt ingen aning hur rättigheterna är för en sådan bild (en hemsida med wallpapers som lagt ut) Tungan ute Det är på skådespelerskan Nina Dobrev från Vampire Diaries…

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Honestyisdead
8/27/12, 4:02 PM
#29

#28 Okey, en bra regel att följa är att aldrig lägga ut bilder som du inte fått tydlig tillåtelse för att lägga ut. Det kan stå en dyrt om bildägaren hittar sin bild på nätet och den använts olovligt.

Salish
8/29/12, 12:18 AM
#30

Ja, det har jag men jag dras mest till män. ^^

Praefatio
8/29/12, 12:57 PM
#31

Är bisexuell.

ElinaPersson
8/29/12, 1:40 PM
#32

#29 Brukar aldrig göra det annars :) Men tack för tipset, finns säkert någon annan som läser och tar till sig Skrattande

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Nikkis
8/29/12, 4:13 PM
#33

Jag har inte varit sexuellt attraherad av en kvinna, men har däremot helt klart tyckt att en kvinna är "attraherande", missförstå mig rätt alltså. =P

Upp till toppen
Annons: