Annons:
Etikettkänslor
Läst 1142 ggr
Tintin82
8/29/12, 7:31 AM

Facebook!

har hittat en kille som jag vet lite innan om vart han jobbar och han är trevlig men ganska blyg…hittade honom på facebook och lade till honom som kompis och kommenterade en sak samtidigt men inget svar vilket var ca en månad sedan…han jobbar i butik och då måste man vara trevlig mot kunden men han skriver på sin fb om sin längtan att träffa någon och nu har han börjat trycka på "gilla" knappen några gånger och så grattade han mig på min födelsedag:) idag skrev jag en kommentar till hans inlägg på fb och efter en liten stund fick jag ett "gilla":) han skrev inget men ett gilla är ju bra…vad tror ni finns det något intresse från hans sida. På min födelsedag skrev han grattis och sedan mitt namn..så trots sin blyghet och att han bara trycker på gilla knappen tror ni att det finns något intresse från hans sida eller bara från min

Annons:
Maria
8/29/12, 7:37 AM
#1

Jättesvårt att svara på.

Har han många kompisar på Facebook? Brukar han kommentera/gilla?

Kan du inte titta in i butiken han jobbar i och försöka få en pratstund. Ni har ju något gemensamt nu i och med Facebook.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
8/29/12, 10:24 AM
#2

Helt omöjligt för oss att gissa om ett klick på gilla betyder mer än att han just gillar det du skrev. Att någon skriver grattis och ens namn är ju verkligen inget ovanligt fenomen på facebook, så det hade jag inte tolkat alls.

Tror du gör bäst i att bjuda ut honom för att kolla om intresse finns.

Praefatio
8/29/12, 11:55 AM
#3

Som sagt, det går inte att svara på. Enda sättet du kan få reda på det är om ni börjar träffas alternativt börjar prata mer intensivt på FB, dvs inga gilla-knappar utan att ni chattar.

kkarinn
8/29/12, 4:07 PM
#4

jag skulle skrivit på chatten, fanns det intresse där skulle jag bjuda ut honomGlad.

att gilla statusar och gratta på födelsedagen hade inte jag sett som något speciellt då jag gör det själv hela tiden lite här och var.

[Devya]
8/29/12, 4:15 PM
#5

Hehe, det går inte att säga om han gillar dig eller ej bara för att han har gillat din status och grattat dig på födelsedagen. Men varför inte ta kontakt med honom?:)

Upp till toppen
Annons: