Annons:
Etikettförhållande
Läst 3801 ggr
miaa94
2012-08-31 15:42

Hur stöta på lesbisk tjej???

Hej!

har länge funderat hur jag borde börja att flirta med en tjej som jag tycker väldigt mycket om. Saken är den att jag är bi, och hon är lesbisk och hon tror att jag antagligen inte vill vara med henne. Vi har träffats två gånger så att vi har pratat och pussats och så, men senaste gången blev hon lite underlig mot slutet, hon sade inte mycket och vi hann inte riktigt säga ordentligt Hejdå och så. Hon hade då sagt tidigare på dagen att hon skulle villa börja träffa mej oftare och så och att hon vill att det är jag som skall ta kontakten.

Nu har jag inte tagit kontakten på snart en vecka och undrar hur jag skall göra det nu? Tycker verkligen om henne jättemycket och skulle villa få henne att förstå det, men inte helt direkt.

Så hur skall jag börja?

Annons:
Namiko
2012-08-31 16:08
#1

Hon vill träffa dig oftare och har rent ut sagt att hon vill att du ska ta kontakt med henne.

Hör av dig och ordna så ni träffas igen, bara du visar att du är intresserad så tror jag att det kommer att gå hur bra som helst.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

ru4real
2012-08-31 16:42
#2

Krångla inte till det. Bjud henne på fika eller så, se till att träffas på ngt vis. Ring, messa, facebooka eller vad f*n som helst. Men ta kontakt. Kvinnor har en viss tendens att krångla till saker ibland. :)

Om hon nu sagt att hon vill att du skall ta kontakt, så vill hon ju det, annars skulle hon troligtvis inte sagt ngt. Lycka till!

Och berätta hur det gick :)

ChristineL
2012-08-31 16:47
#3

Håller helt med ru4real! Tuta och kör bara, vad har du att förlora :D

Honestyisdead
2012-08-31 16:52
#4

Håller med både #1 och #2 :)

ru4real
2012-08-31 16:55
#5

Kom på att anledningen till att hon vill att du tar kontakt är att hon nog kanske inte vet om du gillar tjejer eller inte. Och därför låter dig ta första steget.

Alibi
2012-09-09 12:03
#6

Säg det rakt ut hur du känner, det är vad jag skulle göra i alla fall, då vet hon med säkerhet hur du känner och så kan ni "jobba" därifrån. :)

I'm gonna let my little light shine

Annons:
Upp till toppen
Annons: