Annons:
Etikettsex
Läst 5240 ggr
Tintin82
9/1/12, 3:57 PM

Glömmer man!?

Ja detta är en konstig fråga och många av er skrattar säkert när ni läser men det är en sak jag undrar…tur att ingen ser mig för det är lite pinsamt…

Men varit singel i snart 7 år och då menar jag riktigt singel…inget one night stand eller något….hörde någon säga att om man en gång lärt sig att cykla så glömmer man aldrig det finns alltid kvar…är det likadant med just sex…?hoppas ni inte har varit singlar lika länge som mig men satt och funderade på just sex…tänkt om jag träffar någon snart och man träffas några gånger…märker killar att man är oerfaren? om man sitter i soffan och tex håller om varandra och han kysser dig och du märker att det kan hända mer förklarar du då att du är lite oerfaren eftersom du inte har haft sex på ca 7 år eller säger du inget?? tar man upp en sådan sak när ni träffas första gången eller när handen är på under tröjan för att knäppa upp bh:N. eller nämner ni det överhuvudtaget…

Men som sagt…glömmer man hur man ska göra när man ska ha sex med någon eller ska man låta killen visa…:) hela inlägget låter pinsamt men du som varit singel längre än några månader kanske känner igen dig??

Annons:
MjauMu
9/1/12, 4:10 PM
#1

Att man glömmer hur man har sex om man varit utan det länge tror jag inte.

Att man är oerfaren kan väl killen märka men det är inte alls säkert att han gör det. Om du vill berätta det eller inte för killen bestämmer du själv. Det är väl inte nödvändigt.

PiganX
9/1/12, 4:38 PM
#2

Jag tror inte man glömmer, nej. Men är det ovant att ha sex så märks det ju kanske att du är oerfaren, eller lite stel och ovan. Det beror helt på dig och hur vågad du är i sängen, för man glömmer inte hur man har sex.

Du måste ju ändå veta själv om du vet hur man gör, om du tänker på det. Eller?

Tintin82
9/1/12, 4:53 PM
#3

jo men det har blivit nya moderna saker nu när man har sex..sånt som inte var på min tid:)

PiganX
9/1/12, 4:59 PM
#4

Det är väl upp till dig att bestämma vad du vill göra i sängen. Och vill du lära dig något nytt är det aldrig försent, du har ju jättemånga år kvar att njuta av sex, om du vill det. Låt inte dina tankar om att ha "glömt" hindra dig. Glad

Fridaaaa
9/1/12, 5:00 PM
#5

Finns ju inget speciellt sätt att ha sex på så :) Nej det glömmer man inte hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Namiko
9/1/12, 5:39 PM
#6

Jag tror inte att man glömmer hur man gör. Däremot tror jag att man lär sig lite på nytt med varje ny partner, oavsett om det var 2 månader eller 20 år sedan sist. Alla är olika och det tar alltid lite tid innan man lärt sig att känna av varandra och fått koll på vad någon gillar. Jag tror inte att du har något att oroa dig över.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Annons:
Sarah
9/1/12, 7:50 PM
#7

#3 antar att du är född 82 eftersom det är med i ditt namn.. isf är vi lika gamla och jag kan inte säga att vår åldersgrupp har förändrats och blivit mer "modern" i sängen :P

Geru
9/2/12, 3:10 AM
#8

Alltså, sex är ju någonting som är olika för varje par som gör det. Men sen är din kropp redan "hardwired" för att ha sex, eftersom det är sättet som den mänskliga rasen förökar sig på. Även om du inte kommer ihåg så kommer kroppen göra det.

Sen om det är bra eller dåligt beror ju på partnern, vad ni gillar att göra och en hel del andra saker som inte har med hur lång tid det var sedan man hade sex senast:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Liss
9/2/12, 6:45 PM
#9

Om det känns rätt, så kommer det naturligt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[TheMiko]
9/2/12, 8:36 PM
#10

Efter att ha varit singel till och från under ett par år så kände jag att man alltid var ovan när det gällde en ny kille…. Hann med ett par under de där åren. Kände mig som en fnittrig tonåring den där första gången, varje gång. Och då är jag ändå några år äldre Flört

Åsa S
9/3/12, 7:20 AM
#11

Och jag är ju ännu lite äldre och aldrig varit sån som legat runt så det har ju gått lite tid mellan gångerna då jag ju inte hoppar i säng med vemsomhelst. Tycker faktiskt man kan säga det till killen att det var ett bra tag sedan är det en vettig kille märker man det då. Har precis träffat nån efter att ha varit ensam i flera år när han fick veta det var flera år sedan sa han då tar vi det extra försiktigt, och var jättemån om att allt skulle bli bra för mig. Och har fortsatt vara det under dessa veckor vi känt varann.

Vet också av erfarenhet att går man så många år som dig utan sex och inte har använt dildo el annat som penetrerat en så kan vissa blodkärl vara lite känsliga och man kan blöda de första gångerna man har sex igen en det är helt normalt jag gick till gynekolog när det hände för mig han sa det var helt normalt. Det gick över efter ett par gånger.

Upp till toppen
Annons: