Off Topic

HJÄLP

2012-09-03 10:29 #0 av: Swars

Hej! Jag gör en undersökning till vår internal i matten, vore jättesnällt om ni kunde hjälpa mig och svara på på fyra snabba frågor som dessutom är anonyma.
Tack på förhand! :)
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dERyWnlvUUhKSFpJYWdNLU9MY0JOWXc6MQ
Anmäl
2012-09-03 16:59 #1 av: ru4real

Du borde ha lite fler alternativ till frågan om inkomst. Många tycker sådant är personligt och vill inte svara, även om man är anonym.

Anmäl
2012-09-03 19:38 #2 av: Maria

Inkomst är lite klurigt om man avser netto eller brutto.

Eller om man lever tillsammans med någon och räknar inkomsten som gemensam.

/Maria

Anmäl
2012-09-03 21:42 #3 av: Swars

Tyvärr är inkomsten en viktig del i undersökningen. Det är valfritt att svara men vore jättesnällt om ni ville göra det! :)

Inkomsten ska helst svaras som före skatt och individuellt eller gemensam väljer ni själva!

Anmäl
2012-09-03 21:47 #4 av: Maria

Men det kan ju inte bli riktigt korrekt om det HELST ska vara före skatt och individuellt eller gemensamt inte spelar någon roll?

/Maria

Anmäl
2012-09-03 22:09 #5 av: Swars

Siffrorna är inte det viktigaste om domär exakta. Jag blir betygsatt på uträkningar, etc, men måste ha en grund att beräkna på.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.