Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1151 ggr
Swars
2012-09-03 10:29

HJÄLP

Hej! Jag gör en undersökning till vår internal i matten, vore jättesnällt om ni kunde hjälpa mig och svara på på fyra snabba frågor som dessutom är anonyma.

Tack på förhand! :)
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dERyWnlvUUhKSFpJYWdNLU9MY0JOWXc6MQ

Annons:
ru4real
2012-09-03 16:59
#1

Du borde ha lite fler alternativ till frågan om inkomst. Många tycker sådant är personligt och vill inte svara, även om man är anonym.

Maria
2012-09-03 19:38
#2

Inkomst är lite klurigt om man avser netto eller brutto.

Eller om man lever tillsammans med någon och räknar inkomsten som gemensam.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Swars
2012-09-03 21:42
#3

Tyvärr är inkomsten en viktig del i undersökningen. Det är valfritt att svara men vore jättesnällt om ni ville göra det! :)

Inkomsten ska helst svaras som före skatt och individuellt eller gemensam väljer ni själva!

Maria
2012-09-03 21:47
#4

Men det kan ju inte bli riktigt korrekt om det HELST ska vara före skatt och individuellt eller gemensamt inte spelar någon roll?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Swars
2012-09-03 22:09
#5

Siffrorna är inte det viktigaste om domär exakta. Jag blir betygsatt på uträkningar, etc, men måste ha en grund att beräkna på.

Upp till toppen
Annons: