Annons:
Etikettförhållande
Läst 5580 ggr
[SallysPigge]
9/4/12, 10:52 PM

Fira 10 år! :-)

Idag är det en månad kvar tills jag och min sambo ska fira att vi varit tillsammans i 10 år, i ur och skur. :-D

Vi ska gå på resturang utan våra barn och jag undrar om ni har något tips på vad jag kan överraska honom med? Alltså inget dyrt eller så men något romantiskt kanske?

Annons:
PogoPedagog
9/5/12, 1:29 PM
#1

Fick en idé precis nu. Man skulle kunna göra ett litet kort i kreditkortsstorlek som man skriver en riktigt fin kärleksförklaring på. Sen lägger man det i hans plånbok eller syr fast det i den så det alltid synns.

[SallysPigge]
9/5/12, 1:46 PM
#2

Hm! Det är en intressant idé :-)

[vaniljen]
9/5/12, 3:40 PM
#3

Gravera in något fint i ett smycke, en glasfigur eller kanske i en ny plånbok. :)

Grattis till era 10 år :)

Fridaaaa
9/5/12, 4:35 PM
#4

Grattis! :D

Kanske ge presentkort eller bjuda ut han på något han gillar? :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[SallysPigge]
9/5/12, 4:43 PM
#5

#3 Tack! :-) Ja det kanske man kan göra, men när jag tänker efter så är han inte så mycket för smycken.

#4 Tack Frida! :-D Om du ser på första inlägget så har vi redan bestämt att vi ska ut och äta :-) Men ett presentkort är en idé :-)

Fridaaaa
9/5/12, 4:47 PM
#6

#5 Ja lästa jag men bjuda ut på något han gillar behöver inte betyda just mat?
Kan ju vara någon idrottsmatch, bowling eller sånt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[SallysPigge]
9/5/12, 4:58 PM
#7

#6 Usch vilken tråkig kille jag har han gillar inte idrott ….

Fridaaaa
9/5/12, 5:11 PM
#8

#7 Var mest ett exempel ;)
hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
9/5/12, 7:59 PM
#9

Gör hemmagjort presentkort på att han får en fin massage med massageolja när ni kommer hem :)

[SallysPigge]
9/6/12, 1:33 AM
#10

#9 Oj det kan bli barnförbjudet när vi väl är hemma igen … funkar kanske inte när barnen kommer sitta hemma och vänta på oss .. Men det går att fundera på :-)

[WickedAlly]
9/6/12, 10:35 AM
#11

#10 Behöver ju inte ske samma kväll, kan ju vara nästa gång ni är barnlediga. Då har man något att se framemot och bara den väntan är ju halva nöjet ibland :)

Upp till toppen
Annons: